2022-03-27, 20:07
Medlem
Larasofts avatar
Tänk tanken om han antagits som värnpliktig med tillgång till skjutvapen..
Citera
2022-03-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft

Ja, ovh undrar vad det var i psykologtestet som gjorde att han inte blev antagen.
Citera
2022-03-27, 20:11
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Lol...so what...tror du man får låna hem en AK4 eller en tanks över helgen?
Citera
2022-03-27, 20:13
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A13
Ifall detta stämmer så känns det ju som ett rätt sannolikt motiv. Hon dumpar honom, han blir saltig och hugger ner hennes mamma som den bra "grabb han" är. Bara spekulation.

Han gillar män, inte pojkar eller tjejer.
Stora starka chad män
Citera
2022-03-27, 20:13
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Lol...so what...tror du man får låna hem en AK4 eller en tanks över helgen?

Jag tänkte närmast på om han blev stött över andra värnpliktiga. Hur gjorde förresten Mattias Flink? Skratta du.
Citera
2022-03-27, 20:14
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Men din jävla lufthjärna! Han meddelande inte det direkt som jag skrev, vilket du fattat om du hade läsförståelse…

Nej, jag är inte någon som dyker upp när det händer saker men i detta fallet så VET jag till skillnad från folk som tror på olycka eller drar teorier ur röven…

Ärligt talat, att bilen skulle stanna precis på spåret med låsta dörrar, räkna själv ut oddsen? Och att hon inte hört tåget pga hörlurar, kom igen…
Jag kan ju inte svara för dig iom du verkar svagbegåvad men om min bil ”stannat” på ett järnvägsspår så hade jag fan haft som första prio att kolla om det kommer ett tåg…

Många som vet eller var med själv visar sig i själva verket hört det av en kompis som var med. Det finns ingen anledning att tro att det är på annat sätt i ditt fall. Ditt påstående om att hon ställde bilen på spåret var fel.

Om du mot förmodan arbetade med kvinnan är det du sprider fortfarande lösa rykten. Det är givet att det kan ske en olycka vid en övergång och chefen kan förstås inte konstatera något självmord rakt av. Angående hennes påstått trasiga uppväxt var du förstås hennes förtrogne hon lättade sitt hjärta för.

Skulle jag ha fel tar jag det, men ingenting du uppgett bär sanningens prägel. I bästa fall är det skvaller och gissningar.
Citera
2022-03-27, 20:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja, ovh undrar vad det var i psykologtestet som gjorde att han inte blev antagen.

Jag tror att det är hela personligheten dom går efter. Precis som dom gör vid psykologtestet för de som ansöker till polisutbildningen. Inte bara någon enstaka sak. Det handlar alltså inte om att bara svara Ja eller Nej på frågor.
Citera
2022-03-27, 20:19
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Jag tänkte närmast på om han blev stött över andra värnpliktiga. Hur gjorde förresten Mattias Flink? Skratta du.
Flink var officer och anställd av försvarsmakten. De har naturligtvis tillgång till vapen på ett helt annat sätt. De är ju dessa som har till uppgift att se till att systemen fungerar. Sålunda en helt annan problematik.
Citera
2022-03-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag tror att det är hela personligheten dom går efter. Precis som dom gör vid psykologtestet för de som ansöker till polisutbildningen. Inte bara någon enstaka sak. Det handlar alltså inte om att bara svara Ja eller Nej på frågor.

Intressant ändå att de såg att han inte var lämplig.
Kanske han avslöjades pga sitt intresse för våld.
Citera
2022-03-27, 20:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Intressant ändå att de såg att han inte var lämplig.
Kanske han avslöjades pga sitt intresse för våld.

Med facit i hand så hade dom rätt vad gäller lämpligheten. Jag gissar att dom såg många brister i hans personlighet.
Citera
2022-03-27, 20:23
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Flink var officer och anställd av försvarsmakten. De har naturligtvis tillgång till vapen på ett helt annat sätt. De är ju dessa som har till uppgift att se till att systemen fungerar. Sålunda en helt annan problematik.

Min erfarenhet säger mig att inga säkerhetssystem är vattentäta. Han skulle säkert sett till att komma över vapen vid behov, om det nu inte skulle skett under övning.
Citera
2022-03-27, 20:25
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Många som vet eller var med själv visar sig i själva verket hört det av en kompis som var med. Det finns ingen anledning att tro att det är på annat sätt i ditt fall. Ditt påstående om att hon ställde bilen på spåret var fel.

Om du mot förmodan arbetade med kvinnan är det du sprider fortfarande lösa rykten. Det är givet att det kan ske en olycka vid en övergång och chefen kan förstås inte konstatera något självmord rakt av. Angående hennes påstått trasiga uppväxt var du förstås hennes förtrogne hon lättade sitt hjärta för.

Skulle jag ha fel tar jag det, men ingenting du uppgett bär sanningens prägel. I bästa fall är det skvaller och gissningar.

Är du på riktigt såhär dum i huvudet eller?
Bara för att du framstår som ett sånt jävla rövhål så ska jag pma dig en lönespec från exakt den månaden som detta hände…

Ja, hon ”ställde” bilen…

Nej, det säger jag inte att jag var, kom inte direkt bra överens med henne men hon var väldigt öppen och ärlig… Hon blev förbannad på mig för jag skämtade om våldtäkt (i samband med att mitt fotbollslag vann mot min kollegas fotbollslag)…

Så, fortsätt runka i din mammas källare nu, fucking klappmongo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in