2022-03-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
varför vill du se det ? ditt jävla kräk!

Intressant
Citera
2022-03-23, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Det kan ha varit en olyckshändelse.
Ja. Oavsett är det ett trauma för ett barn att förlora sin mamma. Får barnet inte rätt stöd efteråt, kan det leda till ilska och hat inombords, särskilt med tanke på vilken familj han kom från.
Citera
2022-03-23, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är det så att han eller hans pappa sökt hjälp hos BUP, men hamnat i en 5-årig kö (vilket hänt andra) så får man hoppas att det blir en debatt om hur det fungerar inom psykiatrin. För det verkar inte ha saknats varningssignaler.
Ja, det är långa köer till bland annat Barnhälsan dit föräldrar vänder sig med sin oro.
Citera
2022-03-23, 12:20
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schacken
Ett av offren var min lärare under mina tre gymnasieår. Väldigt snäll, omtänksam och engagerad. Alltid ett leende på läpparna. Blir illamående när jag läser om det som skett. Blir också illa berörd när jag läser kränkande och nedlåtande inlägg riktat mot offren.

Beklagar sorgen. 🌹

Jag blir också less på all skit som skrivs, absolut ingen av oss i tråden har en aning om varför GM gjorde det han gjorde ännu.
Ännu värre är att lärarna smutskastas
Citera
2022-03-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peet83
Polisen har upprättat en brottsanmälan angående en film tagen på ambulanspersonalens arbete i samband med morden på Malmö Latin.

https://www.gp.se/nyheter/sverige/polis-anm%C3%A4ler-film-fr%C3%A5n-skold%C3%A5d-1.68472907

Bra👏
Citera
2022-03-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Look.Alike
Det är en svensk tjome från Svedala som filmat. Tjomen går på Latin.
Om du vet vem, tipsa polisen.
Citera
2022-03-23, 12:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Vad är det för klipp som cirkulerar och vart ser man det?
Vars har du hört att det ska finnas klipp?
Citera
2022-03-23, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Look.Alike
Redan tipsat. Tjomen röstar på miljöpartiet så han ska torska duktigt.
Kanon!👍
Citera
2022-03-23, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Ett par månader lyfta skrot så händer det knappt ett skit, du kan få lite newbie gains vilket syns lite grann. Det är uppbyggnadsfasen, för att börja bygga styrka och muskler. Om du såklart gör allting rätt att bulka också. Men inte så fort som du säger. Ett tips, du kanske ska börja träna själv först innan du uttalar dig.

Ok jag köper ditt argument att det tar mer än ett par månader, den bilden på MGM ger inga indikationer för mig i alla fall att killen kör någon kur, de flestas testosteron brukar peka vid den åldern, tror många glömmer det. Jag har de bra på mitt gym tack. Blev själv anklagad för att gå på steroider i den åldern därför det irriterar mig att folk fortfarande snackar skit bara för att de själva ser ut som tandpetare.
Citera
2022-03-23, 12:25
Medlem
Var ligger de nu omtalade filmerna ?
Citera
2022-03-23, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peet83
Polisen har upprättat en brottsanmälan angående en film tagen på ambulanspersonalens arbete i samband med morden på Malmö Latin.

https://www.gp.se/nyheter/sverige/polis-anm%C3%A4ler-film-fr%C3%A5n-skold%C3%A5d-1.68472907
Jag har filmen nerladdad, hemskt och vidrigt.
Det är en ARAB som filmar, han syns i en spegel.

Här syns han som filmar:
https://imgur.com/a/KRrIpV0

Själv laddade jag ner klippet utan att veta vad det skulle innehålla.
Blev ganska chockad minst sagt, vidrigt att lägga upp något sådant.
Citera
2022-03-23, 12:26
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Räcker inte det fetmarkerade? Finns mycket kvinnoförakt bland extremister.

Håller med om att vara extremist inte är tillräcklig anledning att skylla på när ett dåd utförs. Extremister av alla slag är farliga, då de spenderar dagarna in och ut på att studera konspirationsteorier som styrker deras världsbild. Men för att utföra dåd, som att slakta oskyldiga människor utan att ens blinka, då tror jag det måste ligga annat bakom. En riktigt skör människa med någon psykiatrisk diagnos. Detta tror jag om alla människor som kallblodigt dödar andra.

Angående fallet, jag undrar verkligen över varför han hatade dessa kvinnor. Finner det lite märkligt att de var i samma ålder som hans egen mamma skulle vara nu, samt hade barn i hans ålder. Det känns som det finns något samband där, även om han bara var 5 år när hans egen mamma dog.

Lider med offrens familj, så oerhört tragiskt.

Om jag slår en person för att jag hatar honom så är jag inte en manshatare. Om jag slår honom för att han är man så är jag troligtvis en manshatare. Man drar alldeles för stora växlar nu utan att ha någon information alls. Om killen passerade 76 tjejer på vägen till platsen där han mördade de två lärarna och gjorde inget mot dessa tjejer så är det svårt att se att han begick morden för att han hatar kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in