2022-03-22, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyrage
Herrejävlar. Efter att ha sett bilder på snubben samt hur hans personlighet enligt flera plötsligt förändrades så lutar det starkt åt att han snedtände som in i helvete pga steroider av något slag. Nu är jag ingen expert på alla effekter som steroider har men är det möjligt att han tog doser över det rekommenderade mängden?

Den "rekommenderade mängden" är väl inget alls, så tog han överhuvudtaget anabola var det nog över rekmängden, jo!

Förbluffande att den typen av droger är så mycket lindrigare straffbelagd än rätt harmlösa saker som hasch eller amfetamin i Sverige! Menmen, poliser är ju ofta rätt köttmyckna varelser, som antagligen gillar att trycka i sig en del så'nt där!
Citera
2022-03-22, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Att inte fler människor har drabbats av vansinnesutbrott i det här dårhuset till land är endast ett under!

Är helt övertygad om att vi kommer få se mer galenskaper när fler och fler upptäcker vad som i de facto sker i Sverige!
Vad är det som de facto sker?
Citera
2022-03-22, 18:38
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Iofs, men Hatbrott mot medelålders kvinnor födda i Sverige då? Känns ju knappast som en bra advokatstrategi...

Högerextremt hatbrott mot människor Fabian C gör ansvarig för situationen i Sverige. Det räcker för att få det till det. Advokaten vet ännu inte hur mycket sanning det ligger i de spekulationerna men vill förebygga att den motivbilden får fäste ändå.
Citera
2022-03-22, 18:38
Medlem
Så här beskriver https://www.expressen.se/nyheter/skracken-i-skolan-under-dadet-minut-for-minut/ händelseförloppet:
Citat:
Enligt uppgifter såg flera vittnen hur en storvuxen och svartklädd man med uppdragen luvtröja gick till angrepp mot en kvinnlig lärare på skolans tredje våning. Han ska ha slagit henne med flera slag i huvudet med en hammare.

När en annan kvinnlig lärare försökt springa genom korridoren och fly in i ett klassrum ska gärningsmannen ha sprungit efter henne och brottat henne till marken. Han ska sedan ha slagit även henne i huvudet med hammaren.
Citera
2022-03-22, 18:39
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Kan jag kan du. Det har tagit mig nästan hela dan att läsa alla inlägg och kolla alla länkar. Foton på GM hittade jag snabbt men Inte förrän för en knapp timme sen kunde jag kolla de utlagda fb-länkarna på BO (fattiga konton som jag hittade själv vid 2-tiden men inte fick bekräftade förrän nyligen).

Hursomhelst tycks GM ha börjat med anabola senaste tiden och blivit vrängd i skallen varpå han stuckit ihjäl den ena lärarinnan och slagit hammaren i skallen på den andra när hon skrikande försökte springa därifrån. Han sade sig hata båda kvinnorna, varför han hatade dem har inte framkommit än.

För hyggliga sammanfattningar hänvisar jag till blaskorna.

Folk blandar ihop anabola med styrka. Någon som äter anabola växer mycket snabbare men det är inte synonymt med att de blir starkare. Har haft några barndomsvänner som sysslat med liknande och de blev väldigt muskulösa på några månader och de blev kanske något starkare än om de skulle köra utan anabola men det var inte så att de gick från hantlar på 10 kg till 100kg utan kanske från 10kg till 20kg men de såg ut att kunna ta 50 kg
Citera
2022-03-22, 18:39
Medlem
Oavsett hans verklighetsuppfattning om och av de två lärarna så är det ett extremt övervåld för att ge uttryck för sitt hat. Jag antar att något inte är rätt med honom, men det får rättspsyk knåpa med med tanke på hans handling och hans ehh dystopiska sinnelag för tecknandet och skrifter.

Dock, så har han ju visat en viss kontroll över sina handlingar i det att han attackerade specifikt två lärare och inga fler för att sedan sätta sig ned och ringa polisen. Hade han varit psykotisk så hade han sannolikt kört "hakka päälle" tills någon hade stoppat honom.
Citera
2022-03-22, 18:41
Medlem
Han ska även ha tömt sitt konto under dagen igår och fört över alla hans pengar till nära anhörig. På bildlektionen där läraren larmade igår ställde han också frågan om när lärarna slutar för dagen efter att ha pratat om vapen. Han ska även på kriminologin pratat om att de som begår brott är personer i utanförskap när de diskuterade mordet på Anna Lindh.
Citera
2022-03-22, 18:42
Medlem
Vintergrisens avatar
Man är onekligen nyfiken på vad det är för motiv GM delat med sig till utredarna, som ska vara svårt att tro på.

Jag kommer att tänka på han dubbelmördaren i Linköping som menade att han för sin inre syn såg två prickar och fick för sig att han därför skulle mörda två personer, om han ville komma till himlen.

Denna GM känns dock, av det lilla som framkommit, inte riktigt lika "udda" som han i Linköping.
Citera
2022-03-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Högerextremt hatbrott mot människor Fabian C gör ansvarig för situationen i Sverige. Det räcker för att få det till det. Advokaten vet ännu inte hur mycket sanning det ligger i de spekulationerna men vill förebygga att den motivbilden får fäste ändå.
Jodå, du har en poäng. Breivik gick ju på sossarnas barn. Men det är ändå talande att detta händer i Malmö. Den stad som blivit signum för den misslyckade massinvandringen.
Citera
2022-03-22, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Folk blandar ihop anabola med styrka. Någon som äter anabola växer mycket snabbare men det är inte synonymt med att de blir starkare. Har haft några barndomsvänner som sysslat med liknande och de blev väldigt muskulösa på några månader och de blev kanske något starkare än om de skulle köra utan anabola men det var inte så att de gick från hantlar på 10 kg till 100kg utan kanske från 10kg till 20kg men de såg ut att kunna ta 50 kg

Det här var bland det dummaste jag hört, du har ingen aning om vad du snackar om.
Citera
2022-03-22, 18:44
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Eller bara att överleva?

Ja. Men det är knappast värt nämna. Att människan behöver föda för att överleva. Det har varit känt ett tag.
Citera
2022-03-22, 18:45
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Han är svensk, besviken över att det inte är en såkallad MENA eller?

Vad du och skrämmande många inte fattar är att gm av denna form ALDRIG fanns i Sverige innan massinvandring. Sverige är helt sönderslitet och folk mår dåligt, speciellt unga vita killar. Ingen lyssnar på dem och alla resurser t ex i Malmö läggs på kaosblattarna. I media hånas incels i stället för att nån enda jävel lyssnar och lägger tid på dem. Nä, det är bara i förtorten som det skall satsas.

SÅ.... Då får vi killar somär tysta "konstiga", lever isolerat och inte har många kompisar irl.
Ensamhet och självhat men särskilt ett rop på hjälp som ingen lyssnar på.
Inte många av dessa begår fasansfulla dåd som i detta fall. Men man borde lyssna på dessa unga vita killar - som Marilyn Manson en gång sa så klokt efter Columbine
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in