2022-03-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, og at AE "satt der og leste sitt når vi.. , når jeg dro".
Hva er det du eventuelt synes er merkelig med det utsagnet?
Jeg tolket det slik at de ordene som mangler kan ha vært noe slikt som "tok avskjed", slik at setningen egentlig skulle ha vært slik (men at han ikke sa de ordene, av forståelige grunner):
AE "satt der og leste sitt når vi tok avskjed når jeg dro".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Det finnes en beskrivelse av bilen. Da kunne man publisere et bilde av en lignende bil, med det samme bensinlokket. Man trenger ikke videoopptak for å komme med en etterlysning av en bil.

Tenk hvis noen hadde sett en slik bil stående på en skogsvei i Sverige, ved et vann i Ørje, eller bak et skur i Brekkeveien. Det kunne i teorien løst saken. Eller kanskje bilen kunne blitt sjekket ut av saken.

Skulle nesten tro det var Skanseth sin bil som var etterlyst, ettersom brukeren ikke vil høre om dette

BTW, her er identisk bil. BMW med G01 karrosseri, 2017 eller nyere. Det finnes bare 13 stk slike registrert i Norge som oppfyller kravene i forhold til årsmodell og farge. Hvilket betyr at bilen sansynligvis er utenlandsk, med falske Norske skilter. Hvilket igjen gjør bilen enda mere mistenkelig. Skanseth sier vitnet ikke kunne se forskjel på Volvo XC60 og X3, men irene sier jo at det sto X3 bak på bilen. Her er en slik bil som beskrives: https://imgur.com/a/JkQ6DHV
Citera
Medlem
TH har selv forklart i avhør at han er «kjent for å være iskald i slike situasjoner».
Likevel reiste han fra mobiltelefonen i forbauselsen og husker ikke sentrale detaljer.
Citera
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev "Ting kan vel "falle ut fra hukommelsen" når man er i sjokk?".
Ingen av oss vet om han var i sjokk eller ikke etter å ha kommet hjem fra jobb og funnet trusselbrev og hans kone var forsvunnet. Det er i alle fall ikke merkelig å bli i sjokk i en slik situasjon.

Ikke noe som tyder på at han var i sjokk.
Han er kald som en fisk han der.
Citera
2022-03-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH har selv forklart i avhør at han er «kjent for å være iskald i slike situasjoner».
Likevel reiste han fra mobiltelefonen i forbauselsen og husker ikke sentrale detaljer.
Link?
Er det vanlig å ha opplevd slike situasjoner flere ganger i løpet av livet, slik at man vet at man er iskald i slike situasjoner?
Citera
2022-03-26, 19:42
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Hva er det du eventuelt synes er merkelig med det utsagnet?
Jeg tolket det slik at de ordene som mangler kan ha vært noe slikt som "tok avskjed", slik at setningen egentlig skulle ha vært slik (men at han ikke sa de ordene, av forståelige grunner):
AE "satt der og leste sitt når vi tok avskjed når jeg dro".

Kan ikke du slutte å late som at du har en iq på 70 ?
Citera
2022-03-26, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
GG-hypotesen kan legges død av denne enkle grunn:

Kryptomannens plapring om kidnapping ved bruk av Monero før saken ble kjent i media.

Dette betyr at Kryptomannen enten:

1. Har delt slik info med TH som har brukt dette i sitt plott, eller:
2. Kryptomannen selv har brukt det i eget plott, eller:
3. En tredjepart «krypto-kriminell» har lest om Kryptomannens plapring i forum om dette og hvalen, og selv tatt saken i egne hender.

Den som mener at det finnes en uavhengig part som har gjort dette og ikke faller inn under de tre overnevnte kategorier tror jeg må revurdere sin hypotese.
En GM inspirert av Gone-girl kan kanskje ha lest noe av det som Kryptomannen skrev?
Citera
2022-03-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ja, og at AE "satt der og leste sitt når vi.. , når jeg dro".
Kan du forklare hva du tenker om den setningen ettersom du drar den frem?
Citera
2022-03-26, 19:46
Medlem
Citat:
Kan ikke du slutte å late som at du har en iq på 70 ?
Jeg later ikke som det. Kan du forklare om hvorfor du er så ivrig etter å mistenkeliggjøre TH?
Citera
2022-03-26, 19:47
Medlem
Citat:
En GM inspirert av Gone-girl kan kanskje ha lest noe av det som Kryptomannen skrev?

Ja lykke til med den! Da er du på nivå med å vinne førstepremien i Eurojackpot tre helger på rad…

Se den hypotesen du beskriver opp mot de 3 jeg listet. Hvordan fordeler sannsynligheten seg på de 3 og den du beskriver, tenker du?
Citera
2022-03-26, 19:47
Medlem
Niffys avatar
Hvorfor har du plutselig bestemt deg for delta i tråden igjen z, etter å ha vært inaktiv i over 1 år?

Du vet godt svaret på alt det du stiller spørsmål om.
Citera
2022-03-26, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askeladd1
Ja lykke til med den! Da er du på nivå med å vinne førstepremien i Eurojackpot tre helger på rad…

Se den hypotesen du beskriver opp mot de 3 jeg listet. Hvordan fordeler sannsynligheten seg på de 3 og den du beskriver, tenker du?
Takk! :-) Jeg har ofte rett.
Den hypotesen jeg beskrev kan dele førsteplassen med denne som du beskrev: "En tredjepart «krypto-kriminell» har lest om Kryptomannens plapring i forum om dette og hvalen, og selv tatt saken i egne hender."
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-26 kl. 19:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in