2022-03-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vänsterextremister är de farligaste människorna i samhället med god marginal. Lättkränkta så in åt helvetet dessutom. Förmodligen en lärare som sagt fel sak som gjorde att psykfallet kände sig kränkt.

Alltså jag fattar verkligen inte detta. Folk har börjat kritisera när de är obekväma.
Andra folk är inte vana att bli kritiserade och tar så jävla illa vid sig av att få kritik att de smutskastar allt och alla som kritiserar dem.
Här har detta gått så långt att du tom. tycker att det är berättigat att döda någon för att en är oense med dem.

Vi har ingen aning om vad som hänt men du uttrycker tydligt en helt skev syn.
Citera
2022-03-22, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Stämmer det att hon är gift med tidigare MGM i Grästorp?

Nej det stämmer inte alls, finns ingen som helst koppling till faller i Grästorp.
För övrigt var han inte ens gift.
Citera
2022-03-22, 23:08
Avstängd
tramsebyxans avatar
Även GM har familj.
Citera
2022-03-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofia.lotussen
Alltså jag fattar verkligen inte detta. Folk har börjat kritisera när de är obekväma.
Andra folk är inte vana att bli kritiserade och tar så jävla illa vid sig av att få kritik att de smutskastar allt och alla som kritiserar dem.
Här har detta gått så långt att du tom. tycker att det är berättigat att döda någon för att en är oense med dem.

Vi har ingen aning om vad som hänt men du uttrycker tydligt en helt skev syn.

Tycker jag det är berättigat att döda någon för att man är oense? Du får nog läsa om min kommentar igen är du snäll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Vic… var den första döda
Vad heter den andre V
Pallar inte gå igenom tråden
Sara Bö*k troligen.
* - ö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Vet man något om motiv?
Har bara ströläst tråden men verkar vara en snubbe som umgicks i högerkretsar och käkade anabola.
Sådana här lågpannor behöver inga stora motiv, motivet kan vara så enkelt att han kände ett behov att bli kändis.I dessa tidevarv med sociala medier vill alla vara något extra.
Någon psykisk sjukdom tror jag inte på, endast en wt-typ med självhävdelsebehov.
Citera
2022-03-22, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Undrar verkligen vad det var som gjorde han så oerhört arg?

Kanske han ger en förklaring under förhör/rättegång?

Undrar även hur straffet blir? Psykvård? Fängelse? Och hur många år får han då?

Kan det bli livstid för han?

Skall bli intressant att följa detta.
Om du läst mitt senaste inlägg här ovan så kan du läsa att han berättat allt och lite till i förhöret idag.
Citera
2022-03-22, 23:12
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadzieja
Sara Bö*k troligen.
* - ö.
Hon står bredvid kronprinsessan Victoria på ett kort.
Det andra offret hette ju Viktoria. Antagligen helt slumpmässigt. Men att stå bredvid kronprinsessan och fotograferas kan ju menas vara ett sätt för någon att framstå som mer betydelsefull.
Citera
2022-03-22, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KognitivDissonans
Håller med, killen har faktiskt enorm begåvning, ingen rabblande idiot direkt. Sedan är anabolaspåret också hett, men i någon kombination med resten.
Han har helt klart talang, detaljrika teckningar som tar lång tid och stort fokus att göra. Även om han ritat av förlagor för att träna är det skickligt gjort. Han är även musikintresserad och spelar, på någon av videorna. Även att träna sin kropp kräver att man är fokuserad och mentalt uthållig.
Han skulle troligen kunna bli ganska bra på vad han än ger sig in för att lära sig.
Citera
2022-03-22, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Om du läst mitt senaste inlägg här ovan så kan du läsa att han berättat allt och lite till i förhöret idag.

Tar väl en stund innan allmänheten får ta del av dessa förhör.
Citera
2022-03-22, 23:15
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Han har helt klart talang, detaljrika teckningar som tar lång tid och stort fokus att göra. Även om han ritat av förlagor för att träna är det skickligt gjort. Han är även musikintresserad och spelar, på någon av videorna. Även att träna sin kropp kräver att man är fokuserad och mentalt uthållig.
Han skulle troligen kunna bli ganska bra på vad han än ger sig in för att lära sig.
Inte särskilt framträdande bra. Bättre än vad jag är på samtliga saker absolut. Men han är ingen talang utan någon som måste arbeta hårt för resultat. Därmed inte sagt att han är dålig. För det är han inte heller. Uppfattar inte att han utmärker sig.
Citera
2022-03-22, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Therefore
Har någon spekulerat i om GM hade något dilemma med BO barn?
Dilemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in