• 1
  • 2
2022-03-26, 13:29
Medlem
Är det otrohet att ge ut sitt nummer till någon? En snubbe frågade mig igår på klubben och jag har sjukt svårt att säga nej till allt så jag bara gav honom det. 🤦🏼‍♀️ ”People-pleaser”-varning på mig och sjuk ångest nu och vill bara byta nummer. Har såklart pratat om det med min sambo också och jag ångrar mig som fan.
Citera
2022-03-26, 13:31
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Jag har gått så långt som att få en bruds nummer och messa henne på natten fastän jag var förlovad.
Men tumregeln är ju att så länge man inte har doppat så är det inte otrohet.
Citera
2022-03-26, 13:31
Bannlyst
Varför skulle det vara otrohet? Knullade ni samtidigt som du gav honom numret?
Citera
2022-03-26, 13:37
Medlem
Kommissarie.Hybriss avatar
Absolut inte otrohet men jävligt respektlöst
Citera
2022-03-26, 13:41
Medlem
maxatdunders avatar
Som folk säger är det inte otrohet, men tillräckligt skäl nog att jag skulle nämna. När jag tänker efter, jag hade nog redan hissat varningsflaggan att min flickvän springer runt på nattklubb.
Citera
2022-03-26, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarie.Hybris
Absolut inte otrohet men jävligt respektlöst
Kanske om man är totalt autistisk och inte förstår kontext. Om hon är en ängslig person som inte kan säga nej så finns ingen anledning att tro att det beror på något annat än det.
Citera
2022-03-26, 13:47
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorkyPig
Kanske om man är totalt autistisk och inte förstår kontext. Om hon är en ängslig person som inte kan säga nej så finns ingen anledning att tro att det beror på något annat än det.

Snyggt, sen "råkar" hon bara suga av någon också för att hon har svårt att säga nej. Det fattar du väl själv om hon inte ens kan säga nej till en sådan simpel som som telefon varför skulle vi ha förtroende för att hon gör det i andra sammanhang...
Citera
2022-03-26, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Snyggt, sen "råkar" hon bara suga av någon också för att hon har svårt att säga nej. Det fattar du väl själv om hon inte ens kan säga nej till en sådan simpel som som telefon varför skulle vi ha förtroende för att hon gör det i andra sammanhang...
Det är väldigt stor skillnad mellan att ge ut ett nummer till någon vars sms man inte behöver svara på och att suga en kuk, Einstein.
Citera
2022-03-26, 13:52
Medlem
Stockholmsjevels avatar
De människor jag träffar på som jag gillar utbyter jag ofta kontaktinformation med. Det ser jag inte som konstigt och jag bryr mig inte om kön om jag nu inte har sexuella handlingar som baktanke vilket sällan är fallet.

Fattar inte det här med avundsjuka? Ska man sluta skaffa vänner när man skaffar flickvän? Handlar allt plötsligt om sex?
Citera
2022-03-26, 13:54
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PorkyPig
Det är väldigt stor skillnad mellan att ge ut ett nummer till någon vars sms man inte behöver svara på och att suga en kuk, Einstein.

Ja, jag fattar fan inte frågan överhuvudtaget. Vart hamnar vi härnäst? Trådar om det är okej att säga hej till kassörskan när man har flickvän?
Citera
2022-03-26, 13:58
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Jag har gått så långt som att få en bruds nummer och messa henne på natten fastän jag var förlovad.
Men tumregeln är ju att så länge man inte har doppat så är det inte otrohet.
Din egen tumregel i så fall. Skulle min partner ge ut sitt nr och sen messa med personen mitt i natten så hade hen åkte ut med huvudet före.
Citera
2022-03-26, 14:01
Medlem
Psykonaut-s avatar
Vad är otrohet?
Om man inte är otrogen så låter man sig ägas av en annan person.

Om man är otrogen så sviker man ingen, eftersom ingen kan äga en.
Du äger varken dina barn eller din partner.

Ett förhållande har ingen naturlag som styr upp.
Varje avtal mellan ett partnerskap är unikt och bör byggas på regler som antingen passar båda, eller så
är det bättre att strunta i det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in