2022-03-25, 18:39
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
😂😂😂

Den självutnämnde superexperten som aldrig har fel. ”arbetet” kom tillbaka. Du har givit mig många skratt!
Tror ni inte det är hen som är lazarevich? Isf skriver hen på nytt tal åt Putin och Lavrov.😀
Citera
2022-03-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Fler kvinnliga ukrainska soldater:

https://twitter.com/avalaina/status/1507111247522803718?s=20&t=Uf3NPpVFddiJ6m6BYcK5pg

Gott att se.
Citera
2022-03-25, 18:40
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvadreren2323
Lite som att säga att svenskar förtjänar att dö ut då majoriteten röstat för det. Så du bör vara för utbyte av vita i Europa, i synnerhet Sverige. Bra att veta.

Nej, jag har öht inte talat om att dö.

Ryssarna har valt sin ledare och har spelat med i spelet tills det inte längre gick att få bort Putin och hans korrumperade kumpaner.

Så länge Putin gav folket McDonalds var demokrati oviktigt. Att de inte brydde sig gör att de är medansvariga.

Ett jäkligt korkat folk tycker jag.
Citera
2022-03-25, 18:41
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Är det okej när ena sidan gör på ett sätt, men inte okej när andra sidan gör på samma sätt?
Serberna utmanade USA och fick på huvudet så inget mer med det. Idioterna förstörde mer eller mindre sitt eget land, inte fan var det Väst.
Citera
2022-03-25, 18:42
Medlem
anvadreren2323s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Vikingarna hotade och fortsätter att hota den ryska kulturen, det måste du väl förstå?

Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Fler kvinnliga ukrainska soldater:

https://twitter.com/avalaina/status/1507111247522803718?s=20&t=Uf3NPpVFddiJ6m6BYcK5pg

Notera att de bär flera vapen själva. Kan ju inte vara så att de bär vapen åt andra.

Att de bär på en massa saker betyder ju inte att de strider i fält.

Jag har inget emot att bli motbevisad, att stor del av de kvinnor i armén faktiskt är fält och skjuter. Men har sett noll bevis på detta än.
Citera
Avslutad
Kan det vara så att Putin är nöjd när han har kontroll över regionen Donbas?
Citera
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Det här är bland de absolut mest intressanta intervjuerna jag lyssnat på.
Scott Ritter är "weapons inspector" åt FN och har tidigare varit marinkårssoldat och underättelsetjänsten.

I början så handlar det om Ukraina och Ryssland, sedan pratar han endel om operationer i mellanöstern och Madeleine Albright för att sedan återkomma till Putin och Zelenskyj

https://www.youtube.com/watch?v=OSkpIq3T-Zc

Kamrat, skulle googla på Scott Ritter innan jag kallade hans intervjuer för intressanta. Förhoppningsvis är det ingen källa du vill bli förknippad med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Serberna utmanade USA och fick på huvudet så inget mer med det. Idioterna förstörde mer eller mindre sitt eget land, inte fan var det Väst.

De kommer förstöra det igen, Balkan är en sovande vulkan.
Citera
Avslutad
Den här soldaten dom går ut nu och säger att de ska koncentrera sig bara på östra Ukraina måste vara felinformerad.

Aktionen för att denazifiera hela Ukraina måste fortsätta. Jag tror inte Putin går med på den här idiotens beslut ( han har heller inte rätt att bestämma detta)
Citera
2022-03-25, 18:44
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Nu bölrjar ryska generalerna smaka bly från de egna leden:

https://twitter.com/dansabbagh/status/1507372696908308495?t=E-xCn_qq0uNOMhN4SL7cTg&s=19

Trevliga nyheter men smaka bly? Han fick väl snarare smaka larvfötter eftersom han blev överkörd (med flit). Eller var det en annan?
Citera
2022-03-25, 18:44
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Jag lider inte ett dugg med den ryska befolkningen. De har haft många år på sig att störta Putin, det har man inte gjort. Istället har man låtit Putin och hans lakejer hållas.

Ryssarna är en del av problemet och har ett ansvar för att man har en ledare som går i Hitlers fotspår.
Jo men snutarna och militären är brutala mot protester osv. Jag tror du har fel personligen tror jag att många ryssar drömmer sig bort speciellt dom unga. Samma med Nord Korea dom slår stenhårt ner på protesterna mördar sin egen befolkning osv. Kina behöver inte ens prata om, visserligen är landet lite mer utvecklat men även där är militärpolisen och spionerna folket hack i häl...
Citera
2022-03-25, 18:45
Medlem
BlueOysterPutins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvadreren2323
Så om Ryssland invaderar Sverige med tanke på vad Magdalena Andersson gjort, skickat två batcher av pansarskott till Ukraina, 5000 á två gånger. Är det då vårt fel? Vem röstade dit landsförrädaren MA?

Vi är inte lika slösinnade som mongolerna, så det blir bara abstrakt nonsens att snacka om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in