2022-01-08, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Kan du länka till hennes fb, tack.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007067954644
Citera
2022-01-08, 20:53
Medlem
Busschaffisen har den här fb sidan oxå.

https://www.facebook.com/nilserik.hansson.3
Citera
2022-01-08, 21:54
Medlem
JS kanske var väldigt anonym av en anledning... Ett tufft förflutet, trauma el liknande. Vem vet va hon varit med om i livet. Om hon valt att inte ha några bilder på sig själv finns säker goda skäl till det. Kan bara önska att hon får upprättelse & vila i frid....vem än hon nu är🙏
Citera
2022-01-09, 15:44
Medlem
Enl boende i ”byn” som Kopparberg tydligen kallas, så kom Nisse pissfull till arbetet (extrajobb som busschaufför) och tyckte att han skulle köra skolbarn. Så det arbetet gick han av förklarliga skäl avsluta.

Ska ha ett sjujävla dåligt sinne för sprit och får snefyllor där han blir aggressiv, otrevlig och inte drar sig för att mucka gräl. Tackar inte heller nej till narkotika om det bjuds.

Umgås med ”byns alkisar bakom ICA” vilka han både super, knarkar och slåss med enl min källa. H*n är dock väldigt förvånad / chockad över att mgm kunde gå så långt som att ha ihjäl en människa. Han ska ha sökt hjälp pga psykisk ohälsa men inte fått någon.

Uppdaterar om jag får veta mer.
Citera
2022-01-20, 13:41
Medlem
Någon som hört något nytt?
Citera
2022-01-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juts73
Flyttade därifrån för va 1 år sedan dom började sälja pundarkåkarna

Åhh F-n har varit förbi de där kåkarna för några år sen känndes verkligen som stället gud glömde..

Lite offTopic. För många som läser de här trådarna måste man nog se ett sånt ställe för att fatta hur illa det är i vissa delar i landet. I övrigt är det säkert vanligt folk i stugorna i de här byarna/ortrna men såna här hyreshus köps nog in av mindre nogräknade personer som inte bryr sig att hyra ut till utsatta människor och göra sig pengar på dem (affärsiden) och ofta är det "våra skattepengar" iom att de här har sjukpeng, socialbidrag och får bostadsbidrag. Underhållet är obefintligt på fastigheterna och skulle tro att ofta är det en målvakt som står som ägare för fastigheten så mycket svårt för kommunen att gör nåt åt förfallet på kort sikt.

Tillbaka till Topic

Att det då händer skit mellan trasiga människor är bara tragiskt.

Frågan är vem var BO ? Hundälskare verkar det som.
Hade GM och BO ett förhållande?
Eller jobbade hon på FK, troligvis inte men man vet aldrig ?
Senast redigerad av Psykbryt76 2022-01-20 kl. 16:54.
Citera
2022-01-26, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambisdestiny
JS kanske var väldigt anonym av en anledning... Ett tufft förflutet, trauma el liknande. Vem vet va hon varit med om i livet. Om hon valt att inte ha några bilder på sig själv finns säker goda skäl till det. Kan bara önska att hon får upprättelse & vila i frid....vem än hon nu är🙏
Hej, har varit vän med J.S sedan vi var små. Min älskade vän var en oerhört vänlig kvinna som alltid ville andras väl, även om hon själv tappade fotfästet då och då. Hon förlorade föräldrarna tidigt och var lite av en vilsen själ som lade all sin tid och kärlek på hennes älskade hundar. Detta som hänt är vansinnigt tragiskt och smärtar mig djupt! Senaste åren har vi inte haft kontakt så vet inte mer än er vad som verkligen hänt. Är ändå tacksam över vänligheten och respekten ni visat henne i denna tråd, det värmer!
Citera
2022-03-09, 18:47
Medlem
Dött i tråden... Är åtal väckt?
Citera
2022-03-21, 22:48
Medlem
Skulle tro att FUP inte är färdigställd än. Det finns åtminstone inget åtal som kommer tas upp i tingsrätten före 25/3 iallafall.
Citera
2022-03-22, 12:48
Medlem
Dilanas avatar
Tack, jag följer detta då Mgm har varit ingift i min släkt.
Citera
2022-03-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilana
Tack, jag följer detta då Mgm har varit ingift i min släkt.

Kan du delge oss övriga någon fakta om honom?

Hur är han som person?
Citera
2022-03-24, 19:43
Medlem
Dilanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spindelblomman
Kan du delge oss övriga någon fakta om honom?

Hur är han som person?

Han var obehaglig som fan, ett väldigt kontrollbehov över frun.
Knepig med långa underliga utläggningar om världen ur hans synpunkt.

Jag höll mig därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in