Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-03-24, 19:38
  #61
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Det har fungerat till viss del ända sedan jag skrev i denna tråden kl.17:31 så det konstiga är snarare ditt överdrivna beteende och tvångsmässiga behov av att påpeka när det börjar fungera för just dig ...verkligen dråpligt.
Jo, just det.
Glömde.
Jag var den enda i Sverige det inte fungerade för.
Därför det gick ut meddelande på BankIDs sida samt alla kvällstidningar.
Kul att det roar dig med andras olycka.
Citera
2022-03-24, 19:48
  #62
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Jo, just det.
Glömde.
Jag var den enda i Sverige det inte fungerade för.
Därför det gick ut meddelande på BankIDs sida samt alla kvällstidningar.
Kul att det roar dig med andras olycka.
Ditt beteende roar inte mig med tanke på att det är 18-års gräns på forumet.
Varför måste det vara samma fel för alla samtidigt? Du vet inte vad felet handlade om så därför kan du inte ta för givet att det strulade lika mycket med alla banker, mobiler och versioner av BankID samtidigt.
Citera
2022-03-25, 07:32
  #63
Medlem
wwrs avatar
Det var tydligen inte ryssarna den här gången
Citat:
Inget tyder på attack
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ar-betalningar

Citera
2022-03-31, 23:55
  #64
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Det roliga med att inte använda dessa tjänster längre, är att man knappt ens märker av när det kraschar eller går ner sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Det är ju denna utveckling ni ungjävlar kämpat för, alla under 50 år gnäller på oss som vill ha kontanterna kvar, men ni tjafsar om rånrisk, pengarna har baciller, det är smidigare med kort. En liten cyberattack eller driftstörning gör att ni inte kommer åt era banker eller swish och ni börjar grina som några småbarn som inte får godis av mamma.
Jag hoppas att ryssen stänger ner hela jävla internet så ingen jävel kommer åt sina pengar. Vill ni ha det kontantlöst i samhället så ska det även vara kontaktlöst också.

Citera
2022-04-01, 03:18
  #65
Medlem
porrmaffians avatar
Jag har haft BankID sedan januari 2004 och det har aldrig strulat. Har dessutom "maxlängd" på PW dvs 64 tecken.

Enda problemet jag har är att ibland startar inte BankID utan jag får stänga ner "banksidan" och försöka på nytt och då funkar det perfekt. Vet faktiskt inte vad det beror på? Kör Firefox för övrigt.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback