Citat:
Ursprungligen postat av
HusvagnSvensson
Många som vet eller var med själv visar sig i själva verket hört det av en kompis som var med. Det finns ingen anledning att tro att det är på annat sätt i ditt fall. Ditt påstående om att hon ställde bilen på spåret var fel.
Om du mot förmodan arbetade med kvinnan är det du sprider fortfarande lösa rykten. Det är givet att det kan ske en olycka vid en övergång och chefen kan förstås inte konstatera något självmord rakt av. Angående hennes påstått trasiga uppväxt var du förstås hennes förtrogne hon lättade sitt hjärta för.
Skulle jag ha fel tar jag det, men ingenting du uppgett bär sanningens prägel. I bästa fall är det skvaller och gissningar.
Är du på riktigt såhär dum i huvudet eller?
Bara för att du framstår som ett sånt jävla rövhål så ska jag pma dig en lönespec från exakt den månaden som detta hände…
Ja, hon ”ställde” bilen…
Nej, det säger jag inte att jag var, kom inte direkt bra överens med henne men hon var väldigt öppen och ärlig… Hon blev förbannad på mig för jag skämtade om våldtäkt (i samband med att mitt fotbollslag vann mot min kollegas fotbollslag)…
Så, fortsätt runka i din mammas källare nu, fucking klappmongo