2022-03-22, 21:23
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Svar nej. Ingen alls. Finns beskrivet i detalj ett flertal gånger i tråden.
Tack. Var intresserad av just den detaljen men har helt enkelt inte tid nog att läsa igenom alla inlägg.
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Tror faktiskt att jag aldrig varit med om så mycket troll och desinformation i en tråd innan på flashback. Det är många invandrarlttiska och högerryttare som sprider desinformation.

Först främst var det säkra källor på att det var en somalier. Sen kom det säkra källor på att det var någon från mellanöstern och någon mörkhyad etc. Sedan när det framkom att det är en som är svensk så måste han ju ha något annat blod i sig ändå? Nu sägs det att han är vänsterextremist. Innan läste jag flera inlägg att det var lärarna som var vänsterextremister och därför fick de plikta med sina liv. Kan vi inte bara konstatera att detta var ännu ett dåd av ensam och galen ungdom som snarare visade på högersympatier än tvärtom. Må kvinnorna vila i frid.

Fast det där med högersympatier är inte belagt och lika trolligt som resten av det du gnäller på.
Citera
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Bevisning krävs alltid. Det lär finnas gott om det. Säkert även vittnen.

Måste ju finnas en miljon DNA-spår också.
Citera
2022-03-22, 21:24
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Varför skulle en högerextrem gå på samma skola som blåhåriga estet-veganer? Han har "vitaminbrist"-looken, karaktäristiskt för folk som ej konsumerar kött.

Han hade i stort sett nästan bara feminister och andra HBTQ-människor som FB-vänner. Två transor bland annat.

Han har lagt upp följande bilder:

https://i.pinimg.com/564x/8f/ba/14/8fba149f8f4a3e491d4cffa6db57aa3a.jpg

Text:
Citat:
The Hidden Stress of Growing Up a Child of Immigrants

https://i.pinimg.com/564x/2a/e9/2d/2ae92d38cf7fc5edc4c8c35d8353d9dd.jpg

https://i.pinimg.com/564x/f7/65/be/f765be52ed14f61a0935f59e5da18b84.jpg

"Högerextrem" my ass

Kim på Aktuelltfokus är ett kvinnoboxande missfoster med bajsfetisch. Det går inte att ta honom på allvar.
Citera
2022-03-22, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Borta ????

Finns ju på youtube filmat från kafét. när hon körs ich lastas in i ambulansen

https://www.youtube.com/watch?v=2jmaTLSMZRs

Trist. Men inte samma länk som jag klickade på, där står det
Citat:
Videon är inte tillgänglig
https://www.youtube.com/watch?v=SUahUMFxQSs

F.öv klickade jag på den för att rapportera den, skulle aldrig titta på nåt sånt skit
Citera
2022-03-22, 21:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Tack, men inte postbilen alltså som är ett annat fall..
Tydligen var det en postbil även i det fallet.
Citera
2022-03-22, 21:25
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Hahahahhahaa.

Du har ingen aning vad du pratar om.

Han har "White power" tatuerat på sina knogar, hur vet jag det? Jo för jag drog en flaska i hans huvud utanför KB på Bergsgatan. Sen började han gråta.

Han försökte även springa med true rockers. Han har fått spö av mig två gånger, och jo. Han försökte tvinga jessica att äta hans skit. Flabben. Om du inte har någon aning om vad horungen haft för sig kan du hålla käften.

Han slog sönder sin egen morsa utanför slakthuset när hon skulle hämta honom så att han hamnade på MAS i 3-4 dagar - på intensiven.

Ryktas även att hans pappa våldtog honom som liten, huruvida detta är sant vet jag inte för det är den enda saken jag inte bevittnat med egna ögon.

Ja, jag har ju umgåtts rätt mycket med han.
Det står inte WP på hans knogar.

Han sprang inte med True Rockers, utan det var SBC han hängde med innan han blev förpassad, av mig bland annat.
Citera
2022-03-22, 21:26
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Tack, men inte postbilen alltså som är ett annat fall..

Nej det är samma.
Citera
2022-03-22, 21:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Jag har inte tid och möjlighet att leta igenom hela tråden. Kan någon vänlig själ upplysa om det finns någon koppling mellan gangsterfamiljen Cederholm och mördaren Fabian (som det spekulerats om i början)? Förlåt, men det är information overload i den här tråden.
Nej. En släktforskare i tråden har konstaterat att det inte råder något släktskap.
Citera
2022-03-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han blev som sagt utkastad från den nationella rörelsen pga. sitt kvinnoboxande. En 100% oseriös skribent.

Dock fick han vara kvar i ganska många år innan han kastades ut efter brotten mot kvinnorna. Även ganska högt upp i hierarkin i både i Blood & Honour och Nordisk Ungdom . Rätt ska ju vara rätt.
Citera
2022-03-22, 21:28
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Canabis vet jag ingen om.. men det är en bola torsk.......

Vad finns det för belägg för AAS? Inte läst sedan igår så missat en del. Några sketna videos från Insta duger inte.
Citera
2022-03-22, 21:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Dock fick han vara kvar i ganska många år innan han kastades ut efter brotten mot kvinnorna. Även ganska högt upp i hierarkin i både i Blood & Honour och Nordisk Ungdom . Rätt ska ju vara rätt.
Givetvis för jävligt att han inte blev utkastad tidigare, om det nu var känt. Oavsett vilken "organisation" eller vänkrets man tillhör skall sådant givetvis aldrig accepteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in