2022-03-28, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jararv
Trolliga som först Maradona sen Ronaldinho+Zlatan+C.Ronaldo absolut toppen gällande skickliga med bollen. Angående Pep och SAF två allra bästa tränare med stora titlarna SAF Nr 1 ännu det visste jag iallafall.
Ahaa jo det klart tränare är ju lite annat än inviduella spelare när det kommer till titlar. Sir Alex och Pep två av dem största och håller med om att alla dessa också.. fan Ronaldinho var en gud också,, synd att han börja festa och skita i fotbollen alldeles för tidigt. Tycker Messi är bättre än både Maradona och Pele eller tänker du att Maradona va bäst?
Citera
2022-03-28, 01:41
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Fan någon som har något nytt om raffe ragnick eller hur går det där? han måste bort på studs.... sabbat europa platsen helt... hoppas fortfarande på roy

Tysken kickas i juni eller maj.

Målsättningar är europa league och premier league guldet om Red Devils inte intar champions league.

Citat:
Tycker Messi är bättre än både Maradona och Pele eller tänker du att Maradona va bäst?

C.Ronaldo och J. Bican är bäst och Zlatan är sjunde bäst i världshistoriens fotboll.
Senast redigerad av jararv 2022-03-28 kl. 01:52. Anledning: Sport
Citera
2022-03-28, 01:49
Medlem
Citat:
Tysken kickas i juni eller maj.

Målsättningar är europa league och premier league guldet om Red Devils inte intar champions league.

Man hoppas det men man vet aldrig med denna ledningen.. varför tog man ens hit en gammal gubbe som tränat bundesliga från första början.. antingen holländaren eller Roy annars blir jag orolig
Citera
2022-03-28, 02:03
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Man hoppas det men man vet aldrig med denna ledningen.. varför tog man ens hit en gammal gubbe som tränat bundesliga från första början.. antingen holländaren eller Roy annars blir jag orolig

Norrbaggen och tysken körde alltid Bruno Fernandes och Scott McTominay därför Red Devils förlorar premier league guldet till konkurrerade lagen i England.

Spelarna jag vill: Matic passande med Van De Beek+Pogba+Fred eller vad tycker du?
Citera
2022-03-28, 07:24
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Har sagt detta tidigare men United bör sikta på en tränare som ej är känd för titlar men som kan spela en offensiv fotboll och bygga om laget helt.

Innan Chelsea blev köpta så hade vi Ranieri som coach, och gjorde ett fint jobb med att behålla oss som ett topplag tabellmässigt i en ekonomisk kris, det höll nästan till en CL-Final första året med cashen.

Jag ser inte poängen med att ta in Ten Hag när Uniteds identitet är helt förstörd med Glazers vinstäffarer, och United har provat ett tag med nya tränare som ska ta tillbaka United till toppen med idén om en roligare fotboll, sen går det åt helvete och så fortsätter man på det spåret.
Citera
2022-03-28, 11:55
Medlem
jararvs avatar
Nya potentiella tränare namn är Ten Hag i Red Devils men inget garanterat efter 21-22. Flertal alternativ finns.
Senast redigerad av jararv 2022-03-28 kl. 12:19. Anledning: Ny tränare
Citera
2022-03-28, 12:04
Medlem
United är en atlantångare som länge seglat på fel kurs. Att vända den skutan, både spelmässigt men även med lönestruktur och värvningsfilosofi är inget man gör på ett halvår.

Jag har fortfarande fullt förtroende för Ralf och tycker han har gjort ett bra jobb utefter förutsättningarna. Men nyckeln ligger i att anställa rätt tränare (Ten Hag?) och sedan rensa upp på kontraktssidan.

Först efter sommarens fönster kan man nog börja utvärdera Ralf lite smått, men främst efter nästa säsong.

Men nu är det väl inte ens klart om och vilken roll Ralf kommer ha i fortsättningen heller..
Citera
2022-03-28, 15:45
Medlem
Citat:
Norrbaggen och tysken körde alltid Bruno Fernandes och Scott McTominay därför Red Devils förlorar premier league guldet till konkurrerade lagen i England.

Spelarna jag vill: Matic passande med Van De Beek+Pogba+Fred eller vad tycker du?
Bruno är som du säger alldeles för ojämn och alltid osynlig i stora matcher men vetetusan om Pogba eller Donny är bättre heller. Behövs köpas och säljas mycket i sommar samt få in en stenhård tränare som skeppar skräpet. Är orolig att det kommer bli en ny flopp tränare annars....
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Har sagt detta tidigare men United bör sikta på en tränare som ej är känd för titlar men som kan spela en offensiv fotboll och bygga om laget helt.

Innan Chelsea blev köpta så hade vi Ranieri som coach, och gjorde ett fint jobb med att behålla oss som ett topplag tabellmässigt i en ekonomisk kris, det höll nästan till en CL-Final första året med cashen.

Jag ser inte poängen med att ta in Ten Hag när Uniteds identitet är helt förstörd med Glazers vinstäffarer, och United har provat ett tag med nya tränare som ska ta tillbaka United till toppen med idén om en roligare fotboll, sen går det åt helvete och så fortsätter man på det spåret.
Varför inte Ten Hag och vem tänker du istället?
Tycker man ska ge Roy Keane chansen då det behövs någon som styr och ställer samt att han har United DNA
Senast redigerad av EldoradoBakpulver 2022-03-28 kl. 15:48.
Citera
2022-03-28, 16:05
Medlem
Citat:
Tycker man ska ge Roy Keane chansen då det behövs någon som styr och ställer samt att han har United DNA
Lite kul är det ändå att man kallar Keano för United DNA. Han köptes för en rekordsumma som 22-åring och är irländare. Visst, han var 12 år i klubben men avslutade inte sin tid på det bästa sättet direkt. Och så länge Sir Alex lever så kommer han aldrig bli manager. Fergie förutspådde Keano som en framtida United-manager under en lång tid - efter Keanos hastiga utskickning från klubben har han aldrig ens nämt de åsikterna på nytt (och då är det ändå typ 17 år sedan).

Det United behöver göra nu är som sagt att få tillbaka lönestruktur till normal nivå och sedan AVSLUTA hela detta "Fergie Way" "the United DNA" - det är det förgångna och en dröm. Detta skulle man isf valt direkt när Fergie lämnade - inte att kicka ut mer eller mindre all staff som hängde ihop med Fergie.

Att man fortfarande skall minnas, hylla och vårda minnet av hur klubben var - definitivt. Det gör man fortfarande med Busby Babes. Men bygg något från grunden och gör detta nya till "the United DNA" istället för som nu enbart försöka vara reaktiva och patcha alla hålen med stora namn och ännu större ego.
Citera
2022-03-28, 16:32
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Lite kul är det ändå att man kallar Keano för United DNA.

Att man fortfarande skall minnas, hylla och vårda minnet av hur klubben var - definitivt. Det gör man fortfarande med Busby Babes. Men bygg något från grunden och gör detta nya till "the United DNA" istället för som nu enbart försöka vara reaktiva och patcha alla hålen med stora namn och ännu större ego.

Roy Keane
Diego Simeone
Erik Ten Hag
Phil Neville
Brendan Rodgers
Ryan Giggs

Sex eller mer sagt en tränare profil vill ta över och vinna stora titlarna europa league+champions league+premier league?
Senast redigerad av jararv 2022-03-28 kl. 16:38. Anledning: Ny tränare
Citera
2022-03-28, 17:49
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Inget bra kommer ske med United om man inte byter ägare. Så, var den diskussionen klar? Kommer aldrig bli utrensningar som folk tror. Bruno kommer man ge nytt kontrakt nu läste jag. Och vilka kommer man göra sig av med? Två spelare max.

''Mata är en bra spelare... Phil har verkligen varit duktig på träningarna... Maquire har haft det svårt men han har klubben bakom sin rygg''

Lägg klubben på is och vänta tills Pep och Klopp har lämnat England och försök igen.
Citera
2022-03-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Inget bra kommer ske med United om man inte byter ägare. Så, var den diskussionen klar? Kommer aldrig bli utrensningar som folk tror. Bruno kommer man ge nytt kontrakt nu läste jag. Och vilka kommer man göra sig av med? Två spelare max.

''Mata är en bra spelare... Phil har verkligen varit duktig på träningarna... Maquire har haft det svårt men han har klubben bakom sin rygg''

Lägg klubben på is och vänta tills Pep och Klopp har lämnat England och försök igen.
Fast det där är ju bara strunt.. Glazers har ägt klubben sen 2006 och man hade ändå en sju åtta hyfsat framgångsrika år innan Sir Alex pensionerade sig. Det stora felet var att man trodde klubben skulle rulla vidare i samma spår och man hade nog inte riktigt greppat HUR mycket Fergie gjorde plus det faktumet att när Fergie lämnade så var det en hyfsat ålderstigen trupp som behövde föryngras. Sen har inte Glazers vart fantastiska ägare, där finns saker som att klubben betalar deras lån för köpet fortfarande osv men att enbart lägga all skuld där och tro att det löser sig bara Glazers försvinner är naivt som bäst.

Egentligen skulle jag säga att både Spurs, Arsenal och United har ett fantastiskt läge just nu. Bygg en ung stomme, bygg upp laget så att inom 3-4 år har du en peak som kan vara i 5 säsonger. Jag har svårt att se både Klopp och Pep vara kvar i sina klubbar längre än den tidsaspekten och för tillfället är bägge de klubbarna i en klass för sig själv och hyfsat onåbara men det kan komma att bli en helt annan melodi när de lämnar vilket jag som sagt inte ser förvånande om det blir relativt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in