2022-03-24, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Väldigt låg nivå hos 95% av er här inne. Ni är ju perfekta medborgare: Totalt korkade och hjärntvättade som bara basunerar ut vad makten vill att ni skall göra.

Jag har inte mycket till övers för vare sig makten i det här landet eller människorna som är uppenbart pro-Putin och stödjer hans orc-arméers slakt av civila européer i Ukraina.
Citera
2022-03-24, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Och om Putin avbryter angreppet slutar kriget. Vem är mer moraliskt förpliktigad att upphöra stridandet tycker du? Hur man svarar på det säger en hel del om en som människa.
Det är ju detta som är krigets logik. Ingen vill ge upp förrän den verkligen är slagen
I en sån här konflikt är det ju mer eller mindre omöjligt att utse en vinnare. Då brukar det sluta med eld upphör. Något fredsavtal kommer aldrig att skrivas.
Citera
2022-03-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fy helvete vad Sveriges regering äcklar mig. Stående ovationer till den där jävla zelensky..som håller på att riktar fokus mot oss istället genom att påstå att Ryssland planerar ta Gotland osv. Han har fått flertal chanser med vilkor för att kriget ska upphöra men han skiter i det och Sveriges fitta till statsminister fortsätter böja sig fram för zelensky. Nog en tidsfråga innan Ryssland kommer hit.

Ukraina är värda alla ovationer de kan få! Slava Ukraini!
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Vem skall utnämnas till årets politiker? Två hetaste kandidaterna just nu är 1) Pansar-Maggan, 2) Zelenskij.

Bägge är blågula!!!

Det går rykten nu att fler än försvarsministern har försvunnit. Vi får se vad som händer. Gulag???

Vem mer? Har du länk?

Tjubajs drog till Turkiet och det sägs att Nabiullina har försökt avgå ett par gånger.
Citera
Medlem
Citat:
Inlägget är rapporterat. Fortfarande vill han att jag ska skjutas. Jävligt sjukt skrivet och vad fan berör det dig?

Det är inget hot din fjåne, för ett hot uttrycks i direkt form, typ "jag ska skjuta dig", ett allmänt uttryck som i det här fallet är inget hot, möjligtvis olämpligt uttryck.

Dessutom är du ju anonym...
Citera
Medlem
Karembeus avatar
Ukraina verkar ha fått luft under vingarna de senaste dagarna och trycker tillbaka Ryssarna ordentligt på vissa håll, samtidigt är de ryska framgångarna få och kortlivade. Vilken glädje det kommer bli vid en eventuell fredsuppgörelse där ryssarna är tvungna att även ge upp Krim.
Citera
2022-03-24, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du är arg för att Zelenskyj inte ger upp och låter en tyrann och massmördare ta över och ockupera hans land?

Konstig attityd.

Nog för att jag hellre ser Ukraina totalförintas än tillfalla ett västfientligt Ryssland - men jag inbillar mig inte att det är i Ukrainas intresse.
Citera
2022-03-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Vem mer? Har du länk?

Tjubajs drog till Turkiet och det sägs att Nabiullina har försökt avgå ett par gånger.

Har ingen länk men jag har varit runt på olika sajter och twitter. Det surrar av rykten.

Jag skall försöka finna mer substans.
Citera
2022-03-24, 14:06
Medlem
Citat:
Jag rapporterar dig för du vill att jag ska bli skjuten försök fan inte säga något annat. Att du även kallar mig landsförrädare när jag vill att Sverige dämpar sig och inte ska lägga sig i så mycket är bra jävla sjukt. Men du kanske vill ha kriget hit?

Landsförrädare bör bli skjutna ja. Det gör man i många länder.
Citera
2022-03-24, 14:06
Medlem
Krösus Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratSkeppet
Nog för att jag hellre ser Ukraina totalförintas än tillfalla ett västfientligt Ryssland - men jag inbillar mig inte att det är i Ukrainas intresse.
Givet den ukrainska försvarsviljan är det klart i Ukrainas intresse. Frihet är något som är värt att kämpa för.
Citera
2022-03-24, 14:07
Medlem
Citat:
Ukraina har förlorat mer. Civila och oskyldiga hur länge till ska det fortsätta tycker du?

Ukrainarna strider inte för att Zelensky vill det. De strider för en fri tanke och ett öppet land. RySSregimen är allt annat vad Ukrainarna vill ha. De kommer aldrig ge upp. RySSen borde ta tillbaka sina styrkor och åka hem med svansen mellan benen.
Citera
2022-03-24, 14:07
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letsdothisnow
Landsförrädare bör bli skjutna ja. Det gör man i många länder.

Frågar dig igen. Vill du ha kriget hit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in