2022-03-22, 21:19
Medlem
PenetreraMeras avatar
Jag har inte tid och möjlighet att leta igenom hela tråden. Kan någon vänlig själ upplysa om det finns någon koppling mellan gangsterfamiljen Cederholm och mördaren Fabian (som det spekulerats om i början)? Förlåt, men det är information overload i den här tråden.
Citera
2022-03-22, 21:19
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Hade han så mycket som något mikrogram hasch, amfetamin, kokain eller Gud Förbjude Svamp eller LSD i kroppen kommer detta ju att framkomma mycket snart, då samhället vill till varje pris demonisera dessa droger!

Hade han tagit exempelvis benso, inte så självklart. Ty läkemedelsföretagen säljer ju denna drog som utskrivs legalt, och vill inte gärna se att den utsätts för negativ marknadsföring!

Fast vad läkemedelsföretagen tycker är väl helt irrelevant? Eller tänker du att de har försänkningar hos polisen som gör att polisen mörkar benso?
Citera
2022-03-22, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greven101
Men vilken ungdom eller zoomer använder egentligen Facebook idag? Används främst av 25+.

Du måste inte använda FB dagligen trots att du har det? Alla dagens ungdomar har FB. Typ till olika skolprojekt osv. Bara det att han har så få vänner tyder på att han var lonely boy.
Citera
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svnsn
Jag har efter flera timmars envist sökande på nätet etc kommit fram till vilka dom två BO är. Den ena är troligen Vic*oria Eds*röm (*=t), hon är även lik kvinnan som fanns med på en länkad video tidigare i tråden.
Den andra är mer osäkert, antingen Le*a A*s*er (*=n) eller A**a A*dgre* *lss*n (*= n, o).

Detta är mitt första inlägg på FB så vet inte om jag skrivit rätt.
Och detta är som sagt mina egna spekulationer och sökningar, inget bekräftat.

Går ju också att läsa tråden 🤠
Citera
Medlem
”Fabian Cederholm har brunt bælte i karate. Han er medlem af Trelleborgs Karateklubb, hvor han træner hos “den avancerede gruppe” af udøvere. ”

https://tv.frihedensstemme.dk/2022/03/22/malmoe-18-aarig-svensk-elev-mistaenkt-for-dobbeltdrab/
Citera
2022-03-22, 21:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.sydsvenskan.se/2022-03-22/18-aringen-erkanner-dubbelmord-och-anger-motiv

Så utan annan bevisning går GM fri?

Bevisning krävs alltid. Det lär finnas gott om det. Säkert även vittnen.
Citera
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Jag har inte tid och möjlighet att leta igenom hela tråden. Kan någon vänlig själ upplysa om det finns någon koppling mellan gangsterfamiljen Cederholm och mördaren Fabian (som det spekulerats om i början)? Förlåt, men det är information overload i den här tråden.

Svar nej. Ingen alls. Finns beskrivet i detalj ett flertal gånger i tråden.
Citera
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
säkert canabis beroende samt anabola.
Canabis vet jag ingen om.. men det är en bola torsk.......
Citera
2022-03-22, 21:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Jag har inte så höga tankar om Kim som person. Men att sitta och ljuga om hans brott är fult och lågt. Rätt ska vara rätt. Han var kvinnoboxare som nationell. Sen upphörde han med det när han lämnade dekadenta nazistlivet. Om han fortsatt vet jag inte. Dock inte hört något mer om någon kvinnomisshandel från honom.

Dock tycker jag det var intressant att Aktuelltfokus.se skrivit om att gärningsmannen hade publicerat högerextrema material och då hamnar i ett gott sällskap med de tidigare gärningsmännen för skolattackerna i Trollhättan. Eslöv och Kristianstad.
Han blev som sagt utkastad från den nationella rörelsen pga. sitt kvinnoboxande. En 100% oseriös skribent.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Går ju också att läsa tråden 🤠

Haha oj då.. hade helt missat att det redan skrivits🙄
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Påkörd av tåget på en obevakad övergång.

Tack, men inte postbilen alltså som är ett annat fall..
Citera
2022-03-22, 21:23
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
”Fabian Cederholm har brunt bælte i karate. Han er medlem af Trelleborgs Karateklubb, hvor han træner hos “den avancerede gruppe” af udøvere. ”

https://tv.frihedensstemme.dk/2022/03/22/malmoe-18-aarig-svensk-elev-mistaenkt-for-dobbeltdrab/

En trög rasistsite? Aha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in