2022-03-28, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Har noen svenske tv-kanaler et kriminalprogram som sendes/produseres nå?

Bare på webben

Efterlyst
Efterlyst har under flera säsonger hjälpt polisen att lösa hundratals grova brott, främst tack vare tittarna. Programmet sänds live från Stockholm med poliser och experter i studion.

https://viaplay.se/serier/efterlyst

https://m.facebook.com/EfterlystSE/videos/i-kv%C3%A4llens-efterlyst-tar-vi-bland-annat-upp-det-h%C3%A4r-i-efterlyst-ikv%C3%A4ll-rapporter/1858444787686238/?_rdr
Citera
2022-03-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Bare på webben

Efterlyst
Efterlyst har under flera säsonger hjälpt polisen att lösa hundratals grova brott, främst tack vare tittarna. Programmet sänds live från Stockholm med poliser och experter i studion.

https://viaplay.se/serier/efterlyst

https://m.facebook.com/EfterlystSE/videos/i-kv%C3%A4llens-efterlyst-tar-vi-bland-annat-upp-det-h%C3%A4r-i-efterlyst-ikv%C3%A4ll-rapporter/1858444787686238/?_rdr

Takk for informasjonen.
Citera
2022-03-28, 11:19
Medlem
Det er nesten så jeg lurer på om TT driver og tester ut ... forskjellige innfallsvinkler, argumentasjoner og nye "nye" detaljer fra denne BMW-observasjonen på Ås ... som vil føre til mest mulig tvil ... til fordel for forsvaret av Tom Hagen.

Ikke at jeg tror at BMW-observasjonen vil bli tillagt noen betydning i straffesaken.

Jeg tror påtalemyndigheten vil legge frem en hel rekke beviser og indisier, som vil gjøre BMW-observasjonen fullstendig irrelevant for sakens opplysning.

De som liker å drodle til og fra og rundt omkring dette temaet, må gjerne holde på for meg. Selv om tråden blir kjedelig og langdryg med alle repetisjoner av dilldall og uvesentligheter.

Det er ikke lenge igjen nå.
Citera
2022-03-28, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er nesten så jeg lurer på om TT driver og tester ut ... forskjellige innfallsvinkler, argumentasjoner og nye "nye" detaljer fra denne BMW-observasjonen på Ås ... som vil føre til mest mulig tvil ... til fordel for forsvaret av Tom Hagen.

Ikke at jeg tror at BMW-observasjonen vil bli tillagt noen betydning i straffesaken.

Jeg tror påtalemyndigheten vil legge frem en hel rekke beviser og indisier, som vil gjøre BMW-observasjonen fullstendig irrelevant for sakens opplysning.

De som liker å drodle til og fra og rundt omkring dette temaet, må gjerne holde på for meg. Selv om tråden blir kjedelig og langdryg med alle repetisjoner av dilldall og uvesentligheter.

Spinnville teorier om TT er dere interessert i å snakke om. Men vitneobservasjoner fra virkeligheten er av null interesse.
Citera
2022-03-28, 11:51
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
11. januar 2019 publiserte Åsted Norge om forsvinningssaken på Facebook.

Åsted Norge viste en spesialsending om forsvinningssaken 14. januar 2019

https://m.facebook.com/astednorge/posts/797597057257636/?refsrc=deprecated&_rdr&_se_imp=2yXqQmHyup58qoYbx

Jeg tror at det er Åsted Norge som har fått informasjonen direkte fra politiet. Jeg tror ikke på Holden. Åsted Norge har ifølge Facebook hatt kontakt med politiet.

Bild
Ås Avis
Nyheteter, Politiet | Dette vitnet hevdet å ha sett Anne-Elisabeth ...
https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/ece5/tr_1000_2000_s_f/0000/asav/2020/11/23/13/TV2.png?chk=115A6E

Her kan du klikke på Irene
https://www.google.se/search?q=irene+norge+anne-elisabeth+hagen&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa= X&ved=2ahUKEwiPn9bb5Of2AhU4SfEDHZWZB2cQ_AUoAXoECAI QAQ&biw=360&bih=674&dpr=2#imgrc=jCN3Hyqujw9fnM&img dii=BsDlRwyYCdTnyM

Nå roter du fælt med datoene. Irene kom på TV2 15 juni 2020.
Drapssaken kom ut i media rundt den tiden du snakker om 11 januar eller når det var, 2019.
23 jan. tok de hull på isen.
Den første linken din vil jeg ikke trykke på..
Senast redigerad av Skaanseth 2022-03-28 kl. 12:16.
Citera
2022-03-28, 11:57
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Hadde politiet foretatt grundige avhør av kvinnene, kunne de pekt ut akkurat hvilken bilmodell de hadde sett.

Nytter vel ikke å sitte å sutre over det den dag i dag, kom deg videre.
Citera
2022-03-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Nytter vel ikke å sitte å sutre over det den dag i dag, kom deg videre.

Det er ikke for sent å innkalle de to kvinnene til avhør. Peker de ut samme bilmodell, f.eks. en slik som Ronsangel har lagt ut et bilde av, så vil det øke troverdigheten til vitnene.
Citera
2022-03-28, 12:10
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er ikke for sent å innkalle de to kvinnene til avhør. Peker de ut samme bilmodell, f.eks. en slik som Ronsangel har lagt ut et bilde av, så vil det øke troverdigheten til vitnene.

Okei du får ringe Kripos og be dem kalle inn vitnene. Nytter ikke å sitte her å sutre over det.
Citera
2022-03-28, 12:15
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Ja, den er jo gull verdt for TT denne BMW-observasjonen.
Problemet er jo bare at bilen ikke hadde sotede vinduer, at den kjørte rundt i et tettsted, og at personen satt uskadet i baksetet, og at bilen hadde et spesielt utseende som er lett å kjenne igjen.
Fargen er svært sjelden, og må antakelig spesialbestilles, siden hovedfargene bilen leveres i er sort, hvit eller grå. Men det er jo litt artig å se desperasjonen til TT, og hvor få kort de har på hånden.
Citera
2022-03-28, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth

Synes du det var morsomt å lage paranoide teorier om en sammensvergelse mellom Holden og TV2, når det er kjent at det var Irene selv som kontaktet Asbjørn Hansen?

Hvorfor tror du mer på dine egne fantasifulle teorier, enn faktiske vitneobservasjoner som er gjort?
Citera
2022-03-28, 12:30
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Synes du det var morsomt å lage paranoide teorier om en sammensvergelse mellom Holden og TV2, når det er kjent at det var Irene selv som kontaktet Asbjørn Hansen?

Hvorfor tror du mer på dine egne fantasifulle teorier, enn faktiske vitneobservasjoner som er gjort?

Det er noe som heter "bak kulissene".
Citera
2022-03-28, 14:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Forstår ikke helt hva du mener. Hvem tenker forskjellig?
Hvis du mener at kvinner og menn tenker forskjellig, så er jeg enig, men aldri en regel uten unntak, selvsagt.

Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Havhest indikerer at denne angivelige utroskapskandalen i forrige århundre rettferdiggjør at aeh enten går tomhendt ut av ekteskapet eller tvinger henne til å bli i sv sammen med den forsmådde th.
Du skriver så mye rart. Derfor er det ønskelig fra min side, at du bare uttaler deg om deg selv og egne meninger. Ikke legg ord i munnen på andre!

Du har gjentatte ganger vist at du er ubrukelig som tungetaler.

Jeg har ingen slike tanker og meninger, som du messer om. Jeg tenker ikke slike krusedull-tanker.

Innleggene mine om dette temaet, sprang utifra min usikkerhet om hva Niffy mente. Om hva Niffy mente var årsaken til at AEH eventuelt ønsket seg en skilsmisse. Spørsmålet mitt til Niffy var om hen mente at det var relatert til kjønnsroller eller seksualitet.

Du kunne heller stilt meg et spørsmål, ryddigere det, så kan jeg svare for meg selv.

Jeg aner faktisk ikke hvorfor AEH eventuelt ønsket skilsmisse. Jeg vet heller ikke om hun ønsket skilsmisse.
Det finnes indikasjoner på både det ene og andre.

Jeg vet heller ingenting om seksuallivet i S4 (eller eventuelle andre steder), eller kjønnsrollene.
Det eneste vi har fått vite om seksuallivet er utroskapaffæren på 80-tallet, var mitt poeng, og mistenkte derfor at Niffy egentlig mente at det handlet om uenigheter om kjønnsroller.

Vi kan tro, men vanskelig å vite helt sikkert hva andre tenker, hvis man ikke ønsker å opptre som en slags gudommelighet, og late som man har tatt bolig i andre mennesker.

Kom deg ned på jorden LH07! Du er savnet!
Senast redigerad av Havhest 2022-03-28 kl. 14:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in