2022-03-25, 03:55
Avslutad
Vilka aktiviteter och hobbyer anser ni vara tecken på låg intelligens?
Enligt mig är det en rund, gladlynt socialt trevlig och snäll man som kör taxi, buss eller lastbil alternativt är rörmokare eller kock/köksmästare. Dålig handstil och stavar som en kråka. Kan inte engelska. Fetlagd slentriansosse med knegarmentalitet och ointresserad av politik, djupare samtal och diskussioner. På fritiden dricker han öl med grabbgänget och håller på AIK eller Giffarna Sundsvall.
Är det en kvinna är hon tatuerad med något stort och fult och har silikonbröst. Förekommande i Lexbase under avsnitten bidragsbrott och hets mot folkgrupp.
Hur tänker ni er en typisk människa med lågt IQ? Vilka aktiviteter, personlighetsdrag och hobbies anser ni vara liktydiga med låg intelligens? Hur ser han ut?
Citera
2022-03-25, 04:29
Medlem
SolidSteels avatar
Min studie är att folk som pratar mycket om IQ oftast är dom tröga.
Lite som dom som alltid pratar om hur mycket dom knullar, är i 9,9 fall av 10 dom som aldrig får knulla.
Citera
2022-03-25, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Lite som dom som alltid pratar om hur mycket dom knullar, är i 9,9 fall av 10 dom som aldrig får knulla.

duning kruger effekten
Citera
2022-03-25, 04:49
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
duning kruger effekten

Ja, så är det!
Citera
2022-03-25, 04:51
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Stämmer inte.

Det gör inte TS heller. Finns många smarta som glor på sport, festar och är arbetare. Klass har med utbildning att göra oftast, inte direkt intelligens. Såklart är det ju lättare att skaffa högre betyg och utbildning för den som har förutsättningar men saken är att alla inte gör det.
Citera
2022-03-25, 04:53
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Stämmer inte.

Det gör inte TS heller. Finns många smarta som glor på sport, festar och är arbetare. Klass har med utbildning att göra oftast, inte direkt intelligens. Såklart är det ju lättare att skaffa högre betyg och utbildning för den som har förutsättningar men saken är att alla inte gör det.

Vad är det som jag skrev som inte stämmer?
Citera
2022-03-25, 04:57
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Vad är det som jag skrev som inte stämmer?
Att folk som pratar om IQ inte förstår vad det är. Att vissa inte kan bedöma dem själva är på grund av deras lägre intelligens. Människor med högre har som regel förmågan även om de också underskattar vad de kan.
Citera
2022-03-25, 04:59
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Att folk som pratar om IQ inte förstår vad det är. Att vissa inte kan bedöma dem själva är på grund av deras lägre intelligens. Människor med högre har som regel förmågan även om de också underskattar vad de kan.

Förstår fortfarande inte varför du citerade mig med
Citat:
Stämmer inte.
?
Citera
2022-03-25, 05:10
Medlem
sebastian66s avatar
Måste ärligt bara garva vilka yrken du drar upp dricker öl. Gillar inga större disskutioner ingen politik
Tatueringar finns på lexbase. Herregud dömer du folk efter utseende på stan med eller på kön på Citygross? Gillar dina ideer och fantasier ärligt. Har man långt hår hängmage så kanske man är något annat
Citera
2022-03-25, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fattighjonas
Vilka aktiviteter och hobbyer anser ni vara tecken på låg intelligens?
Enligt mig är det en rund, gladlynt socialt trevlig och snäll man som kör taxi, buss eller lastbil alternativt är rörmokare eller kock/köksmästare. Dålig handstil och stavar som en kråka. Kan inte engelska. Fetlagd slentriansosse med knegarmentalitet och ointresserad av politik, djupare samtal och diskussioner. På fritiden dricker han öl med grabbgänget och håller på AIK eller Giffarna Sundsvall.
Är det en kvinna är hon tatuerad med något stort och fult och har silikonbröst. Förekommande i Lexbase under avsnitten bidragsbrott och hets mot folkgrupp.
Hur tänker ni er en typisk människa med lågt IQ? Vilka aktiviteter, personlighetsdrag och hobbies anser ni vara liktydiga med låg intelligens? Hur ser han ut?

Att dö måste vara en låg IQ-aktivitet. Personen kan se ut hur som helst.

Hobby? Att sova eller äta, att gå på toaletten kanske, nått sånt - alla kan göra det, det krävs inte mkt IQ.
Citera
2022-03-25, 05:37
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Förstår fortfarande inte varför du citerade mig med ?

Det beror förmodligen på ditt låga IQ mot den andre skribentens mensanivå.
Citera
2022-03-25, 05:54
Medlem
Sladda runt på en parkering med bilen. Dåligt matchande kläder, tatueringar och piercingar och rosafärgat hår (om tjej).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in