2022-03-22, 21:05
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Insåg precis att ingen bryr sig om GM är neger för den svenska gemenskapen instinktivt faktiskt är starkare än vad jag har trott. När en neger mördar så bryr sig ingen om personligheten bakom för det handlar om en främling. Inte en jävel bryr sig egentligen. När en svensk mördar så känner svensken instinktivt den nationella och rasmässiga gemenskapen och därför spekulerar alla, och är nyfikna på vem personen faktiskt är som gjort en sådan här sak. Det sker helt naturligt, uppenbarligen.

Härligt. Vänstern skulle förmodligen kalla det här strukturell och omedveten rasism. Men oavsett vad man kallar det så är det riktigt positivt.

visst fan reagerar man om en vit gör något sånt här. man förväntar sig en degrenerad rap nigger att göra sånt här. inte en vanlig svensk grabb. han ingår i den promillen av vårat folk som kan göra en sån här grej. niggers skjuter ju varandra dagligen så det orkar man ju inte ens tänka på längre. det blir bara en på högen liksom.
Citera
2022-03-22, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Känns som han var en tickande bomb om man kollar hans instagram, konstigt att ingen på skolan lagt märke till hans beteende innan dådet. Eller om de har, varför anmälde ingen det?

Kollade igenom hans konto men ser inga direkta tecken på att han skulle vara en tickande bomb, har du några exempel?
Citera
2022-03-22, 21:07
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Insåg precis att ingen bryr sig om GM är neger för den svenska gemenskapen instinktivt faktiskt är starkare än vad jag har trott. När en neger mördar så bryr sig ingen om personligheten bakom för det handlar om en främling. Inte en jävel bryr sig egentligen. När en svensk mördar så känner svensken instinktivt den nationella och rasmässiga gemenskapen och därför spekulerar alla, och är nyfikna på vem personen faktiskt är som gjort en sådan här sak. Det sker helt naturligt, uppenbarligen.

Härligt. Vänstern skulle förmodligen kalla det här strukturell och omedveten rasism. Men oavsett vad man kallar det så är det riktigt positivt.

Nå, det kanske är ditt problem, att du tror att ”alla” gör det bara för att det ser ut så i en tråd på Flashback. De flesta skiter i etnicitet, men eftersom du inte ser det tror du att det som du ser här är verkligheten.
Citera
2022-03-22, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
Självfallet, men sådant skoningslöst brott? Han måste varit påverkad utav något. En helt nykter person går inte och hugger ner människor på det sättet.

Hade han så mycket som något mikrogram hasch, amfetamin, kokain eller Gud Förbjude Svamp eller LSD i kroppen kommer detta ju att framkomma mycket snart, då samhället vill till varje pris demonisera dessa droger!

Hade han tagit exempelvis benso, inte så självklart. Ty läkemedelsföretagen säljer ju denna drog som utskrivs legalt, och vill inte gärna se att den utsätts för negativ marknadsföring!
Citera
2022-03-22, 21:08
Medlem
tjallepetters avatar
Kunde satt min vänstra kula på att det var en svenne som var GM.

Svenskar och skolattacker går hand i hand.
Asperbergerbeetende med en stark inceltillvaro är en röd tråd i många svennars liv tillsammans med starka högerextrema åsikter för att lägga över skulden på varför ens liv är så tragiskt på andra.

Ibland kan ju till o med attackerna bli lite teatriska. Kolla bara på Darth Vader i Trollhättan. Lite underhållning i misären kan svenne ändå bidra med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Precis, GM och jag är båda zoomer (Född 98), jag ser mig själv som introvert och relativt blyg men har 388 vänner på FB så att ligga under 100 som en zoomer är sjukt lite.

Men vilken ungdom eller zoomer använder egentligen Facebook idag? Används främst av 25+.
Citera
Medlem
yidarmy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
visst fan reagerar man om en vit gör något sånt här. man förväntar sig en degrenerad rap nigger att göra sånt här. inte en vanlig svensk grabb. han ingår i den promillen av vårat folk som kan göra en sån här grej. niggers skjuter ju varandra dagligen så det orkar man ju inte ens tänka på längre. det blir bara en på högen liksom.

Ja, det är ju egentligen helt uppenbart. Haha!
Citera
2022-03-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
När jag gick i mellanstadiet/högstadiet så fick man inte göra några som helst vapen olika slag. Även om det var en pistol som klädhängare innanför dörra, som en ja vet ville göra o vart negat gång på gång. Var för cirkus 13 år sen + - nåt år eller 2

Låter sunt. För mig verkar det sjukt att man tycker det är normalt att unga pojkar ska tillverka vapen.
Citera
2022-03-22, 21:09
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Lugn nu.

Den artikeln är skriven av Kim Fredriksson 19810422-4038 .

En person aktiv i AFA som gjorde sig ett namn när han tvingade sitt ex att äta bajs och en person som har 25 domar för att ha slagit ett par olika kvinnor.

Han flyttade till Tycho Brahes gata 23 efter att han i Malmö,Landskrona och Helsingborg fått spö av personer som är emot hans kvinnovåld.

Han spöade sin morsa till den grad att hon hamnade på intensiven...

Så att Kim, som står bakom Aktuellt i fokus skrivit det ska du ta med en nypa salt
Tack för informationen. Då förstår jag artikelns försök att få till en viss vinkel och också dess önskan att "bunta ihop" F.C med de andra skolmördarna.
Citera
2022-03-22, 21:10
Medlem
Tuors avatar
Hur kunde detta få hända? Finns det inga vuxna som bryr sig?

Helt otroligt egentligen att ingen har snappat upp den här grabben. Varningssignalerna har ju uppenbarligen funnits där i minst ett år
Citera
2022-03-22, 21:10
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingfucks
Högerextrem ditt kioskmongo. Högerextremister har ju fan monopol på den här typen av mordräder i vår del av världen.
Varför skulle en högerextrem gå på samma skola som blåhåriga estet-veganer? Han har "vitaminbrist"-looken, karaktäristiskt för folk som ej konsumerar kött.
Citera
2022-03-22, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Vem?

MGM, den häktade grabben Fabian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto