2022-03-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Tror man ska ta det lite lugnt. Motivet verkar oklart. Dock har han spridit lite högerextrema grejer på hans sociala medier. Men har inte som Anton Lundin Pettersson, gärningsmannen för skolattacken i Eskilstuna skrivit något manifest typ.

Jag ber alla som läser från Xfront - att även läsa hans tidigare inlägg. Länkat till AFA och andra sämhällsbelasrande grupper. Ett klart vänstertroll.

Återigen. Det finns inte ETT ENDA TECKEN på att det är högerextremism ligger bakom i detta fall på två helsvenska lärare.

Tråkigt att vänstern fokuserar på att sprida fakenews kring två tragiska dödsfall. :/
Citera
2022-03-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Att folk kallar 15-20 åringar för barn är ett märkligt beteende och sker bara när de är inblandade i brott. Ska jag beskriva en person i den åldern för någon så säger jag inte "det var ett barn, ca 185 cm lång och hade glasögon och ett svärd som sedan tog sin bil och for därifrån"
Ingen kallar en tjugoåring för barn.
Citera
2022-03-22, 22:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vilket i sig är rent nonsens. Man blir inte sporadiskt och plötsligt knäpp av AAS. Då hade vi sett många IFBB probs hugga ihjäl folk.

Psykiskt sjukdom brukar ofta manifestera sig i just hans ålder.
Schizofreni hos män brukar börja i hans ålder.

Sen är jag inte riktigt med på alla dina förkortningar. Man jag har sett en del bekanta, förr i tiden, som börjat kura ordentligt som blivit ganska personlighetsförändrade & hetsiga. Men inte helt psykotiska givetvis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Kan bekräfta det första namnet. En väninna taggade henne på fb publikt. Vila i frid.
Kan bekräfta att ena av offren heter (Ann*a bö*k) n,ö. Må dom vila i frid ✌🏼 ❤️
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Eslöv var det sist i..
Nepp, Kristianstad hände ngt och det var efter Eslöv, däremot så kände de gärningsmännen varandra
Citera
2022-03-22, 22:26
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Therefore
Enorm tråd med massa dravel och hobbyexperter från tappade millenials som röstar på MP och socialdemokraterna. Någon som vet namnen på BO och varför GM gjorde som han gjorde?

BO är ju namngivna många gånger om i tråden - varför GM gjorde som han gjorde - det är väl det som ska utredas nu.
Citera
2022-03-22, 22:26
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Jag tvivlar på att han kan klassas som otillräknelig vid dådet. Det ser väldigt beräknande ut

Så kan det verka för oss ”novisa” men ingen av oss vet vad en rättspsykiatrisk kommer att utvisa för resultat.
Det är inte upp till oss Flashbackare att bedöma huruvida han led av en allvarlig psykisk störning vid dådet utan det får den professionella utredningen bringa reda i.
(Vi lär ju få svar på detta inom ex antal veckor….)
Citera
2022-03-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sioh
Plutten då, pinsamt nu när det visar sig vara ett nazzesvin

Vem är nassesvin? En kille som hatar sina lärare och är svensk? Ni vänstertroll är sorgliga. Finns inte ett enda bevis att han dådet var högerextremistiskt.

Vore mer logisk om han konverterat till islam som killen i Norge som gick berserk med yxa och pilbåge.
Citera
2022-03-22, 22:28
Medlem
Gummisulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Tror man ska ta det lite lugnt. Motivet verkar oklart. Dock har han spridit lite högerextrema grejer på hans sociala medier. Men har inte som Anton Lundin Pettersson, gärningsmannen för skolattacken i Eskilstuna skrivit något manifest typ.

Trollhättan
Citera
2022-03-22, 22:29
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Vem är nassesvin? En kille som hatar sina lärare och är svensk? Ni vänstertroll är sorgliga. Finns inte ett enda bevis att han dådet var högerextremistiskt.

Vore mer logisk om han konverterat till islam som killen i Norge som gick berserk med yxa och pilbåge.

Killen hade affisch på Adolf Hitler. Är man vänsterextremist då?

Snöar det i helvetet också då eller?
Citera
2022-03-22, 22:30
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Vilket i sig är rent nonsens. Man blir inte sporadiskt och plötsligt knäpp av AAS. Då hade vi sett många IFBB probs hugga ihjäl folk.

Psykiskt sjukdom brukar ofta manifestera sig i just hans ålder.
Ja som typ Schizofreni..hör röster.. misstänksam mot sin omgivning..tror att andra vill honom illa mm plus på det anabola..
Citera
2022-03-22, 22:31
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Schizofreni hos män brukar börja i hans ålder.

Sen är jag inte riktigt med på alla dina förkortningar. Man jag har sett en del bekanta, förr i tiden, som börjat kura ordentligt som blivit ganska personlighetsförändrade & hetsiga. Men inte helt psykotiska givetvis.

Inte bara schizofreni, utan många psykiska åkommor. Om man skulle bli knäpp av roids så skulle vi sett många proffessionella lyftare tappa det och hugga ihjäl folk.

Korrelation och kausalitet. Korrelationen är att många tveksamma individer vänder sig till alkohol, droger och roids.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in