Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Skribentens mor, mormor och syster har fostrat ett geni 🙄 och inte bannat honom när hans förakt för andra visat sig. Två lärare som vigt sitt vuxna liv till ungdomar, blir dödad ev en av sina elever. Obehagligt med förakt av mördade kvinnor som bara råkade vara där och gjorde sitt jobb.
Hoppar bara in. Orkar ej följa allt."Bara råkade vara där"...Tssss. INTE. Lärare provocerar alldeles för mycket politiskt. Faktiskt får de förvänta sej attack och hat. De får skylla sej själva dessa "godhetsknarkande" feminister Är du helt omedveten om hur just lärarkåren smetar äcklig vänsterpropaganda på elever. Bara det gör oss andra vansinniga. Det gör mej topp tunnor rasande. Vad har lärarna för rätt till det? Hade jag haft barn i skolan idag kan de vara säkra på att jag skulle uppsöka skolväsendet. Jag nästan vill göra det ändå. Jävla lärare förstör våra pojkar på alla sätt. Om dessa två lärare utmärkte sej mer än andra, och var batikhäxor som spred sin dynga å sneda åsikter över elever, så tycker jag faktiskt att detta ska vara ett avskräckande exempel. Håll käften alla lärare och gör ert jobb. Politiker har vi i Sverige, utan er medverkan. Jag förstår Fabian. Såna lärare vill jag också skada/lära veta hut.
Jaja, hon ser ut precis som jag trodde. En "redig" lärare som ska lära ungdomarna livets allvar, o verkligheten. Säger hon som inte lever i verkligheten utan levde sitt liv med skygglappar som alla andra rödingar. Usch.
Länken funkar inte. Testar en ny.
https://pedagog.malmo.se/artiklar/hon-jobbar-med-verklighetsforankrad-undervisning/