Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Forstår ikke helt hva du mener. Hvem tenker forskjellig?
Hvis du mener at kvinner og menn tenker forskjellig, så er jeg enig, men aldri en regel uten unntak, selvsagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Havhest indikerer at denne angivelige utroskapskandalen i forrige århundre rettferdiggjør at aeh enten går tomhendt ut av ekteskapet eller tvinger henne til å bli i sv sammen med den forsmådde th.
Du skriver så mye rart. Derfor er det ønskelig fra min side, at du bare uttaler deg om deg selv og egne meninger. Ikke legg ord i munnen på andre!
Du har gjentatte ganger vist at du er ubrukelig som tungetaler.
Jeg har ingen slike tanker og meninger, som du messer om. Jeg tenker ikke slike krusedull-tanker.
Innleggene mine om dette temaet, sprang utifra min usikkerhet om hva Niffy mente. Om hva Niffy mente var årsaken til at AEH eventuelt ønsket seg en skilsmisse. Spørsmålet mitt til Niffy var om hen mente at det var relatert til kjønnsroller eller seksualitet.
Du kunne heller stilt meg et spørsmål, ryddigere det, så kan jeg svare for meg selv.
Jeg aner faktisk ikke hvorfor AEH eventuelt ønsket skilsmisse. Jeg vet heller ikke om hun ønsket skilsmisse.
Det finnes indikasjoner på både det ene og andre.
Jeg vet heller ingenting om seksuallivet i S4 (eller eventuelle andre steder), eller kjønnsrollene.
Det eneste vi har fått vite om seksuallivet er utroskapaffæren på 80-tallet, var mitt poeng, og mistenkte derfor at Niffy egentlig mente at det handlet om uenigheter om kjønnsroller.
Vi kan tro, men vanskelig å vite helt sikkert hva andre tenker, hvis man ikke ønsker å opptre som en slags gudommelighet, og late som man har tatt bolig i andre mennesker.
Kom deg ned på jorden LH07! Du er savnet!