2022-03-22, 13:20
Medlem
cerns avatar
https://www.instagram.com/p/CbA_pLDt1fM/

Ganska råa kommentarer på detta Insta-kontot.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Jag nämnde det i ett tidigare inlägg:

Jag fick en del Giger-vibbar av hans alster. En hel del muskler i sexualiserade fallosliknande former, skulle tro att det ligger en del undertryckta sexuella suggestioner och trycker där under ytan. Inte så konstigt i den åldern dock, men lite märkligt kombinerat med det lätt homoerotiska kroppsbyggaridealet.
Visst får man faggot-vibbar av muskelbyggarnas överdrivna kroppsintresse. Dessutom hade han väl länkat till någon trans-film. Men det kanske alla ungdomar är hjärntvättade till nuförtiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
MGM bir i Trelleborg enl Polisen. Finns det ingen därifrån som vet vad det är för en kille? Han måste ha gått i skola Trelkeborg, haft kompisar och tränat och allt annat. Väldigt tyst om signaler från Trbg
Han gick i Västervångskolan i Trelleborg iaf årskurs 7. https://slojdportfolio.nu/alster/742695
Citat:
Jag är väldigt stolt och tycker väldigt mycket om mitt spjut och man kanske tror att jag ska ut och jaga och det kanske är sant eller blir sant i framtiden. Om någon ser mig med det spjutet så hoppas jag på att hen tror att jag gillar att slöjda och tälja. Jag ristade in FC på mitt spjut. Det står för fabian cederholm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Ja. Utifrån moderns självmord och ärftlighet gällande schizofreni så är jag inne på samma linje utifrån det lilla vi vet.

Men är det klarlagt att modern tog livet av sig? Oavsett, rättspsykiatrisk undersökning kommer ge svaret.

Fel. Tidigare i tråden så poängterades det att modern omkom i en bilolycka
Citera
2022-03-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Är det bara jag som får homoerotiska vibbar av hans konst?
Djur med stora bultande muskler, Lite Tom of Finland möter furry incel kultur?

Ska prata med lite vänner som har barn i den skolan, lär ju komma fram om han var lite självhatande smygbög. Kanske börjar falla in lite på högerkanten och hatade sin egna läggning?

Tom of Finland x HP Lovecraft skulle jag säga.
Citera
2022-03-22, 13:22
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Ja. Utifrån moderns självmord och ärftlighet gällande schizofreni så är jag inne på samma linje utifrån det lilla vi vet.

Men är det klarlagt att modern tog livet av sig? Oavsett, rättspsykiatrisk undersökning kommer ge svaret.

Hans mor dog i en olyckshändelse 2009.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
varifrån kom uppgift om att GMs mamma tog sitt liv? När hände det?

och vad är det för film folk här skrivier om där man kunde se ambulanspersonal göra HLR på ett av offren? vems film?

Det lades upp en film på Youtube men den verkar borttagen nu. Där såg man att det gjordes HLR och att personen inte kunde andas själv. Såg död ut redan där 😔
Citera
Medlem
Till er som har bättre koll på juridik:
  • Om det blir en fängelsedom i detta fall, hur många år kan vi räkna med att han sitter inlåst?
  • Måste dådet varit planerat för att han ska få livstids fängelse?
//Yiputi
Citera
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittpinne
Kan mod radera eller maska inläggen med fullständiga namn på bo. Om man googlar det ena eller andra namnet i sin helhet dyker denna tråd upp nämligen.
Du är körd kompis..

Hans namn och bild, info och allt på GM är med i alla artiklar utomlands. Inte i Sverige dock som vanligt.
Citera
2022-03-22, 13:23
Medlem
Q6s avatar
Är detta MGM ?

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-03/jattesvart-att-halla-avstand-i-klassrummet
Citera
2022-03-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Är detta MGM ?

https://www.sydsvenskan.se/2020-12-03/jattesvart-att-halla-avstand-i-klassrummet
ja
Citera
2022-03-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsill
det kallas puberteten. men du kan väl förvränga det till att handla om steroider, vilket kan vara sant, dock kan det lika gärna vara kroppsegna steroider.

Jag som man kan ju säga att min "kvinnosyn" inte blir bättre av att kvinnor deflekterar all kritik till "jävla incel!!!!".

Det är bara allvarligt för att något hände.. i alla de hundratals andra fall per år så händer ju inget.. så skolledning/samhällets insatser behövs ju trots allt inte sättas in...

speciellt inte i dessa tider när vi måste spara pengar << statens motto sen invandringen började.
Who cares egentligen? Varför inte skjuta i sig 12kg roids, bli till en enda stor jäkla muskel. Fan respekt ju

Hmm.. Helt ärligt talat.. Kvinnor som håller på är smuts.. Det säger inget om att ens egna kvinnosy skulle blivit sämre.. Snarare tvärtom. Förnuftiga och vettiga kvinnor vill inte bli förlikade med sådana ohämmade rövhål som hoppar på varje chans att förnedra någon..

Naoo.. Men frågan är väl inte att skolan och lärarna skulle vara en riskzon?
Lite granat splitter.. Träffade något annat än självmord och missbruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in