2022-03-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Så det har trätt i kraft nu? 🙂
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/arende/betankande/slopad-straffrabatt-for-unga-myndiga-vid_H901JuU5
Citera
Medlem
Myschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp1derman
Gammal Träslöjds uppgift
https://slojdportfolio.nu/alster/742695

Ser ut som att GM Har haft ett intresse för vapen sedan tidig ålder

Finns inget "bevis" på att han har en psykiskt störning eller något i och med att han gillar vapen vid ung ålder.
Många unga killar är intresserade utav vapen i ung ålder, jag inkluderat.

Mest för jag kommer från en militärfamilj, där alla mina manliga släktingar (förutom Pappa och morbröder) har krigat i Finska vinterkriget och har en syster som är gift med en Amerikansk General.

Det jag försöker säga är att bara för att man är intresserad utav vapen i ung ålder behöver inte betyda att man är Incel eller idiot eller lider av någon psykisk störning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Videon finns i tråden. Det är ett ynkligt försökt till ett halvhjärtat HLR. Ambulansaren gör 7 klena kompressioner. En annan ambulansfärd ventilerar kvinnan. Också det ser väldigt klent ut. Min teori är att hon redan där är avliden.

https://www.youtube.com/watch?v=2jmaTLSMZRs
Rapportera den hävla filmen till youtube!!! Fy fan stackars anhöriga!!!
Citera
2022-03-22, 19:24
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juvela
Jag kände mamman, och hon var en av de mest fantastiska och underbara människor jag någonsin träffat. Det var inget självmord utan en ytterst tragisk olycka som förorsakade hennes allt för tidiga död.

Har du ett förnamn eller bostadsorten vid tillfället.
År 2009 var inget bra år för de med namnet Cederholm, 20 dog.

Sökte i dödboken men ingen Trelleborgare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kj3778
Fy fan. Rapportera den jävla filmen till youtube alla ni som tittar!! Var fan är respekten och empatin för de anhöriga?!?!
Personen som laddat upp filmen kommer åka fast. Jag skulle aldrig ens filma en sån grej. Att titta på filmen gör mig inte till brottsling. Det är inte barnporr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Advokaten Anders Elisson som har mundiarré trots
yppandeförbud är en 70- årig alkis. Hur kan han ens förordnas som försvarare i ett så allvarligt ärende?

https://www.facebook.com/anders.elison
Han har för pratat med MGM innan (hoppas jag) och sagt att det är ett högt medialt tryck yadayada, "kan jag säga att du är ångerfull?"
Citera
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarsvennar
Hans marklyft gick från 150kg till 200kg på ungefär 3 månader samtidigt som han gick från 85kg till 73kg kroppsvikt enligt hans instagram... Om det stämmer så tar han definitivt något
Lite godis har han nog använt ja. Inte helt omöjligt. Men samtidigt inte helt 100. Han är inte jätte stor i överkroppen. Men jag vet folk som har kombinerat oxar och Trenbolone. Och tro mig . Dom känner av ilskan .
Citera
2022-03-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kj3778
Fy fan. Rapportera den jävla filmen till youtube alla ni som tittar!! Var fan är respekten och empatin för de anhöriga?!?!

Den är borta från youtube och ligger nu på y2mate.coms server
Citera
Medlem
Väldigt surrande och ömmande om GM. En våldsverkare i skolmiljö skall lagföras för de brott som är begångna. Ett antal organisationer har stora problem när det havererar som i det här fallet. De två brottsoffren hamnar i skuggan när organisationer misslyckas, riktigt fult. Empati med offren och deras anhöriga. Arbetsmiljöproblemen i skolmiljöer, är inga utmaningar utan allvarliga problem som år ut och år in förminskas och hamnar under mattan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Lite godis har han nog använt ja. Inte helt omöjligt. Men samtidigt inte helt 100. Han är inte jätte stor i överkroppen. Men jag vet folk som har kombinerat oxar och Trenbolone. Och tro mig . Dom känner av ilskan .
Så du menar att droger fått honom att begå detta brott?
Citera
2022-03-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Advokaten Anders Elisson som har mundiarré trots
yppandeförbud är en 70- årig alkis. Hur kan han ens förordnas som försvarare i ett så allvarligt ärende?

https://www.facebook.com/anders.elison

Man kan ju inte säga att GM har oddsen på sin sida med den här jävla dåren som förvaradvokat dessutom. Blir nog värsta tänkbara straff med rekordhöga bötesbelopp till de drabbade.
Senast redigerad av Kimma7 2022-03-22 kl. 19:29.
Citera
2022-03-22, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Så du menar att droger fått honom att begå detta brott?

Nej, han menar dopningspreparat/steroider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in