2022-03-09, 21:01
Hej försöker hitta direktflyg från Landvetter till thailand men hittar inget provat skyscaner o lite olika men hittar 0 har jag missat något ?
Citera
2022-03-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslen
Hej försöker hitta direktflyg från Landvetter till thailand men hittar inget provat skyscaner o lite olika men hittar 0 har jag missat något ?

Då finns det inga direktflyg. Du får mellanlanda någonstans helt enkelt. Har du kollat momondo?
Citera
2022-03-10, 05:22
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Du har nog inte missat något.

När SAS kör transferflyg från ARN till CPH lär du kanske inte hittar direktflyg till t ex BKK från någon regionalflygplats som GOT.
Citera
2022-03-10, 20:11
Medlem
Ta dig till CPH eller ARN.
Thai från CPH.
Thai och Finnair från ARN.
Enda alternativen.
Kanske Oslo?
Citera
2022-03-12, 09:38
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenRullgardin
Då finns det inga direktflyg. Du får mellanlanda någonstans helt enkelt. Har du kollat momondo?
Ok fan vad tråkigt. Kollade momondo med
Citera
2022-03-13, 12:28
Medlem
Neksnors avatar
Det går ingen reguljärflyg direkt mellan Göteborg och Thailand, men ibland går det charter.
Från Göteborg kommer man som längst, i riktning mot Thailand, till Teheran, Istanbul eller Doha med reguljärflyg. Förutsatt att pandemier mm inte ändrar något.
Citera
2022-03-16, 00:39
Medlem
Citat:
Hur länge ska du vara borta?

Gäller det 1-4 veckor och du ska till Phuket eller Krabi är charter klart smidigast.
Citera
2022-03-27, 14:28
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Hur länge ska du vara borta?

Gäller det 1-4 veckor och du ska till Phuket eller Krabi är charter klart smidigast.
1-4 veckor men svårt att hitta direktflyg från Landvetter.
Citera
2022-03-27, 15:11
Medlem
Citat:
1-4 veckor men svårt att hitta direktflyg från Landvetter.
TUI flyger direkt från Landvetter till Phuket och Krabi.
Citera
2022-03-27, 16:19
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
TUI flyger direkt från Landvetter till Phuket och Krabi.
Tack för tipset ! Synd att dom bara flyger från november till februari men tack så mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in