2022-03-22, 16:19
Medlem
fittpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Du är körd kompis..

Hans namn och bild, info och allt på GM är med i alla artiklar utomlands. Inte i Sverige dock som vanligt.

Bryr mig inte ett skit om att Fabians namn och bild offentliggjorts, därför skrev jag inte gärningsman, utan brottsoffer. Du får ju läsa innan du citerar.
Citera
2022-03-22, 16:19
Medlem
"Färdighetsprov
Samtliga bokade färdighetsprov är inställda idag 22 mars och imorgon 23 mars. Mer information om kommande prov meddelas senare."

Trist att inte få visa upp sina färdigheter när man övat så länge.
Citera
2022-03-22, 16:20
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdaaa
BO: V*ctoria Edstr*m och S*ra B*ök **** i ö a ö

Inte bekräftat än

Tack. Kan du säga något om din källa utan att avslöja dig?
Citera
2022-03-22, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magan174
Ytterligare ett skoldåd av en person med nationalistiska kopplingar nere i Skåne. Denna våldets ideologi.

SD’s valboskap i dessa kommuner är basen på denna våldspyramid.

Hoppas att SD backar mycket i höstens val. Det är ju främst clowner som de har på politiska positioner utanför sin riksdagsgrupp. Där har de satt brottslingarna istället.
AA precis!!!!!!

eller så är det helt enkelt bara så att våldet/SD kommer efter att "pk" etablissemanget varken vill förstå eller lyssna.
Senast redigerad av Fittsill 2022-03-22 kl. 16:28.
Citera
2022-03-22, 16:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Jag menar naturligtvis inte hans anhöriga utan offrens anhöriga. Det är bara döden som kan befria den här idioten. Se det som en försenad abort.
Då missförstod jag dig. Det ber jag om ursäkt för.
Ja, de är nog hatiska eller åtminstone rejält bittra.
Citera
2022-03-22, 16:23
Medlem
Hatar när folk gör skolskjutningar men inte skjuter sig själva, jävla fegisar
Citera
2022-03-22, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Intressant, vill minnas att igår hade han ca 130följare på Instagram, nu är det 530+.

Han hade runt 60 följare på instagram när jag tittade strax efter att hans namn kom upp här i tråden. Intressant att det väller in nya där samtidigt som hans vänner på fb försvinner en efter en.
Citera
Medlem
chaturres avatar
En yxa, kniv & hammare, hade grabben med sig en hel jävla verktygslåda eller?
Undra om det va kvalité på prylarna, dvs en Hultaforsyxa och ingen kinaskit?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Både V och S hade två tonårsbarn. Undrar vad som fick Fabian att tappa det så totalt. Kan han ha varit bindgalen på en av dem och den andre försökte gå emellan?
– Jag har gjort det för att jag hatar dem, ska han ha sagt när han greps.

Frågan är varför han hatade dem. Var det pga att de har sagt och gjort något eller att de inte har sagt och gjort något? Kanske någon av deras tonårsbarn har varit i bråk med honom?
Citera
Avslutad
Vad händer med MGM familj? Tas dem omhand? Dem är ju också offer i detta.
Får dem träffa MGM? Någon kontakt överhuvudtaget? Eller isoleras MGM?
Får dem bo hemma efter att huset undersökts av polis?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Här på flashback är folk i gemen extremt respektlösa med få undantag. Inget att bry sig om, de som är elaka mår ju själva inte bra.

Hade han haft lite stake så hade han gjort motstånd mot polisen och bett om "suicide by cop". Men det hade den ynkliga jäveln inte mod till. I det här fallet så önskar man att Sverige hade dödsstraff. Vill aldrig mer se honom fri på gatan igen.
Citera
2022-03-22, 16:25
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Straffrabatt finns kvar, men inte vid brott som utförts när man fyllt 18 år. Förut fanns rabatt upp till 21 år.

Men förklara då när det finns? Jag vet att det finns kvar för brott med under 1 års straffvärde, men om vi snackar allvarligare brott? Det är borttaget för 18-21 år sedan Februari, och 15-18 år sätts inte i fängelse. När finns då straffrabatt kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in