2022-03-27, 18:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Samma här. Har hittat ett sätt att kringgå deras reklam.

Hur kringgår du den? Du får gärna berätta
2022-03-27, 18:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Hur kringgår du den? Du får gärna berätta

Adblock.
2022-03-27, 18:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Adblock.

Vad enkelt - Tack för det
2022-03-27, 19:10
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Vad jag gillar att titta på är min ensak och inget som andra ska komma och säga till mig om. Jag gillar Robinson men har en åsikt om vad jag tycker om Isabella och om Anna och jag är inte ensam heller om den åsikten. Det vore ju rätt trist om alla i tråden tyckte likadant - eller hur? För då skulle det inte finnas något att diskutera i tråden ...
Om det är din ensak varför skriver du inte. Alla tycker inte som du.
2022-03-27, 19:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Om det är din ensak varför skriver du inte. Alla tycker inte som du.

Jag svarade en annan person som tyckte jag skulle se Farmen - vilket jag redan har gjort. Varför bryr du dig om vad jag svarar en annan på deras inlägg till mig? Dessutom skrev jag det som du skriver: Att vi tycker alla olika.
Senast redigerad av CS128 2022-03-27 kl. 19:21.
2022-03-27, 19:22
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Jag svarade en annan person som tyckte jag skulle se Farmen - vilket jag redan har gjort. Varför bryr du dig om vad jag svarar en annan på deras inlägg till mig?
Ja jag såg vad du svarade. Du framhäver din åsikt som sanning. Låt andra ha sin. Du kanske ska titta på vad du själv skriver. Sen tror du att du får se allt? Vad fan vet du om att Isabella aldrig är lugn när hon är vaken. Behövs någon som piggar upp alla tråkiga tanter.
2022-03-27, 19:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Ja jag såg vad du svarade. Du framhäver din åsikt som sanning. Låt andra ha sin. Du kanske ska titta på vad du själv skriver. Sen tror du att du får se allt? Vad fan vet du om att Isabella aldrig är lugn när hon är vaken. Behövs någon som piggar upp alla tråkiga tanter.

Jag framhäver INTE min åsikt som någon sanning - det är du som har märklig fantasi och tolkning av det jag skrev och får stå för din inskränkthet och misstolkning. Om jag inte tycker om Isabella eller Anna så ÄR det min åsikt - INTE någon generell sanning - eftersom jag skrev att ALLA tycker vi olika! VAD kan du tolka av det svaret? Förmodligen något konstigt igen som du tycks ha benägenhet att göra av mina inlägg.
Senast redigerad av CS128 2022-03-27 kl. 19:34.
2022-03-27, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Förmodligen i natt.

---------------------

Kul immunitetstävling, har Robinson alltid haft domedagsmusik i tävlingar eller har de börjat ta efter Survivor Australia?
De har haft detta ett bra tag.
Glad att de bara har det vid omröstningen och inte som i Survivor Australia där de spelar adhdmusik non stop programmet igenom. Klarar inte av att de deras version på grund av detta.
2022-03-27, 20:10
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Jag framhäver INTE min åsikt som någon sanning - det är du som har märklig fantasi och tolkning av det jag skrev och får stå för din inskränkthet och misstolkning. Om jag inte tycker om Isabella eller Anna så ÄR det min åsikt - INTE någon generell sanning - eftersom jag skrev att ALLA tycker vi olika! VAD kan du tolka av det svaret? Förmodligen något konstigt igen som du tycks ha benägenhet att göra av mina inlägg.
Jo det gör du när du skriver. Läs tillbaka. Dessutom påstår du att Isabella gapar och skriker all vaken tid. Det kan du omöjligt veta.
2022-03-27, 20:16
Medlem
Pluspoäng till Sandra för att hon gick runt i string. Nu väntar vi bara på lite nakna bröst.
2022-03-27, 20:24
Medlem
Citat:
Adblock.

Not all heroes wear capes
2022-03-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Pluspoäng till Sandra för att hon gick runt i string. Nu väntar vi bara på lite nakna bröst.

Varför vill man se deltagarnas bröst? Det finns väl hur mycket som helst av den varan på nätet.

Örådet:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in