2022-03-22, 15:45
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Samt på senare år det obligatoriska "incel", som vid sidan av "rasist" är en samlingsbeteckning på allt man inte gillar.

Dessutom 3 808 590 visningar just nu, så intresse verkar inte saknas.
Ha ha, ja, precis. Jag glömde den.

"Unga, arga vita män" tycks ha ersatts med "incel".
Citera
2022-03-22, 15:46
Medlem
Fruxo9987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Helt jävla vidrigt att etnisk vita svenskar till smygrasister försvarar F*bian p.g.a. hans sjukdom...

Många lider av psykisk ohälsa i Sverige, men inte fan ger det någon rätt att yxmörda två oskyldiga människor. Jag är helt säker på att tongångarna skulle vara annorlunda om en "neger" hade begått samma brott. Skämmes på er alla som går till försvar för denna vidriga människan.

Lägg av med rasistkortet!

Du låter som en typiskt antirasist som själv är rasist år andra hållet.

På dig låter det som att det du egentligen stör dig på är det faktum att du får svårt att använda hans hudfärg som politiskt slagträ om det framkommer att han var psykiskt sjuk.

Men för att endå få använda rasistkortet så ska du ha det till att man är "smygrasist" om man som "etnisk svensk" påpekar psykisk sjukdom. Det är ju du som är rasist i så fall!
Citera
2022-03-22, 15:46
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Läser du inte i tråden? Kan du inte bedöma vad som är sant eller lögn? Det finns inget moderns självmord.

Högst sannolikt inte får man ändå säga, eftersom den information du gav pekar på en olycka.

https://www.pppress.se/nyhet/lantbrevbarare-avled-efter-krock-med-tag/

När en bil stannar på spåret kan man nog inte vara hundraprocentigt säker generellt, dock. Det kan ju vara medvetet gjort, även om det förmodligen är en mindre vanlig självmordsmetod.

Tragiskt är det ju oavsett och måste påverkat den lilla killen som nu som artonåring gjort sig själv till dubbelmördare mycket starkt.
Citera
2022-03-22, 15:47
Medlem
Sp1dermans avatar
Man borde införa väktare och metalldetektorer på skolor i Skåne, det är oacceptabelt bara tänk er om era barn blir offer i nästa skolattack!
Citera
Medlem
Varför har inte identiteten på BO släppts än? Brukar inte media vara snabba med bilder osv ”här är de som dog i attacken” i sådana hära sammanhang.
Citera
Medlem
Vet vi vem som är BO än?
önskar FB hade sökfunktion...
Citera
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Samt på senare år det obligatoriska "incel", som vid sidan av "rasist" är en samlingsbeteckning på allt man inte gillar.

Dessutom 3 808 590 visningar just nu, så intresse verkar inte saknas.

"Incel" och "jude" är rätt vanligt också. Judeincel. Ganska märkligt att bli kallad det.

Klart det finns ett stort intresse. Alla undrar om det finns nåt slags politisk drivkraft eller om det handlar om psykisk sjukdom eller en kombination. Det första åtminstone jag tänker på är Columbine och andra skolskjutningar i USA. Första tanken är "enstörig kanske mobbad kille som snöat in sig på en eller annan våldsförhärligande ideologi".
Men man vet inte mycket om motivet, än så länge.
Citera
2022-03-22, 15:48
Medlem
Ung kille som tagit det som skrivs här på flashback för sanning?
Alltså att alla kvinnor är feminister som infiltrera skolorna för att sedan i sitt krig mot män medvetet ge dem lägre betyg?
Citera
2022-03-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
https://www.friatider.se/han-misstanks-skolmorden-i-malmo

Bra uthängning av mördaren men... är det ens samma person på bild ett och två?
Citera
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdaaa
Vet vi vem som är BO än?
önskar FB hade sökfunktion...

2 svenska lärare, bara gå bak några sidor i tråden så får du fram namn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Nej, inte vad jag kan se! Det står (och jag tvekar att sätta citattecken kring detta, då det är en utsaga i minst tredje hand) att han skall ha sagt "jag hatar dem".

Vilket som jag ser det lika gärna kan syfta på skolan och dess lärarkår som helhet, som just på dessa båda lärare!

Nå, kanske kommer sanningen, eller mer av den, fram efterhand. Vi får se!

Män som hatar kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sp1derman
Man borde införa väktare och metalldetektorer på skolor i Skåne, det är oacceptabelt bara tänk er om era barn blir offer i nästa skolattack!

Framför allt så kanske psykvården ska börja ta varningarna seriöst. Hur många gånger ska man behöva varna innan det händer något? Tycker att hela det svenska samhället är steget efter i precis allting. Det ska ske ett vansinnesdåd innan en ändring görs. Man klarar fan inte av att förutse någonting i det här landet.

Den där jäveln skulle ha varit under bevakning redan samma sekund som ha postade den där psykfallstexten på IG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in