2022-03-25, 15:52
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Skall jag vara ärlig tycker han mest synd om sig själv just nu. Han saknar insikt märker man.

Jag uppmuntrade honom att hoppa framför ett tåg.

Hur länge pratade ni? Och varför lättade han sitt hjärta för just dig? Vad pratade ni mer om? Skattesatser? Mellon?
Citera
2022-03-25, 15:59
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Hur länge pratade ni? Och varför lättade han sitt hjärta för just dig? Vad pratade ni mer om? Skattesatser? Mellon?
Vi pratade ca 10 min, han fick lite förtroende då jag utgav mig för att vara någon helt annan än mig själv.
Citera
2022-03-25, 16:04
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Någonting hände 2014

Se utdrsg ur bloggen
2014-10-16
En inställd spelning är fortfarande en spelning
Jag har valt att ställa in releasefesten som annars skulle gått av stapeln imorgon på Restaurang Landet. Det har blivit tydligt för mig att jag inte klarar av den typen av stress efter den tragedi som drabbat mig och min familj. Förhoppningsvis kan jag komma ut på vägarna i vår istället.
Om ni vill kan ni gå till Landet ändå för både Magic Potion och Petter Seander spelar.
Har sett det också. Har för mig hon fick missfall.
Citat:
Skall jag vara ärlig tycker han mest synd om sig själv just nu. Han saknar insikt märker man.

Han är med ganska hög sannolikhet Narcissist.
Citera
2022-03-25, 16:06
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Vi pratade ca 10 min, han fick lite förtroende då jag utgav mig för att vara någon helt annan än mig själv.

Vad utgav du dig för att vara då för att väcka hans förtroende? En trollkarl som kan spola tillbaka tiden till innan skiten träffade fläkten?
Citera
2022-03-25, 16:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Och att se någon krossas framför ett tåg skadar inte någon?

Uppmana någon som skadat andra, att ge ännu fler skador för livet. Märkligt.
Citera
2022-03-25, 16:42
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
Ok va fan då ”Gädda”? Otroligt töntigt uttryck.
Tror det är en anspelning på torsk, men blev gädda just för att gäddor tydligen ska sakna skrupler och typ äta fiskyngel eller hur det nu var.
Citera
2022-03-25, 17:34
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

Håll dina vänner nära och dina fiender närmare
Vilken fin vän du är.
Citera
2022-03-25, 17:41
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:

Du borde spelat in samtalet så du kunde delat med dig.
Citera
2022-03-25, 17:51
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Så kan det gå.

Fruktansvärt att ha levt ihop me detta vidriga monster.
All kärlek till Rebecka o hoppas det går bra i livet utan aset!
Citera
2022-03-25, 18:01
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Fruktansvärt att ha levt ihop me detta vidriga monster.
All kärlek till Rebecka o hoppas det går bra i livet utan aset!

Verkligen. Helt sinnessjukt att han levt detta dubbelliv. Fantastiskt bra att det kom fram istället för om 10 år.. Då kanske han hade hunnit förgripa sig på sitt egna barn.
Citera
2022-03-25, 18:11
Medlem
Citat:
Har pratat med Marcus över telefonen idag. Han är verkligen ledsen för sitt prekära beteende.

Han låter även hälsa till alla här att snälla sluta ringa både honom och Rebecka. Folk har även ringt Rebeckas familj och arbetsgivare.

Hon har lämnat honom och flyttat ut ur huset.

Ponera att du talar (skriver) sanning och att detta stämmer. Varför skulle någon ringa hennes arbetsgivare? Vill de förstöra för henne eller vadå? Finns ingen logik i det riktigt.

Edit: eller menar du kanske hans arbetsgivare?
Senast redigerad av Gubeee 2022-03-25 kl. 18:28.
Citera
2022-03-25, 18:38
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubeee
Ponera att du talar (skriver) sanning och att detta stämmer. Varför skulle någon ringa hennes arbetsgivare? Vill de förstöra för henne eller vadå? Finns ingen logik i det riktigt.

Det finns lite olika möjliga scenarion här. Här är några:

1.) Urindoktorn ljuger att han pratat med Mackan. Mycket talar för att det bara är snack. Är Mackan så isolerad att han pratar allvar med en total främling?

2.) Urindoktorn har verkligen pratat med Mackan och talar sanning om det han fått höra och Mackan talar sanning om det han sagt till Urindoktorn. Inte helt otroligt, eller så ologiskt som du tror, människor är trots allt kräk.

3.) Urindoktorn har verkligen pratat med Mackan och talar sanning om det han fått höra men Mackan talar inte sanning i det han sagt till Urindoktorn. Mackan ser detta liksom som en chans att tro sig kunna väcka sympati.

Min kandidat till högst troliga scenarion är det första.
Senast redigerad av Ålen 2022-03-25 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in