2022-03-22, 10:24
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kanske att kvinnorna kan vara lite gamla, för att ett incelmotiv ska komma på tal?
Ja sant faktiskt, Han kanske va trött på mänskor allmänt? Mobbning, Inga vänner, och det ledde till attacken
Citera
2022-03-22, 10:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..eller har 'rätt' åsikter.

Jo, även det har jag hört.
Citera
2022-03-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Incel handlar inte bara om sexualitet utan om en allmän isolering och brist på social kompetens. Utan nära vänner av något kön. I den bemärkelsen är väldigt många svenska killar incels, kanske 30-40%, vilket gör svenska killar till en extrem riskgrupp i fråga om att begå våldsbrott och sexualbrott.

Kan du på något sätt underbygga det fetade, eller tycker du bara? För övrigt antar du att detta handlar om en s.k. "incel", någonting som är allt annat än uppenbart.
Senast redigerad av handelschon 2022-03-22 kl. 10:27.
Citera
2022-03-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Lägg ner bara. En 18-åring som ännu går i skolan kan inte vara en "incel". Shit vad urvattnat det begreppet blivit. Vi lär nog fram fler uppgifter allt eftersom vad som egentligen hänt.

Ser ut som en fruktansvärt ensam person att döma av sina bilder. Tränar ensam och lägger upp bilder på egna skisser som knappt for några likes. Nog fan är det en riktig eremit vi har att göra med.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Efter att ha sett hans Instagram tror jag det mycket väll att han kan vara ett incel motiv, Ett exempel på en ung svensk kille som tränar och som är vältränad men som ändå inte får tjejer förmodligen på grund av hans psykisk ohälsa
Av någon anledning kom jag att tänka på dig. Ni har liknande bilder och du ser ut som honom. Riktiga skånebondegener

(Innan mod ger mig varning så har personen jag svarar själv outat sig i trådar)

Jag tror inte på incelteorin. Ska man mörda som incel så mördar man unga kvinnor i flertal. Inte 50 åriga kärringar som jobbar som lärare. Sannolikt har GM varit i fejd med lärarna
Citera
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Och då går man och mördar två 50-åringar?

Det kvinnliga svenska omsorgssamhället är kvävande. Två poliskvinnor som håller presskonferens nu och lägger huvudet på sned. Kyrkorna håller öppet. Dags att männen tar tillbaks rodret. Pojkarna passar inte in i dagens samhälle. Som man bäddar får man ligga.
Citera
Medlem
Rasister hit, incel ditt... Kan alla ta ett steg tillbaka och låta oss diskuera händelseförloppet?

Har själv sett på bestgore, när den tiden begav sig, hur en man slår med en hammare mot huvudet på en annan man.
Smock och den träffade signla ned livlös på backen, stendöd.
Jag förmodar att liknade scenarium uppstod här, till en början, men efter det borde det troligtvis tagit hus i helvete men skrik samt tillhörande kaos.
Så nu borde MGM tagit upp jakten på det andra BO.
Svingat yxan likt en medeltida krigare under jaktens gång och det måste varit rejält stökigt i detta skede.

Otäckt minst sagt och detaljerna hur det gått till kommer väl fram till slut, men alla teorier välkomnas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Lägg ner bara. En 18-åring som ännu går i skolan kan inte vara en "incel". Shit vad urvattnat det begreppet blivit. Vi lär nog fram fler uppgifter allt eftersom vad som egentligen hänt.

Tolka inte begreppet bokstavligen. För då finns det ju otroligt många Incels.

Det handlar om beteende och inställning till kvinnor.

Han kan mycket väl vara en typisk incel som Elliot Rodgers
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
GMs pappa googlar jag är legitimerad psykiatriker. Han borde sett tecken på att något kanske inte var som det borde med hans son.

På sin instagram gjorde han ett inlägg om en någon sorts berättelse/saga där personen tar självmord
https://www.picuki.com/profile/fabianvidar

MGM's pappa är högstadielärare.
Ditt påstående stämmer inte.
Citera
2022-03-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Tönt!
Första sök på namnet, och en tältresare kommer upp.
Förmodar att han antydde på det.
- För alla utom dig, liksom.

Frågeställningen var alltså ”tattarsläkt”. Att det första sökresultatet på nätet ger en ”tattare” är ju inte så starkt evidens. Det fanns ju två operasångare på listan (operasångarsläkt?), två konstnärer, två hockeyspelare….

För alla utom mig? Jaha….
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Efter att ha sett hans Instagram tror jag det mycket väll att han kan vara ett incel motiv, Ett exempel på en ung svensk kille som tränar och som är vältränad men som ändå inte får tjejer förmodligen på grund av hans psykisk ohälsa
Så kan det vara men varför skulle han döda dessa 50 åriga lärare för det dock?
Han har även målat muskulösa män på sin instagram, han kanske var gay vilket störde han?
Citera
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Hon har tvillingdöttrar på 17 år.

Nope födda 04 och 05 enligt Ratsit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto