Citat:
Ursprungligen postat av
Godhetsnarkoman
Jag tror aldrig att jag sa att han mördade invandrare, men här sitter du och svamlar, inte helt oväntat. Jag sa att han triggades av invandrare, vilket han rätt bevisligen gjort eftersom han sitter och lyssnar på folk som dig som maler på om white genocide konspirationer. Fabian spred högerpropaganda och ingen coping mechanism i hela världen kommer att förändra det. Du och Fabian har mer gemensamt än jag och Fabbe, det måste svida lite ändå. Är det därför du projiceras? För att du äcklas av vad högerideologi leder till?
Hugo var högerradikaliserad och en schizounge. Konstigt att du missat att han täckt hela rummet med nazist-talking points, swastikor, tagit ett tyskklingande namn online och burit swastikor öppet på stan. Man missar det man vill missa antar jag, men han var ju brun med en vänsterliberal pappa och då KAN man inte vara höger, just det...
Alla gärningsmän vi talar om har en sak gemensamt, oavsett bakgrund, hudfärg eller plats - Alla var fascinerade av högerextremism. Är inte det ett spännande sammanträffande? Att alla gärningsmän vurmade för en ideologi vars företrädare vurmar för våld mot oliktänkande och öppet försöker radikalisera unga män?
Knäppt det kan bli. Två kvinnor fick sätta livet till för att en adhd-unge satt lite för länge på 8chan och var "ironisk", tänka sig.
Återigen ett verklighetsfrämmande inlägg som saknar all form av logik. Varför skulle överhuvudtaget högerradikaliserade personer som ”triggas av invandrare” ge sig på vita lärare och vita elever?
Fege Fabian har mördat två vita svenska kvinnliga lärare. Han har inte attackerat någon av lärarna eller eleverna med utländsk bakgrund eller någon annan som är mörkhyad.
Hugo i Eslöv attackerade en vit svensk manlig lärare. Han passerade mängder av elever med utländskbakgrund innan han attackerade läraren. Men gjorde inte ett tecken på vilja attackera någon av dem. Samma sak med hans polare i Kristianstad.
Enda undantaget är Anton i Trollhättan som attackerade personer med utländsk bakgrund.
Det är totalt verklighetsfrånvänt och totalt ologiskt att hävda att fege Fabian och de övriga skånska gärningspersonerna skulle ha ”triggats av invandrare”. Fakta visar att det var vita svenskar som utsattes för attackerna. Hade de verkligen varit ”högerradikaliserade personer” så hade det varit mörkhyade invandrare som attackerats.
I fallet Hugo så är hans egen pappa invandrad till Sverige. Hade han verkligen ”triggats av invandrare” så hade han inte ens behövt gå hemifrån för att utföra attacken…