2022-03-27, 21:54
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Otydligt.

Du skriver att folk vill skriva utan spoilertag men tråden heter "...spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play".

Med andra ord får man varken skriva utan spoilers här eller i den tråden du hänvisar till ovan.
Man får ”spoila” d.v.s. skriva utan spoilertag i den andra tråden

(FB) Robinson 2022 (Västindien), spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play

så fort avsnittet har lagts upp på TV4 Play. I den här tråden gäller att spoilertag skall användas tills avsnittet har sänts på TV4

/Moderator
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandmannen-vk
Där har vi olika åsikter. Alltså, så skönt med folk som säger vad dom tycker. Upplever inte alls att Isabella skriker och gapar. Typiskt svenskt att man måste vara ”lugn” och inte sticka ut. Skönt med någon som inte är PK och vågar uttrycka sig utan att bry sig vad andra tycker. Hade varit tråkigt om det var 20 st introverta som försökte samarbeta på ön. Hoppas hon vinner allt.
Fast nej, Isabella säger inte bara vad hon tycker, hon avbryter andra, låter inte andra prata till punkt eller säga sin åsikt, utan hon måste hörast mest, högst och hela tiden, vilket snabbt kommer göra att de andra i gruppen stör sig på henne. Hon verkar inte heller fokusera på laget eller att vinna.
Gruppen kommer snabbt störa sig på henne och då riskerar hon att bli utröstad.
Medlem
picapicans avatar
Varför ska lag Nord ha öråd också när de vann tävlingen? Vad är det jag missat?
2022-03-27, 21:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
"Allt kan hända i robinson"
2022-03-27, 21:59
Medlem
Haha, där fick jag respekt för Angela. Helt rätt att våga konfrontera face to face, vilket vi svenskar inte är så vana med.

Jessica visar sig vara en typisk kärring också som ska börja slingra sig och spela dum. Stå för dina aktioner!
2022-03-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
"Allt kan hända i robinson"

Kan nog bli en rörig säsong.

Vissa har mer kameratid än andra som knappt syns eller hörs
Senast redigerad av appar 2022-03-27 kl. 22:03.
2022-03-27, 22:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

En snabb lösning för att lösa obalansen mellan lagen. Ingen hade räknat med att spanjoren skulle hoppa av efter 5 dagar. Om inte Fran hade lämnat hade det nog inte det extra insatta örådet ägt rum.
2022-03-27, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
En snabb lösning för att lösa obalansen mellan lagen. Ingen hade räknat med att spanjoren skulle hoppa av efter 5 dagar. Om inte Fran hade lämnat hade det nog inte det extra insatta örådet ägt rum.
Fast nu hade hon ju möjligheten att stanna i sitt ursprungslag. Fast det hade nog hon inte vågat med tanke på hur röstningen föll ut.
2022-03-27, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Varför vill man se deltagarnas bröst? Det finns väl hur mycket som helst av den varan på nätet.

Örådet:
Finns det? Var då? Jag har inte hittat bilder på någon av deltagarnas bröst.
2022-03-27, 22:08
Medlem
De visade ingen stund där Anders berättade för Eva att hon skulle till Gränslandet. Men jag tror att hon fortfarande kan hamna där. När Robban Åhrman åkte ut i en immunitetstävling var det först i det efterkommande avsnittet som man fick se Anders berätta för honom att han skulle till Utposten.

Eller så hamnar hon i Utposten.
Senast redigerad av Heymid 2022-03-27 kl. 22:22.
2022-03-27, 22:10
Medlem
mr.demons avatar
Jani är skön. Men vilket finskt litet mumin hen han är.

Skönt att Eva åkte. Hon var tråkig.

Gorm kan gärna åka hem också.

Varför ogillar alla den svarta tjejen? Jag tycker att hon än så länge är ganska så skön. Driven i alla fall.
2022-03-27, 22:17
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Restylane troligtvis

Överläppen är sjukt konstig, ser missbildad ut. Hon kan ju inte stänga munnen riktigt. Ser ut att ha sillisar också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in