2022-03-27, 08:40
Medlem
Varför är alla så jävla på, på pass?
Lugna er lite, ni måste kanske inte åka utomlands nu direkt.
Chilla lite....
Citera
2022-03-27, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rritt
Fint! Har du hört något om hur det blir för barn? En treåring t ex, kan väl inte få bank-id…

När man bokar så kan man boka för flera personer samtidigt, vilket är rimligt med tanke på att en treåring inte själv kan komma till passmyndigheten oavsett om treåringen har bankid eller inte.
Citera
2022-03-27, 10:03
Medlem
Fixade en tid i stockholm, göteborg, skavsta, jönköping inom 2 veckor sökte lite snabbt idag typ 2 timmar eller så.

har bokat men kommer såklart inte gå, detta pass hysteri är överskattat med lite tålamod och uppdaterande av sidan så kommer det fram tider i närtid hela tiden.

Men det är klart snedknullade svenskar inte ens klarar av att refresha en sida.
Citera
2022-03-27, 10:15
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Fixade en tid i stockholm, göteborg, skavsta, jönköping inom 2 veckor sökte lite snabbt idag typ 2 timmar eller så.

har bokat men kommer såklart inte gå, detta pass hysteri är överskattat med lite tålamod och uppdaterande av sidan så kommer det fram tider i närtid hela tiden.

Det är klart det blir köer när folk som du bokar fyra tider och inte går.
Citera
2022-03-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det är klart det blir köer när folk som du bokar fyra tider och inte går.

Poängen är att det finns tider som dyker upp hela tiden om man faktiskt försöker. har hört i snart 2 veckors tid hur svårt det är så nu i ren skadeglädje boka jag 4 tider
Citera
2022-03-27, 10:37
Medlem
wertyns avatar
Citat:

Jäkla skitsida. Själv har jag suttit och tryckt på f5 en miljon gånger hela förmiddagen. Gjort så med jämna mellanrum under dagarna senaste veckorna men har inte hittar något alls inom rimlig tid. Har något väl dykt upp så går det inte ens att gå vidare med tiden för "den finns inte".
Citera
2022-03-27, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wertyn
Jäkla skitsida. Själv har jag suttit och tryckt på f5 en miljon gånger hela förmiddagen. Gjort så med jämna mellanrum under dagarna senaste veckorna men har inte hittar något alls inom rimlig tid. Har något väl dykt upp så går det inte ens att gå vidare med tiden för "den finns inte".

Det är synd hittade precis en till tid i Nyköping 03/29
Citera
2022-03-27, 10:46
Medlem
wertyns avatar
Citat:
Det är synd hittade precis en till tid i Nyköping 03/29
Jag bor uppenbarligen inte på rätt ställe. I västra götaland är det tydligen Åmål man ska bo i.
Citera
2022-03-27, 10:48
Medlem
wertyns avatar
Citat:
Jag bor uppenbarligen inte på rätt ställe. I västra götaland är det tydligen Åmål man ska bo i.
Tillägg: det hade tydligen inte hjälpt för väljer jag någon tid så protesterar den: "Tiden du valde är inte tillgänglig. Var god välj en ny tid."
Citera
2022-03-27, 10:53
Medlem
Citat:
Tillägg: det hade tydligen inte hjälpt för väljer jag någon tid så protesterar den: "Tiden du valde är inte tillgänglig. Var god välj en ny tid."

Ja blir det så är det oftast någon som var snabbare att trycka vidare
Citera
2022-03-27, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Varför är alla så jävla på, på pass?
Lugna er lite, ni måste kanske inte åka utomlands nu direkt.
Chilla lite....

Direkt?
Oktober menar du?
Om man tar första lediga tid.
Jävla U land
Citera
2022-03-27, 10:59
Medlem
Varför händer det ingenting?
Hur jävla inkompetena får man vara och fortsätta ha ansvar för ett land?
Totalt grundläggande samhällsfunktiob är helt förstörd av vanskötsel och inget görs för att åtgärda.
Får man hålla inne sina skatteinbetalningar tills samhället fungerar igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in