2022-03-22, 16:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Gängkriminella och andra dominanta på kåken vill inte umgås med kvinnomördare. Har du själv suttit på kåken?
Jag har jobbat där - med långsittare/mördare - och du har fel. De umgicks alldeles utmärkt med kvinnomördare.

Citat:
Varför är han hatad av anhöriga? Ja, fundera på det du...
Nej berätta. Har anhöriga sagt det till dig? Eller hur vet du det?

De flesta dömda mördare har kontakt med och besök av sina anhöriga -- varför skulle det inte gälla den här killen?

Citat:
Han kommer att bli skadeståndsskyldig för miljonbelopp och INGEN vill jobba med honom. Skulle du vilja jobba med honom även om det gått 15 år? Han har huggit ihjäl två kvinnor med en yxa!
Ingen ville jobba med Ricard Nilsson - trippelmördare heller. Ingen ville jobba med Mattias Flink - massmördare heller osv osv.
Du vet inte vad du pratar om helt enkelt.

Han kommer att bli skadeståndsskyldig - ja, men har de inte många barn så kommer det inte bli frågan om några miljonbelopp i plural i alla fall.
Citera
Medlem
BO: V*ctoria Edstr*m och S*ra B*ök **** i ö a ö

Inte bekräftat än
Citera
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Helt jävla vidrigt att etnisk vita svenskar till smygrasister försvarar F*bian p.g.a. hans sjukdom...

Många lider av psykisk ohälsa i Sverige, men inte fan ger det någon rätt att yxmörda två oskyldiga människor. Jag är helt säker på att tongångarna skulle vara annorlunda om en "neger" hade begått samma brott. Skämmes på er alla som går till försvar för denna vidriga människan.

Absolut och utan tvekan. Det har bevisats gång på gång att de som ser spöken överallt t.ex. MEDIA SKYDDAR ALLTID INVANDRARE eller MEDIA SKA ALLTID SKYLLA BLATTARS MORD PÅ PSYKISK OHÄLSA är de som gör exakt samma sak mest när det kommer till "sina egna".
Citera
2022-03-22, 16:15
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalyawesome
Jämfört med vad? En androgyn modell utan muskler? Dessutom är 170kg marklyft är inget speciellt för en normal 18-årig kille som tränat ett tag. En kille i den åldern behöver inte steroider. Räcker med bra mat, sömn och träning...

Haha visst visst.. han körde 40kg hantlar i bicepscurl, det gör såklart du också då? Och alla i den åldern som tränat?
Citera
2022-03-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Hon hittades vid liv utanför postbilen på banvallen men dog på sjukhus samma dag. Men detta har inte det minsta att göra med skolmorden igår.

Nej, det kan det såklart inte. Finns många som har förlorad sina mödrar i ung ålder men som har gått vidare med sina liv och är bra personer idag. En ynklig ursäkt att det skulle ha med morden att göra. Killen är riktigt jävla as med grova psykiska problem. En ond jävel rent ut sagt som har förbrukat sin rätt att leva. Det är inte det minsta synd om honom på något sätt.
Citera
2022-03-22, 16:16
Medlem
"Du är något alldeles särskilt – och det är vi också. Väljer du Malmö latinskola får du en levande skola fylld av kreativa uttryck, mitt i Malmö. Här bedriver vi kvalitativ undervisning av engagerade och välutbildade lärare."

"levande" gäller alltså bara skolan, inte personalen om man skall hårddra det hela.

Skolan är f ö kommunal vilket kan komma att utnyttjas i debatten av fula typer.
Citera
2022-03-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Kul för deras barn att läsa sådan skit du skriver har du hört talas om ordet respekt? Människor är dödade o du klagar på att det inte är sexigt

Om anhöriga läser tråden, vilket jag hoppas icke tör de dessvärre hitta åtskilligt värre än så.

Man får se uttryck i deras kontext: vad jag avsåg var snarast journalistikens bedömning av nyhetsvärdet, vilken är som den är.
Citera
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Instämmer. Ingen smal 18 åring drar nästan 200 i mark .. och det verkade ha gått rätt snabbt uppåt. Klart misstänkt att han har tagit ex testo plus ngt mer.
Stor skillnad på 200 och 180. 180 kg kan vem som helst träna sig till på nolltid. Om han bara väger 73 kg (vet inte var dessa uppgifter kommer ifrån?) är det väl helt okej för att vara så ung.

Hans kropp osar inte direkt steroider.
Citera
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdaaa
BO: V*ctoria Edstr*m och S*ra B*ök **** i ö a ö

Inte bekräftat än
Det är ganska intressant att istället veta hur de var som personer. Eller gärningsmannens eventuella kopplingar till dem.
Citera
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har jobbat där - med långsittare/mördare - och du har fel. De umgicks alldeles utmärkt med kvinnomördare.

Nej berätta. Har anhöriga sagt det till dig? Eller hur vet du det?

De flesta dömda mördare har kontakt med och besök av sina anhöriga -- varför skulle det inte gälla den här killen?

Ingen ville jobba med Ricard Nilsson - trippelmördare heller. Ingen ville jobba med Mattias Flink - massmördare heller osv osv.
Du vet inte vad du pratar om helt enkelt.

Han kommer att bli skadeståndsskyldig - ja, men har de inte många barn så kommer det inte bli frågan om några miljonbelopp i plural i alla fall.

Jag menar naturligtvis inte hans anhöriga utan offrens anhöriga. Det är bara döden som kan befria den här idioten. Se det som en försenad abort.
Citera
2022-03-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det är så, ja? Då finns alltså inte straffrabatt pga ålder alls, om jag förstår dig rätt? (För 15-17 sätts inte i fängelse alls).
Är det en fråga du ställer i det jag fetat?

Jo, 17-åringar kan mycket väl sättas i fängelse. Åtta års fängelse.
Åtta år fick 17-åringen som i Biskopsgården sköt ihjäl polisen.
Citera
2022-03-22, 16:19
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Hon hittades vid liv utanför postbilen på banvallen men dog på sjukhus samma dag. Men detta har inte det minsta att göra med skolmorden igår.

Det är klart att olyckshändelsen påverkat gärningsmannen mycket starkt känslomässigt och på det sättet påverkat det val han senare kom att göra här. Det går förstås att diskutera detta och man kommer nog att göra det också även om det blir ofruktbara gissningar om exakt hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in