2022-03-22, 17:15
Medlem
S*ra var gift och hade två unga barn, 16 och 18 år precis som V*ctor*as barn. Fyfan vad tragiskt.
Senast redigerad av ironiq 2022-03-22 kl. 17:17.
Citera
2022-03-22, 17:16
Medlem
Sp1dermans avatar
Gammal Träslöjds uppgift
https://slojdportfolio.nu/alster/742695

Ser ut som att GM Har haft ett intresse för vapen sedan tidig ålder

Citat:
Jag är väldigt stolt och tycker väldigt mycket om mitt spjut och man kanske tror att jag ska ut och jaga och det kanske är sant eller blir sant i framtiden. Om någon ser mig med det spjutet så hoppas jag på att hen tror att jag gillar att slöjda och tälja. Jag ristade in FC på mitt spjut. Det står för fabian cederholm. Jag har hört talats om ett specielt vapen man använde förr. Det var som ett spjut fast tjockare och man kunde inte kasta det så långt själv. I så fall behövde nog flera hjälpa till och kasta det. Att använda de i närstrid kunde vara mycket smartare. Det var det som hade inspirerat mig att göra just detta jaktvapen/krigsvapen.
Citera
2022-03-22, 17:17
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Varför gå på elever som man inte behöver träffa fysiskt? Utan möjligen bara via videolänk?

Tänk själv!

Fast nu var ju eleverna i skolan, och varit det sedan lång tid tillbaka. Sluta göra bort dig nu.
Citera
Medlem
EnLitenkilles avatar
Dog kvinnorna direkt?
Vilket av vapnen använde dåren?
Citera
Medlem
Ena offret (S*r*) heter m*almol*tins*r* (*=a) på instagram. Mycket bilder med böcker, kanske bibliotekarie? Tragiskt hur som helst, må offren vila i frid.
Citera
2022-03-22, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Tack för namn. Vafan är Böök för namn dock?
Mtp din signatur blir det ju lite sorgligt att behöva berätta för dig om den tidigare ledamoten i Svenska Akademien, Fredrik Böök, välkänd författare och litteraturkritiker.
Kanske också en släkting till den nu grymt mördade Sara?

Dådet kan göra en till misantrop, särskilt efter vad som nu samtidigt sker i Ukraina.
Senast redigerad av Carinah78 2022-03-22 kl. 17:21.
Citera
2022-03-22, 17:19
Medlem
Myschs avatar
Som vanligt ska en svenne utföra terrordåd i sitt eget land. Våldmonopol!

Fyfan för den nazistiske svensken!
Citera
2022-03-22, 17:19
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Jag har namn på båda 2 då jag har anhöriga på skolan.
Kan du PM:a offrens namn om du inte vill lägga ut dem här?
Citera
2022-03-22, 17:20
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Fast sånt är luddigt. För vissa så är ju en moderat jämförbart med nazist och för andra så är någon som röstar på SD nazist. Omvänt gäller vänstern/miljöpartiet och allt har egentligen med vart man själv befinner sig på motsatt skala. Är ryktet från klassen eller skolan där 79% röstar på ex vänstern så kan han uppfattas som nazist även om han vore centerpartist.

Den skolan är 99,999% vänster på skalan. Typ genus-vänster
Citera
2022-03-22, 17:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haziza
Tydligen hata GM offren, kan lärarna varit vänsteraktivister? Där är ju ditt den sorten personer flockas för att indoktrinera sina åsikter på barn!

Verkar så ja. Riktigt ordentligt också, för hade han bara velat spöa upp dem kan man ju tycka att brunt? bälte i karate borde räckt.
Citera
2022-03-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmavid
Någon som vet om GM någon koppling till den härliga släkten Cederh*lm där bl.a. Hallandsåsmördaren Ed*ie J*nsson m.fl. ingår?

Med reservation att det finns många som kan ha det efternamnet...
Okej är det gamla fall eller?
Citera
2022-03-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Fast nu var ju eleverna i skolan, och varit det sedan lång tid tillbaka. Sluta göra bort dig nu.

Jag tror du missade min poäng...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in