2022-03-27, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drysin
Ja, det är klassisk narcissistisk gaslighting ni ägnar er åt (som vanligt när förövaren "bara" är en vit man).

Den här tråden hade låtit väldigt annorlunda om mördaren haft ett utomeuropeiskt ursprung istället för att vara vit. Både du och jag vet att den här tråden hade spammats sönder vid det här laget om mördaren varit något annat än en vit man.

Då jävlar hade det varit en aggressiv ton i tråden och nya hatiska och hotfulla inlägg hade haglat in för varje sekund, inlägg som riktats både mot mördaren i fråga men också (och allra främst) mot ALLA (oskyldiga) ivandrare/ALLA (oskyldiga) människor som inte är vita i Sverige. Mycket spam om att utvisa alla förbannade jävla kriminella invandrare, "n-ordet" hit och dit och samma gamla vanliga uttjatade rasistiska visa.

Men nu så är ju mördaren bara en vit man och då passar ni förstås på att tysta ner det hela och skuldbelägga kvinnor/feminism istället, LOL.
Jag kan rekommendera att du läser vad jag har skrivit i tidigare inlägg om mördaren och dåden. Om du kan tolka något av mina inlägg som försvar av mördaren eller förminskande av gärningen så begriper du inte text skriven på svenska. Dessutom är mördaren av tattarsläkt och har genom detta utomeuropeiskt påbrå och de romska folkgrupperna är ökända för att aldrig vilja anpassa sig till de regler och skyldigheter som alla andra följer för att samhället skall fungera. Så detta med "vit man" kan diskuteras. Nu räcker det för min del. Du verkar helt insnöad i din lilla radikalfeministiska hydda och utan kontakt med verkligheten. Ha det så bra i din lilla skyddade värld där allt är andras fel.
Citera
2022-03-27, 09:43
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sva990
Allt är flummigt socialarbetartrams men det ser du inte själv för alla du omger dig med har samma skeva föreställning om människors inneboende godhet, bara de FÅR kärlek och FÅR kompisar och FÅR uppskattning för att de torkar sig själva i röven. Jösses

ok vi säger så buddy.
Citera
2022-03-27, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Citran
Kalla dem vad du vill, men detta var 2 kvinnor,lärare,familjemedlemmar,vänner ev mammor som var älskade i högstagrad av de sina. Oavsett så är denna människa och alla andra som tar någons liv en så sjuk människa att den ej värd ett liv efter ett sådant dåd.
Finns ingen förmildrande omständighet i ett sådant fall.

Säkert. Men det ska bli intressant att ta del av obduktionen från RMV när den släpps.
Citera
2022-03-27, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixeywand
Projicering?
Det är såklart som i alla andra fall batikhäxornas fel och afghanerna som de alla knullar. Stackars lilla pöjk som blivit hanterad med feministisk välvilja. Förklaringen är enkel!
Inser du hur patetisk och oförmögen av att tänka i den minsta grad av nyans du är?

Du vill vara ett offer, där dina påhittade håriga feta blatte-älskande feminister/den fjolliga bidrags-vänstern är den stora läskiga vargen som förhindrar dig från att vara den starka supermanliga James Bond-mannen du var menad att vara. Istället blev du en incel! Stackars lilla gubben, det är så synd om dig.

Du kan ju lösa alla världens problem med dina enkla förklaringar! Batikhäxor!
Vad är en batikhäxa .. Är det en tjej som föder barn. Eller en mamma som tar hand om sin familj lagar mat... Pysslar.... Jobbar..
Citera
2022-03-27, 09:58
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Som sagt, jag jobbade med henne, vi fick all info av vår chef samma eftermiddag och sen på måndagen efter (detta hände en fredag)
Rutan gick i samband med smällen!

Oftast skriver man ju inte om självmord/familjetragedier detaljerat

Då har du sagt det. Problemet är att ingen tror dig eftersom det finns motsatt information som verkar trovärdig och du förmodligen är ännu en av dessa struntpratare som alltid dyker upp med initierad information som visar sig substanslös. Att er chef utan vidare ”visste” att det var ett självmord och meddelade det direkt utan tveksamheter till människor som inte var direkt berörda låter inte heller sannolikt, men visst, om han gjorde det, vad säger att han tolkat situationen rätt.

Förutsättningarna för en olycka vid en obevakad övergång med krångliga förhållanden fanns där, så om man inte har motsatt information finns knappast anledning att förmoda motsatsen. Sedan går det knappast att utesluta självmord, men det är en annan sak.
Citera
2022-03-27, 10:05
Medlem
zeligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Vad är namnen på de två batikhäxor som Fabian dödade?

Vad är anledningen till att du kallar de för batikhäxor?

Du vet att finns "pilar" och sökfunktion längst upp på sidan?
Citera
2022-03-27, 10:16
Medlem
Nu har jag sett bilder på lärarinnorna. Mycket vackra.. Inga batikhäxor. Vad det nu är för något
Citera
2022-03-27, 10:24
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Då har du sagt det. Problemet är att ingen tror dig eftersom det finns motsatt information som verkar trovärdig och du förmodligen är ännu en av dessa struntpratare som alltid dyker upp med initierad information som visar sig substanslös. Att er chef utan vidare ”visste” att det var ett självmord och meddelade det direkt utan tveksamheter till människor som inte var direkt berörda låter inte heller sannolikt, men visst, om han gjorde det, vad säger att han tolkat situationen rätt.

Förutsättningarna för en olycka vid en obevakad övergång med krångliga förhållanden fanns där, så om man inte har motsatt information finns knappast anledning att förmoda motsatsen. Sedan går det knappast att utesluta självmord, men det är en annan sak.

Men din jävla lufthjärna! Han meddelande inte det direkt som jag skrev, vilket du fattat om du hade läsförståelse…

Nej, jag är inte någon som dyker upp när det händer saker men i detta fallet så VET jag till skillnad från folk som tror på olycka eller drar teorier ur röven…

Ärligt talat, att bilen skulle stanna precis på spåret med låsta dörrar, räkna själv ut oddsen? Och att hon inte hört tåget pga hörlurar, kom igen…
Jag kan ju inte svara för dig iom du verkar svagbegåvad men om min bil ”stannat” på ett järnvägsspår så hade jag fan haft som första prio att kolla om det kommer ett tåg…
Citera
2022-03-27, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maggansjo
Ja du har verkligen en poäng.

Man kommer aldrig ifrån individens eget ansvar för sina handlingar men helt klart så lever en del människor utanför samhällsgemenskapen.

Det är ingen ursäkt för att begå sådana här handlingar men det det handlar om mänskliga tragedier och det är djupt tragiskt.

Vi som medmänniskor behöver bli bättre på att se och fånga upp dessa individer. De behöver bli värdesatta och inkluderade.

Kanske det kan förhindra att det går så långt som i detta fall.

Men det var ju en elev på skolan som uttalat sig om att vederbörande tog kontakt med Fabian och ville umgås med och inkludera honom. Men han ville inte utan avvisade personens försök.

Om du själv inte vill umgås, kan inte andra elever belastas för detta.
Citera
2022-03-27, 10:27
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelig
Vad är anledningen till att du kallar de för batikhäxor?

Du vet att finns "pilar" och sökfunktion längst upp på sidan?
Om du nu skall läxa upp andra så lär dig skillnaden på de och dem din drul.
Citera
2022-03-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sva990
Dessutom är mördaren av tattarsläkt och har genom detta utomeuropeiskt påbrå och de romska folkgrupperna är ökända för att aldrig vilja anpassa sig till de regler och skyldigheter som alla andra följer för att samhället skall fungera. Så detta med "vit man" kan diskuteras.
MGM i detta fall saknar kopplingar till både romer, resande och andra grovt kriminella med samma efternamn. Om man gräver lite i FVCs rötter hittar man ingenjörer och lärare dessutom. FVC är alltså inget annat än en vit svensk ung man. Sannolikt djupt störd, eventuellt missbruk av anabola.
Citera
2022-03-27, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rashatalashemako
Vad är namnen på de två batikhäxor som Fabian dödade?
Ingen "batikhäxa" eller andra kvinnor (och män) ska behöva riskera livet kanske du borde ha lagt till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in