2022-03-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Og mobilen var kanskje lagt igjen på kontoret her også...

Det første som slo vitnet var at nå måtte hun forsøke å huske detaljer.
Hun rakk m.a.o. å gjøre flere resonnementer i løpet av den korte tiden.

Hvorfor ikke bare fiske opp mobilen fra vesken og knipse et bilde da bilen kjørte.
Den gamle damen var ikke like smart som deg!!
Citera
2022-03-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
TH var vel ganske inaktiv der ja tenker jeg.

Ja, det tror jeg også. Tenker på å jobbe, spise og sove. Hva er kjærlighet og intimitet et sted da? Ingen steder.

https://m.youtube.com/watch?v=i1eZtSxRrcE
Citera
2022-03-28, 00:26
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
De som som tror at "alle barna," eller ett av barna hjalp TH med et plott er på en bærtur langt ute på vidda og de venter på at Jayce skal gi oss en ny tidslinje.. som aldri kommer..
Denne teorien er det så vidt jeg vet bare jeg som har her inne, i tillegg til at politiet garantert arbeider med denne hypotesen.

Dessverre for deg, TH og resten av TT behøver man ingen ny tidslinje for å se dette. Vi får nok vente litt til på svaret.

(Psst: Du syntes selv kort tid etter min første post om dette at tidslinja tydelig viste at barna var involvert, men da for å «redde sin mor fra stygge Tom til en sydhavsøy»).

Du har ALLTID ansett AE som skyldig i sin egen forsvinning, av en eller annen merkelig grunn.
Citera
2022-03-28, 00:32
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Ja, det tror jeg også. Tenker på å jobbe, spise og sove. Hva er kjærlighet og intimitet et sted da? Ingen steder.

https://m.youtube.com/watch?v=i1eZtSxRrcE

Ja, og at de sov på hvert sitt soverom sier jo noe.
Ikke rart hvis AE var utro når TH ikke var i stand til å tilfredsstille en kvinnes behov.
Citera
2022-03-28, 00:45
Medlem
Citat:
Ikke rart hvis AE var utro når TH ikke var i stand til å tilfredsstille en kvinnes behov.

Ja, sånn kan det bli når du ikke er enig.

Tankevekkende ord i denne sangen

https://m.youtube.com/watch?v=JldodqEekpg
Citera
2022-03-28, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Den gamle damen var ikke like smart som deg!!
Siden hun ble redd, var det vel heller smart å la være og ta bilde. Blir jo nesten som å true med våpen det.

Ellers kan jeg bare avkrefte påstanden til Jayce; at gamle damer ikke har peiling på biler. Påstanden tilhører ikke virkeligheten. Det er nok heller Jayce som ikke har peiling på damer
Citera
2022-03-28, 01:05
Medlem
Dette er en rett strekning hvor man kan se biler et stykke bortover Brekkeveien, når de kjører videre.
Det går fint å ta et bilde på trygg avstand, spesielt når kvinnen var så opptatt av dokumentere hendelsen.
Citera
2022-03-28, 01:13
Avslutad
Citat:
Dette er en rett strekning hvor man kan se biler et stykke bortover Brekkeveien, når de kjører videre.
Det går fint å ta et bilde på trygg avstand, spesielt når kvinnen var så opptatt av dokumentere hendelsen.
Hun var redd. Dermed blir din forventning til en gammel dame helt urimelig.

Virkelighetsbildet ditt skurrer Jayce!

Kan tenke meg hun sa til seg selv, "shoot the moon - dette må jeg huske"
Citera
2022-03-28, 01:15
Medlem
Ikke mer redd enn at hun gjorde seg kjent for hele Norge i alle medier mens en GM går løs.
Citera
2022-03-28, 01:22
Avslutad
Citat:
Dette sier jo mest om din seksualitet.
Senast redigerad av Havhest 2022-03-28 kl. 01:24.
Citera
2022-03-28, 01:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ikke mer redd enn at hun gjorde seg kjent for hele Norge i alle medier mens en GM går løs.

Godt poeng. Bilde/video av henne, og navn og greier.
Citera
2022-03-28, 01:35
Avslutad
Citat:
Klart man er mest redd i det øyeblikket man blir overrasket.

Kvinnen sto der alene på fortauet.

Vi vet ikke på hvilken måte hun velger for å komme seg på jobb, etter vitneobsetvasjonen ble publisert.

Dessuten har hun jo allerede meldt ifra til politiet om det hun så. Da er det vel ingen grunn til å føle seg truet lenger?!

Eller tenkte du at GMene er såpass hevngjerrige, at de oppsøker kvinnen flere år etterpå?

Sjerpings Jayce! Tenk omigjen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in