Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Det stavas K O R R U P T I O N, utan mellanrummet. Hur kan en Oligark köra runt med en Yacht för 6,7 miljarder kronor i medelhavet? När en soldat har plastpåsar som skor? Nackskott är min första tanke, soldaten har mer värde för mig än Oligarken,
Varit lite inne på de tankebanorna -- Mer oligarker till Fronten + Soros Pröjsar återuppbyggnaden av Ukraina han ville väl hjälpa forna Östländerna -- dags nu flagga Upp " Denna gången tar jag inte spring notan " --- kom med fakturan den tar jag
Så slutar det vara en möjlighet för Warlords att starta krig om dom själva får räkningen
Ser framför mig en taxameter som tickar på ngn stans
Som summerar upp kostnaden Oligarkerna får
Chordorkovski Abramovitj allt vad dom heter .. Det är väl en där i Ukraina som riggade valet så Zelenskij vann -- Krigsplacera i Mariupol ett tag så blir det snart flyt i Förhandlingarna
Reinfeldt krigsplacerad i Azov bataljonen lite snabbt så är flyktingströmmarna nog avklarade ett tag dom också. Låter bli ställa till bråk om det som det heter blir " Den vållande betalar "
Inget fel med lite nackskott heller ... Men det ordnar nog Putins killar en del ..
Hans Killar är ju kända för det . KGB Med efterträdare ..