2007-08-09, 20:58
Medlem
Jag har läst här på forumen ett tag och blev fascinerad av FKK konceptet och har nu bestämt mig för att besöka en eller ett par klubbar under sensommaren eller hösten. Ett par frågor dock!

1 Vilken klubb är den absolut bästa i hela landet? Jag kommer troligen åka runt en del i tyskland ändå. Skrivs en hel del om artemis i berlin men jag har läst något om att de absolut bästa klubbarna ligger i frankfurt. Om man ska besöka tre olika klubbar vilka bör man då besöka?

2 Vad brukar medelåldern ligga på bland besökarna? Jag är 26 och är lite orolig jag kommer vara typ 15 år yngre än alla andra.

3 på de klubbar man betalar efter varje rumbesök me en tjej är det jämna pengar som gäller då eller brukar man kunna växla på plats?

4 Hur stora brukar klädskåpen vara ungefär? kan man få in en väska ifall man är på resande fot?

Bonusfråga! är det någon av klubbarna som brukar ha lite mer "exotiska" tjejer? vad jag förstått är det mest europeiska tjejer som jobbar där, men det vore ju lite skoj om det fanns t ex någon latino eller asiat där också.

Tack i förväg för era svar!!
Citera
2007-08-09, 21:55
Medlem
Hej Foxhawke.
1: Jag har besökt FKK Oase och FKK Palace i Frankfurt samt Artemis i Berlin. De bästa upplevelserna hade jag på Artemis och Palace, men det är nog mycket tillfälligheter som avgör. Den störtsa klubben och med flest kvinnor är Artemis. Så jag skulle nog välja Palace el Artemis igen, de är även de flottaste.

2: Jag tror att åldern på besökarna spänner mellan 20 till 70, men de allra flesta är mellan 30 till 40. Du behöver absolut inte oroa dej för din ålder !

3: Man behöver inte ha jämna pengar, det fixar tjejerna. Det finns gott om växlingsmöjligheter

4: Skåpen är ganska höga men rätt smala. Liten väska går lätt in, men ej resväska.

På alla ställena brukar det finnas några asiater och några latinos( har träffat tjejer från ex Spanien och Italien). Men de flesta är dock från östeuropa. Jag har haft de bästa stunderna med tjejer från Ungern !!
Lycka till !
Bosste
Citera
2007-08-10, 17:53
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosste
Jag har besökt FKK Oase och FKK Palace i Frankfurt samt Artemis i Berlin. De bästa upplevelserna hade jag på Artemis och Palace, men det är nog mycket tillfälligheter som avgör. Den störtsa klubben och med flest kvinnor är Artemis. Så jag skulle nog välja Palace el Artemis igen, de är även de flottaste.

Hmm, rätta mig om jag har fel, men på Oase (www.fkk-oase.de) kan det på en afton, då bägge skiften jobbar där, finnas upp emot 80 töser - jfr. ca. 40 på Artemis och Palace?
Och deras monsteranläggning, med bl.a. en jätteträdgård kan väl Artemis och Palace heller inte riktigt matcha?
Citera
2007-08-10, 20:02
Medlem
ja fattar inte.. är det bara en inträdesavgift och sen ränna runt o göra vad som hur som och när som då eller?
Citera
2007-08-10, 20:12
Medlem
Tack för svaren! Verkar som att Palace, Oase och Artemis alla är skitfina och att det spelar mindre roll vilken man åker till. Ska se om jag kan lyckas åka igenom både Frankfurt och Berlin kanske eller bara stanna lite extra länge i Frankfurt.

Citat:
Ursprungligen postat av Joro83
ja fattar inte.. är det bara en inträdesavgift och sen ränna runt o göra vad som hur som och när som då eller?

Det är inträdesavgift för att få tillgång till baren, maten, bion och så vidare men sedan betalar du varje tjej för den tid du spenderar med henne.
Citera
2007-08-11, 00:34
Medlem
Har precis kommit hem ifrån ett besök till Artemis i Berlin. åkte ner ditt enbart för att gå på Artemis efter att ha läst alla recensioner här på flashback. Det var mitt första besök någonsin på en bordell och jag vart inte besviken. allt man läst om sett om och hört om stämmer. vilket underbart ställe. jag försökte flera gånger gå därifrån och åka till hotellet, men det "lyckades alltid komma nån tjej i mellan". åker du till artemis i berlin lär du inte bli besviken.

btw. tack alla som skrivit om Artemis här på forumet
Citera
2007-08-11, 03:19
Medlem
Jag har också varit på Artemis under semestern och jag kan bara hålla med alla andra om hur mycket "trevliga" damer det finns där.

2: Du kommer nog att tillhöra de yngre besökarna men det är ingen som bryr sig. De flesta är allt för upptagna med flickorna.

4: På Artemis verkade hon i receptionen inte så glad när jag släpade med en ryggsäck, fick öppna varenda fack och visa innehållet. Jag hade inte så mycket mer i min ryggsäck än kläder så det var inga problem att ta med den in.

En fråga också. Vad gör ni för att fördriva tiden mellan besöken på rummen, jag hade själv svårt att hitta på nåt. Att sätta sig vid baren på övervåningen går inte om man inte gillar att säga nej till snygga tjejer. Vid poolen på nedervåningen kan man också ligga ett tag men det blir ganska tråkigt efter ett tag.
Citera
2007-08-11, 11:10
Medlem
okej då förstår ja lite mera, aldrig hört talas om detta "FKK" faktiskt hur funkar det med betalning då? samma summa på varje tjej eller kommer man överens om summan i rummet?
Citera
2007-08-11, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joro83
okej då förstår ja lite mera, aldrig hört talas om detta "FKK" faktiskt hur funkar det med betalning då? samma summa på varje tjej eller kommer man överens om summan i rummet?

Kan rekommendera att du läser igenom http://flashback.info/showthread.php?t=473721 där finns det massa bra information om det hela.
Citera
2007-08-11, 14:01
Medlem
tackar Foxhawke, tänkte söka men kom inte så långt
Citera
2007-08-12, 04:28
Medlem
Jackthehammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kovältarn
En fråga också. Vad gör ni för att fördriva tiden mellan besöken på rummen, jag hade själv svårt att hitta på nåt. Att sätta sig vid baren på övervåningen går inte om man inte gillar att säga nej till snygga tjejer. Vid poolen på nedervåningen kan man också ligga ett tag men det blir ganska tråkigt efter ett tag.

Lite allt möjligt. De gånger jag har varit på Artemis så har jag simmat, bastat, gått upp och käkat, läst tidningen, tagit tupplur, gått in och lagt mig i "säng"-biografen och kolla på porr-film, ,ligger man där tillräckligt lång stund så slutar det alltid med att man blir vittne till både avsugningar, fittslick och knull där inne
Har själv fått mig en avsugning där inne blad alla folk en gång

Det finns alltid något att göra på Artemis
Citera
2007-08-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthehammer
Har själv fått mig en avsugning där inne blad alla folk en gång

Betala lite extra för att få bli avsugen bland folk, liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in