2022-03-22, 12:17
Avslutad
varifrån kom uppgift om att GMs mamma tog sitt liv? När hände det?

och vad är det för film folk här skrivier om där man kunde se ambulanspersonal göra HLR på ett av offren? vems film?
Citera
2022-03-22, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Så det hade inte funnits elever som varit enklare offer menar du?

Tänk innan fingrarna rör sig. Snälla....

Varför gå på elever som man inte behöver träffa fysiskt? Utan möjligen bara via videolänk?

Tänk själv!
Citera
2022-03-22, 12:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Jag har namn på båda 2 då jag har anhöriga på skolan.

Ok? Säg allt eller var tyst
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Okej, lösa rykten men det verkar som att han inte fick vara med på ett spex skolan hade igår. Han snedtände och hämtade vapen hemifrån och mördade 2 lärare.

Mycket möjligt att han skickats hem/inte fick närvara/inte fick vara med på något han gillade och att det är en del av motivet, absolut.
Citera
Medlem
Sammanfattning:
MGM: F*bian C*d*rholm (a, e)

MGMs Insta: https://www.instagram.com/fabianvidar/
MGMs Pinterest: https://www.pinterest.se/cederholmmlgy/
MGMs Facebook: https://m.facebook.com/profile.php?id=100050569275140
MrKoll: https://mrkoll.se/person/fabian-vida...rAuerADYuqcYfr
Citera
2022-03-22, 12:20
Medlem
Sp1dermans avatar
Många folk som skriver på GMs Instagram bilder bland annat könsord och arga blattar som säger att han är terrorist och inte psykisk sjuk och liknade. Förstår inte varför blattarna är arga?
Citera
2022-03-22, 12:20
Medlem
Yaroshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Lärare? Eftersom de har lov och ferier arbetar de längre dagar de veckor de arbetar (årsarbetstiden skall vara likadan för en som normalt jobbar 40 timmar i veckan).
Tänkte ju mer på vilka elever som var kvar då. Om det var en galen skolelevskjutare i farten.
Citera
2022-03-22, 12:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sp1derman
Många folk som skriver på GMs Instagram bilder bland annat könsord och arga blattar som säger att han är terrorist och inte psykisk sjuk och liknade. Förstår inte varför blattarna är arga?
Gissningsvis för att det fanns ett troll i tråden som under gårdagen skrev 500 inlägg om att det var en blatte som var skyldig till dådet.
Citera
2022-03-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Jag har namn på båda 2 då jag har anhöriga på skolan.

Om du med säkerhet vet namnen på brottsoffren, kan du inte berätta vilka det är? Skicka gärna PM om du inte vill skriva det öppet i tråden.
Citera
2022-03-22, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sp1derman

Det är för att du är dum i huvudet varför skulle inte helt vanliga MÄNNISKOR va arga när folk mördas. Är ju massa svenskar på Instagram som också skriver samma saker.
Citera
2022-03-22, 12:23
Avslutad
Han verkar ha haft några vänner som skrivit på hans instagram om det stämmer. Bland annat en tjej som skrivit där. Dessa två är dom enda intelligenta och seriösa personerna, bland allt annat drägg från invandrare och vänstern som tävlar i att skriva könsord och bete sig fruktansvärt illa.

Dessa två vänner överröses av skit och könsord, hot och annat. Tragiskt att se. För att man naturligtvis kan se psykisk problematik och annat här istället för att ösa ur sig könsord och vidrigheter som lågbegåvade apor.
Citera
2022-03-22, 12:23
Medlem
dödsknivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
En grej som stör mig lite är att killen sägs gå på konstprogrammet. Medan lärarna tydligen undervisar på naturprogrammet. Det talar lite emot att det skulle finnas ett personligt motiv.
Fast det finns många kurser som är obligatoriska även för utbildningar som inte har naturvetenskaplig inriktning, exempelvis naturkunskap är obligatorisk. Såg nåt om att de undervisade i ma repsektive sv, så även det gäller ju alla elever. Om det är korrekt vet jag inte, men jag tror du är fel ute och de kan mycket väl ha undervisat honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in