2022-03-22, 21:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfront
Du är medveten om att kvinnomisshandelsbrotten/bajsincidenten begick som aktiv i nazistmiljön. Inte efter att han lämnade den dekadenta nazistmiljön och blev vänster. Han har inget med AFA att göra dock driver han en röd alternativmedia som ofta sticker mytoman-slödder som dig i ögonen.
Tror du att en äcklig jävla kvinnomisshandlande psykopat blir "normal" bara för att han låtsas byta ideologi?
I alla normala samhällen hade han redan fått dödsstraff för allt skit han gjort.

Att någon kan ta hans skriverier på allvar är djupt tragiskt.
Citera
2022-03-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Nej, ni har båda fel. Det är inte hon från postterminalen på Spillepengen.

Det gäller det här fallet:

https://www.pppress.se/nyhet/lantbrevbarare-avled-efter-krock-med-tag/

Vad var de för olyckshändelse då? Är modern död eller inte? vad hände där??
Citera
2022-03-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SickanX
2 är döda, kom in i matchen

Vilken match ? jag skrev detta i går kväll innan media gått ut med dödsfallen .
Jag litar inte på allt som skrivs här som du kanske förstår .
Citera
2022-03-22, 21:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Vad var de för olyckshändelse då? Är modern död eller inte? vad hände där??
Påkörd av tåget på en obevakad övergång.
Citera
2022-03-22, 21:16
Medlem
den.dryges avatar
För oss som har jobb och familj, och inte kan sitta och lägga hela sin fritid på flashback.

Skulle man kunna få en sammanfattning av vad man vet än så länge?
Citera
2022-03-22, 21:17
Moderator
Chantres avatar
Citat:
18-åringen erkänner att han dödade två lärare på Malmö latinskola. I polisförhör beskriver han sin planering för dådet. Och han har berättat varför han gjorde det.
Citat:
Ett erkännande räcker inte till för fällande dom.
https://www.sydsvenskan.se/2022-03-22/18-aringen-erkanner-dubbelmord-och-anger-motiv

Så utan annan bevisning går GM fri?
Citera
2022-03-22, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
NPF är inte verkligt. Det är påhittat för att föräldrar inte kan erkänna eget ansvar för dåligt uppfostrade barn, skolan orkar inte ta på sig den uppgiften. Då blir det mycket enklare att skicka dem till någon psykdoktor och ge dem tunga mediciner... Ett kok stryk hade räckt längre. Fanns inte 10-30% av alla pojkar med autism/ADHD på 50-talet.

Håller med dig.
Att vissa barn/unga har en NPF diagnos är givet. Men i dagens samhälle har var och vartannat barn och ungdom Adhd, autism, tourettes när dom egentligen är curlade, bortskämda skitungar som inte kan ta ett nej, en avvisning, ett misslyckande etc.

Majoritet av dagens tonåringar klarar inte av att misslyckas och ger upp, eller är så vana att få allt serverat så minsta nedgång och världen går under för dom. De tar heller inte ansvar för något om de tabbar sig.

Mycket bottnar i dålig uppfostran ( som kan bero på trötta föräldrar, för många barn..listan kan göras lång). Skulle föräldrar våga vara hårdare, sätta krav och gränser för sina barn skulle många barn aldrig ah en diagnos.
Sen bär skolan ett ansvar i det hela, man sitter och berättar i förskoleålder vad barn har rätt till, vad man som förälder inte får göra osv. Jättebra, men skolan glömmer informera barnen att även dom inte får ex . slå sina föräldrar, ta sönder saker etc.
(Har jobbat på förskoleklass och hört vad man informerar barnen om, och även sett hur illa barn better sig mot sina föräldrar.)

Många barn kör över och halv misshandlar sina föräldrar och dom kan inget göra, för en lavett och barnet kan berätta för en lärare och blir omhändertaget.

Vissa tonåringar behöver ett kok stryk!
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Kunde satt min vänstra kula på att det var en svenne som var GM.

Svenskar och skolattacker går hand i hand.
Asperbergerbeetende med en stark inceltillvaro är en röd tråd i många svennars liv tillsammans med starka högerextrema åsikter för att lägga över skulden på varför ens liv är så tragiskt på andra.

Ibland kan ju till o med attackerna bli lite teatriska. Kolla bara på Darth Vader i Trollhättan. Lite underhållning i misären kan svenne ändå bidra med.

Går hand i hand? Tänker du på alla fem som begåtts i modern tid?

Det sker 10 tals knivskärningar på skolor varje år. Alla begås av babbar.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://www.sydsvenskan.se/2022-03-22/18-aringen-erkanner-dubbelmord-och-anger-motiv

Så utan annan bevisning går GM fri?
Det finns gott om annan bevisning, vittnen blodspår osv..
Citera
Medlem
Tror faktiskt att jag aldrig varit med om så mycket troll och desinformation i en tråd innan på flashback. Det är många invandrarlttiska och högerryttare som sprider desinformation.

Först främst var det säkra källor på att det var en somalier. Sen kom det säkra källor på att det var någon från mellanöstern och någon mörkhyad etc. Sedan när det framkom att det är en som är svensk så måste han ju ha något annat blod i sig ändå? Nu sägs det att han är vänsterextremist. Innan läste jag flera inlägg att det var lärarna som var vänsterextremister och därför fick de plikta med sina liv. Kan vi inte bara konstatera att detta var ännu ett dåd av ensam och galen ungdom som snarare visade på högersympatier än tvärtom. Må kvinnorna vila i frid.
Citera
Medlem
säkert canabis beroende samt anabola.
Citera
2022-03-22, 21:19
Medlem
Jag har efter flera timmars envist sökande på nätet etc kommit fram till vilka dom två BO är. Den ena är troligen Vic*oria Eds*röm (*=t), hon är även lik kvinnan som fanns med på en länkad video tidigare i tråden.
Den andra är mer osäkert, antingen Le*a A*s*er (*=n) eller A**a A*dgre* *lss*n (*= n, o).

Detta är mitt första inlägg på FB så vet inte om jag skrivit rätt.
Och detta är som sagt mina egna spekulationer och sökningar, inget bekräftat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in