2022-03-22, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mi-Randa
Ja, den vägen, och ännu värre scenarier, men ingen bryr sig!
Framförallt ingen inom varken BUP el öppenvårdspsykiatrin!
Köerna är kilometerlånga, och dom som sökt hjälp för sina 6-7 åringar fr ingen hjälp förens om möjligt nr dom slutar högstadiet!
Sen funderar folk hur det kan se ut som det gör idag!!!

Läste boken tills alla dör som visar på dessa problem inom psykiatrin hos unga individer som du säger. Folk som tror att detta har med hudfärg har ju inte gjort sin hemläxa. Psykisk ohälsa hos unga individer är ett stort växande problem där dessa individer ger ut sin ilska på samhället antigen via gängskjutningar eller brott som dessa.
Citera
2022-03-22, 18:58
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayerxoxo
Läste boken tills alla dör som visar på dessa problem inom psykiatrin hos unga individer som du säger. Folk som tror att detta har med hudfärg har ju inte gjort sin hemläxa. Psykisk ohälsa hos unga individer är ett stort växande problem där dessa individer ger ut sin ilska på samhället antigen via gängskjutningar eller brott som dessa.

Kort sammanfattning men bra.

Samhället förlorar på att inte se, och i samhället så påverkar detta dåd säkert 200 personer.
Citera
2022-03-22, 18:58
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Vad du och skrämmande många inte fattar är att gm av denna form ALDRIG fanns i Sverige innan massinvandring. Sverige är helt sönderslitet och folk mår dåligt, speciellt unga vita killar. Ingen lyssnar på dem och alla resurser t ex i Malmö läggs på kaosblattarna. I media hånas incels i stället för att nån enda jävel lyssnar och lägger tid på dem. Nä, det är bara i förtorten som det skall satsas.

SÅ.... Då får vi killar somär tysta "konstiga", lever isolerat och inte har många kompisar irl.
Ensamhet och självhat men särskilt ett rop på hjälp som ingen lyssnar på.
Inte många av dessa begår fasansfulla dåd som i detta fall. Men man borde lyssna på dessa unga vita killar - som Marilyn Manson en gång sa så klokt efter Columbine

Lol, det här är så dumt. Psyksjuka män som mördar har funnits i Sverige sedan tidernas begynnelse. Det tar sig bara andra uttryck nu. Att förklara incels med invandring är så lågpannat att det är komiskt. Att däremot vissa incels skyller på invandringen är en annan sak. Det är ju alltid någon annans fel.
Citera
2022-03-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Jag har redan sagt att jag läst extremt mycket inom psykologi.

Mamman var inte död genom självmord utan hade fastnat på rälsen med bil vid obevakat spår.

Forska själv istället för att tala om för mig vad jag ska göra. Människor som försöker mästra mig, accepterar jag inte. Ta och sköt er själva. Du är likvärdigt kunnig som en pundare i kön på ICA.
Schizofreni går ofta i arv men måste ju inte göra det. Droger kan utlösa också.
Citera
2022-03-22, 19:01
Medlem
Hur ser jag videon? Har laddat ner vpn men funkar fortfarande inte
Citera
2022-03-22, 19:02
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Hörde ett rykte att ett av offren är somalier.
Hatbrott?

Båda kvinnorna hade ganska mörkt cendré hår och för övrigt nordiskt utseende, helt utan negroida drag.

Och en sorts hatbrott var det, mördaren har sagt att han hatade de två lärarinnorna - men varför han hatade dem har inte framkommit/offentliggjorts.
Citera
2022-03-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Schizofreni går ofta i arv men måste ju inte göra det. Droger kan utlösa också.

Jo, "roid rage" har nämnts i tråden som en tänkbar bidragande orsak. Har du fler förslag? "Reefer madness"?
Citera
2022-03-22, 19:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Lol, det här är så dumt. Psyksjuka män som mördar har funnits i Sverige sedan tidernas begynnelse. Det tar sig bara andra uttryck nu. Att förklara incels med invandring är så lågpannat att det är komiskt. Att däremot vissa incels skyller på invandringen är en annan sak. Det är ju alltid någon annans fel.

Kan du ge en bättre förklaring/gissning än att han fick en psykos eller bara gjorde efter en iskall plan?
Citera
2022-03-22, 19:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Jo, "roid rage" har nämnts i tråden som en tänkbar bidragande orsak. Har du fler förslag? "Reefer madness"?
Antyder du att folk inte blir aggressiva av steroider.
Citera
2022-03-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdiAminsKusin
Nej, det är en sjuk individ. Bäst för omvärlden vore om vi kunde avliva fanskapet, eller sätta honom bakom galler för evigt, för en sån sjuk individ kan man aldrig mer lita på.
Håller med, hoppas aset avlivas.
Samhället har blivit så jävla skruvat. Jag tillhör den lite äldre generationen som växte upp utan sociala medier, Schismer gjordes upp med nävarna.
På ett sätt tror jag att sociala medier är boven, alla vill vara kända och vräker ut sej på nätet. Det kan gå så långt som i detta fallet att begå vansinnesdåd och du får dina 15 min of fame.
Nätet har ersatt det normala umgänget.
Citera
2022-03-22, 19:06
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Båda kvinnorna hade ganska mörkt cendré hår och för övrigt nordiskt utseende, helt utan negroida drag.

Och en sorts hatbrott var det, mördaren har sagt att han hatade de två lärarinnorna - men varför han hatade dem har inte framkommit/offentliggjorts.

Känns rimligt att tro att de var kontaktpersoner i samtal om mående ( 1 iaf).

Den andra är jag mer osäker på
Citera
2022-03-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det stämmer inte.

Vad har denna kommentaren med dådet att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in