2022-03-24, 01:10
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Verkar som Therese varit inne i tråden, Hej Therese! Du förtjänar bättre

Fast....gör hon det egentligen?

Hon ser minst 10 år äldre ut än hon är.
Hon har varit otrogen ett par ggr = billig.
Hon har total brist på ansvarskänsla = sätter flera barn till världen utan trygghet och med Trosas utan konkurrens största loser dessutom.
Hon har sexsiffriga skulder.
Hon verkar inte särskilt klipsk överlag om man säger det snällt.

Så varför förtjänar hon så mkt bättre egentligen?
Citera
2022-03-24, 01:31
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Läste något om att Alexander nu ska stötta och moderera Magmysmongots chatt, stämmer det verkligen?

Citerar dig för att svara, så ta inte åt dig tonen i svaret, men så här går det till vara mod hos Micke:

Jag kan lugna alla "snälla goa Mikael-supporters" med Micro113 i spetsen att mod är du bara så länge du inte förstör för Micke att få magmyset han förtjänar.

Säg att du länkar 700 bevis på att "Jag Lena" med magrutor som erbjuder har snott Jelena Isinbayevas bilder och du länkar hennes wiki, förklarar att världsrekordsinnehavaren i stavhopp inte kan svenska och det osannolika i att hon fann hans live - Grattis, du är nu ett troll och blir inte bara unmod utan även permabannad.
Citera
2022-03-24, 01:39
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Citerar dig för att svara, så ta inte åt dig tonen i svaret, men så här går det till vara mod hos Micke:

Jag kan lugna alla "snälla goa Mikael-supporters" med Micro113 i spetsen att mod är du bara så länge du inte förstör för Micke att få magmyset han förtjänar.

Säg att du länkar 700 bevis på att "Jag Lena" med magrutor som erbjuder har snott Jelena Isinbayevas bilder och du länkar hennes wiki, förklarar att världsrekordsinnehavaren i stavhopp inte kan svenska och det osannolika i att hon fann hans live - Grattis, du är nu ett troll och blir inte bara unmod utan även permabannad.

Vad fan säger du, har magkukmannen och Micro teamat upp?
Citera
2022-03-24, 01:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Ja jag hade skitit i att hata på feministbaronen om det inte var så att hans barn kommer att få lida pga hans beteende på internet.
Och ja, T hat verkligen sthlm syndromet.

Den där tacopajen måste vara det absolut mest patetiska jag sett någon ge sin partner. Att göra en själv är som att steka köttbullar och koka makaroner för fan. Och hon blev så stolt och glad över den.
25 kronor är ju faktiskt en halv dosa snus för ärkemongot så det var väl ändå snällt av han att avvara dom pengarna.

Sagt från liven om än inte helt ordagrant "jag kan unna mig generalsnus för att vi kan betala elen och har tak över huvudet."
Luffare borde snusa en LD dosa per vecka istället.
Det där är pengar som kan gå till Ts skulder, bara snuspengarna skulle bli typ 1k i månaden.
Men dom kommentarerna ignorerade bara, att han borde satsa på att han borde hjälpa henne med skulderna.

Till sist: sätt på dig en hjälm rask, du skulle se smartare ut och komma undan mer med ditt efterblivna beteende.
Luffaren borde inte snusa något alls, att han gör det ändå är måttet på den kärlek han har till barnen och Therese.

Citat:
Ursprungligen postat av GylleneUttern2
Fast....gör hon det egentligen?

Hon ser minst 10 år äldre ut än hon är.
Hon har varit otrogen ett par ggr = billig.
Hon har total brist på ansvarskänsla = sätter flera barn till världen utan trygghet och med Trosas utan konkurrens största loser dessutom.
Hon har sexsiffriga skulder.
Hon verkar inte särskilt klipsk överlag om man säger det snällt.

Så varför förtjänar hon så mkt bättre egentligen?
Hon ser mycket äldre ut det är därför hon solar solarium (vem solar 2022?), rökning är heller ingen hälsokur för huden, sen massiv stress från skuldberget hos kfm.

Att hon dessutom måste försörja samt klappa en mansbebis så hans sköra psyke inte rasar ihop när han scrollar insta påverkar nog en del också.

Hon är väldigt osmart och det är en av största anledningarna till att hon inte kan koppla ihop orsakssambandet Bajsbaronen > dåligt liv för henne och barnen.

Hennes låga IQ gör också att hon gång på gång forsätter göra fel val trots alla som försöker hjälpa henne att klippa bort den där amöban hon säger att hon älskar, hon är fortfarande övertygad om att Rask är det bästa som hänt henne.

Ja hon har varit otrogen men det var bara för att Bajsbaronen skulle lämna henne. Nu är deras förhållande starkare än någonsin har Rask sagt.

Jag tycker ingen människa förtjänar att bli utnyttjad av en narcissist, det finns många som aldrig kommer tillbaka efter en sån relation.
Citera
2022-03-24, 01:44
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolidSteel
Vad fan säger du, har magkukmannen och Micro teamat upp?

Kolla hennes posthistorik i tråden och betänk de 300+ inlägg som raderats sedan Rask började om göra videos om Micke - hon backar honom in i kaklet.
Citera
2022-03-24, 01:45
Medlem
dj0h4nn3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Sedan 2018 har du klagat på att folk i denna tråd stör sig på rask.
Varför fortsätter du komma tillbaka till denna tråd om du stör dig på att folk stör sig på rask?
Slösa inte din tid här!

Ja, du har en poäng. Jag har följt honom till och från för jag genuint tyckt han är sympatisk och rolig i grunden, förvisso också tyckt han tagit korkade beslut vid väldigt många tillfällen med alltid gillat honom ändå som person. Han tar dåliga beslut, är inkonsekvent, säger en sak gör en annan osv. Men han vet om det själv och erkänner misstag, trots allt är det en bra människa som inte vill någon något illa. Kan förstå att man vill diskutera kanalen osv här, men tycker det är inte sunt att ha hundra/tusentals inlägg här och ägna varenda kväll åt honom, vrida precis allt till hans nackdel och bara kasta ur sig skit och spekulationer som inte har någon grund. Det är otroligt omoget och det kan inte vara sunt att vara så pass besatt av någon att man skriver hundratals inlägg här.
Detta blir mitt fjärde (eller femte) och sista inlägg i denna tråd. Jag ska aldrig lägga en sekund till här. Tack för att du sparade mig tid till annat och jag önskar fler också kunde göra det.
Citera
2022-03-24, 01:53
https://youtu.be/0kufVCjgPhM
Denna video är från 2020, när Alex lekte vän och skulle hjälpa MMM.
Alex är oerhört vidrig, med tanke på att det fortsatt.
Han uppmuntrar och vill så väl, han är ju själv utsatt av näthat och har erfarenhet, bor själv osv. Intressant när Micke påpekar att Rask inte alls bor själv, utan med sin fru och barn...
🤷‍♂️😇
Citera
2022-03-24, 02:18
https://youtu.be/_ZUfqBZ7IXA
Kal-Fredriks svensexa... anordnad av hans bff, lets fiis

Vad knasigt att bff:arna åkt utomlands precis när Alex sket i det blå skåpet..igen..
och mjölkade MMM, igen

Jag har varit avstängd och har ägnat en månad åt att endast bevittna Kal-Fredriks bravader.
Den kärleksfulla "pajen" som T visade upp, fick mig att känna hopplöshet.
Hon ser det som en kärlekshandling..

Micke brukar också käka micropaj.
Han dricker helst lo*ka, och mumsar choklad.
Det verkar onekligen så att Kal-Fredrik och Micke uppskattar samma saker i livet.

Att sen bevittna hur Kal-Fredrik i desperation över att glömmas bort på nätet, går på Micke än en gång, som den enda som vill Micke väl, vill jag kräkas.
Det är ju för fa*n rask som uppmuntrat och uppviglat att Micke trollats.
Det är fruktansvärt och högst aktuellt att prata om Micke, eftersom Rasken utnyttjar en människa i beroendeställning än en gång.
Nu har även raskens sk. kollegor ifrågasatt och tar avstånd från patrasken.

Intressant att ha körde live ikväll, till synes oberörd över att det brinner i knutarna...
Citera
2022-03-24, 02:28
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Kolla hennes posthistorik i tråden och betänk de 300+ inlägg som raderats sedan Rask började om göra videos om Micke - hon backar honom in i kaklet.
Det är ju en sanning med modifikation, eftersom MMM ses som o/t och har raderats, vilket är dumt, eftersom det är högst aktuellt att få belysa hur Rasken än en gång utnyttjar "svaga" människor.
I sitt antiklimax inser rasken att Micke faktiskt skulle kunna försätta honom i fängelse om en förtslsanmälan hamnar hos polisen, då ska han istället bli Mickes enda vän.
Från att varna och försöka kontakta LSS-chefen via mejl ang Micke, till att bli Mickes vapendragare som ska knulla alla troll i "ärslet" om han får vara moderator och hjälpa Micke om Micke tar tillbaks polisanmälan.
Det är bara rasken som bryr sig om M... han har lång erfarenhet eftersom han jobbat inom LSS....🤷‍♂️🤦‍♂️😵

https://archive.org/details/jag-har-...askad-reupload
Citera
2022-03-24, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Luffaren borde inte snusa något alls, att han gör det ändå är måttet på den kärlek han har till barnen och Therese.

Hon ser mycket äldre ut det är därför hon solar solarium (vem solar 2022?), rökning är heller ingen hälsokur för huden, sen massiv stress från skuldberget hos kfm.

Glöm inte alla liter nocco, cola, redbull hon häver i sig, godis snabbmat och halvfabrikat. Hela familjen lever osunt med dålig kost. Tror aldrig jag sett rask laga en middag utan halvfabrikat dom gångerna han filmat.

Storkok och mat från grunden borde dom lära sig både för ekonomin och sin egna skull.
Citera
2022-03-24, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Håller med men det blir svårt, som du säger, ser ut som 40, sen 3 ungar på det, bara det skrämmer iväg många. Finns inte någon med alla hästar hemma som vill ha en 3barns morsa med sånna skulder. Har har inget alls att erbjuda tyvärr.
Tror det är lättare för en man med 3 barn att hitta en ny partner, med risk för att låta som en gris.
Nej. Det är inte grisigt sagt. Du är väl bara inte naiv.

Och det är liksom inte meningen att vara jävlig mot Therese, men det är ju en jäkla sits hon satt sig i för att uttrycka det milt.

Och hon har väldigt få alternativ därifrån om hon inte kan flytta hem till föräldrarna och få stödplaceringar av barnen, men vem vill det liksom?

Rask kommer bli Thereses liv, och hon kommer undra vad som hände när hon blir äldre och fattar att det bara blev armod av allt.
Citera
2022-03-24, 08:01
https://youtu.be/47oFSEd0fso
Vid 27 minuter pratar fjanten om
sova-påddkästen, att den bara är ett experiment..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in