Citat:
Ursprungligen postat av
ellabellak
Återigen, vad har dina betyg och vilka kurser du gått för påverkan gällande forskningsresultat som säger att schizofreni är ärftligt?
Du är rolig du som återigen tar från luften att gärningsmannens mamma var schizofren och att han ärvt ner det via lösa indicier kring honom du menar är ett släktskap av schizofreni och jag som mottar Olle i grind, eftersom du är en pajas men sådana som du förstör vården när människor söker hjälp eftersom ni är snabba på att söka jobb där ni kan utöva era okunskapen under ignorans.
Vad har du läst för kurser för att så envist hävda att nedärvd schizofreni ligger bakom. Jag kan berätta det:
Netflix and chill. På den nivån befinner du dig. Du ser på populärkulturens tv-program och tror att du är expert för att du i minnet har någon bild av hur ögon eller hårfärg skickas ner medan du knappt behärskar sjukdomar med de olika anlag för recessiva och dominanta genetiska utslag.
Faktum är att det inte finns tillräckligt mycket kunskap kring schizofreni för att tala om varför den uppstår, hur den botas etc och den rör sig inte alls genetiskt som du vill påstå, genom dominant nedärvning. Det finns inga gener som kan pekas ut som schizofrent muterade etc.
Sluta citera mig nu, clown.