2022-03-25, 00:23
Medlem
Forbengs avatar
Har kommit över några Buprenorphine/Naloxone Mylan, resoriblett, sublingual 8 mg/2 mg
Har inte någon tolerans och enda erfarenheten jag har som liknar är endast lite opium för över sex månader sen.
Hur många kan jag skicka i mig för ett bra rus?
Citera
2022-03-25, 05:53
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forbeng
Har kommit över några Buprenorphine/Naloxone Mylan, resoriblett, sublingual 8 mg/2 mg
Har inte någon tolerans och enda erfarenheten jag har som liknar är endast lite opium för över sex månader sen.

Börja med typ 0,5 skulle jag säga. Skrapa av o dra i näbben. Fyll på om det behövs. Du kommer nog bara spy om du drar i dig för mycket på en gång. Kanske rent av bör grunda med några postafen innan!
Citera
2022-03-25, 06:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:

Jag råder dig att läsa på lite om vad det är du tänker stoppa i dig, baserat på det jag fetade i din text så kan det lätt gå snett skulle jag vilja påstå..
Denna tråden innehåller massor av bra info, bara använd sökfunktionen så hittar du massor.. 🔍
Citera
2022-03-25, 07:21
Medlem
Forbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag råder dig att läsa på lite om vad det är du tänker stoppa i dig, baserat på det jag fetade i din text så kan det lätt gå snett skulle jag vilja påstå..
Denna tråden innehåller massor av bra info, bara använd sökfunktionen så hittar du massor.. 🔍

Ser nu att det blev ett litet fel, Hur mycket skulle det vara inte hur många.
Även tagit lite sub nasalt för himla länge sen och då tog jag oerhört liten mängd.
Tack för svar iaf och går nog på rek från youlaugh.
Citera
2022-03-25, 07:25
Medlem
Forbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Börja med typ 0,5 skulle jag säga. Skrapa av o dra i näbben. Fyll på om det behövs. Du kommer nog bara spy om du drar i dig för mycket på en gång. Kanske rent av bör grunda med några postafen innan!

Låter rimligt. Har spytt när jag nån gång dragit sub i snoken men det har inte varit besvärligt alls, tvärtom rätt skönt till och med
Citera
2022-03-25, 19:52
Medlem
KillingSpres avatar
Om man går på Buvidal månads injektion, tror ni tramadol ger nån effekt?
Citera
2022-03-25, 22:03
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Låter rimligt. Har spytt när jag nån gång dragit sub i snoken men det har inte varit besvärligt alls, tvärtom rätt skönt till och med

Ja absolut kan det va behagligt och lite småmysigt att opiatkräkas, dock minns jag att på just sub kunde spyan bli så extremt frekvent så det var mest irriterande bara. Men alla är vi olika
Citera
2022-03-26, 12:41
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.

Vill bara förtydliga att jag antar att här menas 0,5mg, och inte en halv tablett då det skulle vara på tok för mycket att ta nasal för någon som inte har tollerans.
Citera
2022-03-26, 16:40
Medlem
Forbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Vill bara förtydliga att jag antar att här menas 0,5mg, och inte en halv tablett då det skulle vara på tok för mycket att ta nasal för någon som inte har tollerans.

Jag antog det samma och testade 0,5mg vilket var lite för lite så körde sedan 1mg vilket blev väldigt bra.
Bra att du skriver och förtydligar dock man vet aldrig hur folk kan misstolka
Citera
2022-03-26, 19:48
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Jag antog det samma och testade 0,5mg vilket var lite för lite så körde sedan 1mg vilket blev väldigt bra.
Bra att du skriver och förtydligar dock man vet aldrig hur folk kan misstolka

Nej jag har träffat på folk som slänger i sig en åtta rakt upp och ner första gången de testar sen och blir förvånade när de mår skit för de "hade bara tagit en"
Citera
2022-03-26, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Nej jag har träffat på folk som slänger i sig en åtta rakt upp och ner första gången de testar sen och blir förvånade när de mår skit för de "hade bara tagit en"
Färskingar.
Citera
2022-03-27, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillingSpre
Om man går på Buvidal månads injektion, tror ni tramadol ger nån effekt?
Ja det kan du, tramadol och bup binder till olika receptorer så buppen slår inte ut trammet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in