2022-03-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajax
Kanske redan finns i tråden, men ena kvinnan borde bara Sa*a B**k. *r *ö

Sjukt tragiskt. Hon ser otroligt livsglad ut. Hon har garanterat flera barn dessutom som nu blir utan mamma.

https://pedagog.malmo.se/artiklar/hon-jobbar-med-verklighetsforankrad-undervisning/
Senast redigerad av Keus 2022-03-27 kl. 13:54.
Citera
2022-03-27, 13:49
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Skribentens mor, mormor och syster har fostrat ett geni 🙄 och inte bannat honom när hans förakt för andra visat sig. Två lärare som vigt sitt vuxna liv till ungdomar, blir dödad ev en av sina elever. Obehagligt med förakt av mördade kvinnor som bara råkade vara där och gjorde sitt jobb.

Hoppar bara in. Orkar ej följa allt."Bara råkade vara där"...Tssss. INTE. Lärare provocerar alldeles för mycket politiskt. Faktiskt får de förvänta sej attack och hat. De får skylla sej själva dessa "godhetsknarkande" feminister Är du helt omedveten om hur just lärarkåren smetar äcklig vänsterpropaganda på elever. Bara det gör oss andra vansinniga. Det gör mej topp tunnor rasande. Vad har lärarna för rätt till det? Hade jag haft barn i skolan idag kan de vara säkra på att jag skulle uppsöka skolväsendet. Jag nästan vill göra det ändå. Jävla lärare förstör våra pojkar på alla sätt. Om dessa två lärare utmärkte sej mer än andra, och var batikhäxor som spred sin dynga å sneda åsikter över elever, så tycker jag faktiskt att detta ska vara ett avskräckande exempel. Håll käften alla lärare och gör ert jobb. Politiker har vi i Sverige, utan er medverkan. Jag förstår Fabian. Såna lärare vill jag också skada/lära veta hut.

Jaja, hon ser ut precis som jag trodde. En "redig" lärare som ska lära ungdomarna livets allvar, o verkligheten. Säger hon som inte lever i verkligheten utan levde sitt liv med skygglappar som alla andra rödingar. Usch.
Länken funkar inte. Testar en ny.
https://pedagog.malmo.se/artiklar/hon-jobbar-med-verklighetsforankrad-undervisning/
Senast redigerad av Sockerhals 2022-03-27 kl. 14:04.
Citera
2022-03-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Han kanske käkat ryssar.😁
Ja det ska man hålla sig borta från
Citera
2022-03-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Den första hann säkert reagera...
Det andra offret hann inte låsa dörren, vad jag läste.
Nej han är ett monster inget annat. Känslig, har flera skrivit om honom. Hur känslig är man när man kallblodigt mördar?

Den första läraren beskrevs i tidningen blivit överrumplad, och överfallen, hann inte reagera för att försvara sig. Den andra läraren sprang hann ikapp och som du skriver, hon hann ej låsa igen dörren.

Mörda gör jag av egoistiska skäl. Känslig kan jag fortfarande vara för kritik, avvisande eller olika typer av besvikelser. Då kan jag mörda för att jag överreagerar.
Citera
2022-03-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Sjukt tragiskt. Hon ser otroligt livsglad ut. Hon har garanterat flera barn dessutom som nu blir utan mamma.

Just en sån lärare skolan behöver, går ut i samhället och lära sig..så sorgligt
Citera
2022-03-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Källa?

Sök på hennes namn och Auschwitz, så dyker artikeln upp
Citera
2022-03-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Hoppar bara in. Orkar ej följa allt."Bara råkade vara där"...Tssss. INTE. Lärare provocerar alldeles för mycket politiskt. Faktiskt får de förvänta sej attack och hat. De får skylla sej själva dessa "godhetsknarkande" feminister Är du helt omedveten om hur just lärarkåren smetar äcklig vänsterpropaganda på elever. Bara det gör oss andra vansinniga. Det gör mej topp tunnor rasande. Vad har lärarna för rätt till det? Hade jag haft barn i skolan idag kan de vara säkra på att jag skulle uppsöka skolväsendet. Jag nästan vill göra det ändå. Jävla lärare förstör våra pojkar på alla sätt. Om dessa två lärare utmärkte sej mer än andra, och var batikhäxor som spred sin dynga å sneda åsikter över elever, så tycker jag faktiskt att detta ska vara ett avskräckande exempel. Håll käften alla lärare och gör ert jobb. Politiker har vi i Sverige, utan er medverkan. Jag förstår Fabian. Såna lärare vill jag också skada/lära veta hut.

Jaja, hon ser ut precis som jag trodde. En "redig" lärare som ska lära ungdomarna livets allvar. Usch.
Länken funkar inte. Testar en ny.
Hur tycker du pojkar ska bemötas i skolan? Är genuint intresserad..
Vi vet att pojkar idag inte kommer till sin rätt i skolan (har det inte alltid varit så) men vad kan man då göra åt det..behöver inte gå in på nåns åsikter - opolitiska förslag tack
Citera
2022-03-27, 14:03
Medlem
WalterNeffs avatar
Kan ni sluta snacka om batikhäxor? Fy fan vilket jävla kvinnoförakt det uppvisar. Jag kan helt enkelt inte ta folk på allvar som använder dom uttrycken i en seriös diskussion för det är så jävla oseriöst och respektlöst.
Citera
2022-03-27, 14:03
Medlem
Citat:
Den första läraren beskrevs i tidningen blivit överrumplad, och överfallen, hann inte reagera för att försvara sig. Den andra läraren sprang hann ikapp och som du skriver, hon hann ej låsa igen dörren.

Mörda gör jag av egoistiska skäl. Känslig kan jag fortfarande vara för kritik, avvisande eller olika typer av besvikelser. Då kan jag mörda för att jag överreagerar.
Vet nån om andra läraren gick upp själv eller var det elever med? Var sprang de i så fall
Citera
2022-03-27, 14:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hur tycker du pojkar ska bemötas i skolan? Är genuint intresserad..
Vi vet att pojkar idag inte kommer till sin rätt i skolan (har det inte alltid varit så) men vad kan man då göra åt det..behöver inte gå in på nåns åsikter - opolitiska förslag tack
Vad menar du med att pojkar inte kommer till sin rätt i skolan?
Citera
2022-03-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad menar du med att pojkar inte kommer till sin rätt i skolan?
De får sämre betyg genomgående..utvecklas även senare biologiskt
Citera
2022-03-27, 14:08
Medlem
Citat:
Sök på hennes namn och Auschwitz, så dyker artikeln upp
Okej tack..
nu kom jag på ännu en teori, kanske de diskuterat kriget Ukraina och det blev nåt där som slog slint
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in