Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Også med et foto av en tilsvarende bil?
Vet du om noen svenske medier har omtalt BMWen?
Hva er Millis teori for tiden?
Denne bilen er unik sett i Norsk samenheng, men også i Skandinavisk samenheng.
1.Irene sier bilen hadde en "blank stor pragende grill" som ble henne blikkfang. Dette forteller meg at bilen er en X3 med korrosseri G01, som ble levert i 2017 og nyere. Enkelt og greit, fordi eldre X3, F.eks med F25 karrosseri som ble levert før 2017 IKKE hadde denne grillen. Den hadde en mye mindre og mere nøytral grill.
2. Denne X3 er RØD, det finnes nesten ingen røde X3. De fleste er Sort, grå, hvit. For ett par mnd siden da jeg sjekket statens vegvesen var det registrert 13 røde X3 i Norge, hvis jeg søkte på årsmodell fra 2016 . 2019. (ingen av disse 13 var registrert vraket) Tok med 2016 i søket, fordi bilen kan være en sein 2016 mod som er solgt med 2017 spec. (De biler som er levert seint på året i 2016, f.eks okt, nov, des kan være levert med neste års spesifikasjoner.
3. Dette X-drive påfyllings lokket kan selvfølgelig være ettermontert, men går også an å huke av på utstyrslista når en kjøper en ny X3 fra forhandler.
Konklusjon: Bilens kombinasjoner er ultraskjeldne. BMW Norge finner denne bilen lett som bare det, dersom de ønsker å finne den. Med forbehold om at bilen ikke er omlakkert, eller at det er en X5 med X3 emblem på bakluka.
Å en ting til, dette kan jeg ikke poste mange nok ganger, her er tilsvarende bil:
https://imgur.com/a/JkQ6DHV (PS, søk opp en 2015 mod X3 på finn eller blocket, så ser dere hvem av dem som har en stor blank grill, 2015 eller 2017