2022-03-22, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Vad heter lärarna? Vad heter MGM?

Om en av lärarna som dog var I*alda A*rwand så är hon utländsk (Pakistan?) och har tvillingdöttrar på 17 år. Kanske har en konfrontation skett med döttrarna?!

Ingen av eleverna har blivit attackerade.
Citera
2022-03-22, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det har man säkert. Psykiatrin fungerar inte alls. Har flera gånger i min yrkesutövning alarmerat till dem men de gör inget alls. Möjligtvis skriver de ut medicin.

Exakt. Skriver ut medicin och skickar de hem..så han kan döda runt.
Citera
2022-03-22, 10:04
Medlem
Citat:
Åklagaren kommer att kontakta Säkerhetspolisen och utreda om det kan finnas ett hatbrottsmotiv.

Offren tillhör alltså någon grupp som ofta utsätts för hat, sannolikt invandrare.
Citera
2022-03-22, 10:05
Bannlyst
Igår hade Fabbe aka mördaren 14 likes på sin senaste instabild, nu har han 33 likes på bilden, hur tänker folk, det går ju se vilka som gillar 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️😱
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Offren tillhör alltså någon grupp som ofta utsätts för hat, sannolikt invandrare.

Kan vara kvinnohat eller vad fan som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kan det varit ett inplanerat möte igår mellan honom och dom två avlidna angående hans beteende sedan i vintras?

Eller han tar bara med sig yxa och hammare till skolan kl 17 och hoppas att dessa två ska vara på skolan? Känns ju som det är dessa två han varit ute efter.

Jag tror inte på något möte så sent på dagen, dessutom är det väl utrett tidigare att det var föreläsningar och någon form av repetitioner på gång?
Jag trodde vansinnesdåd i stundens hetta tidigare men lutar mer åt planerat dåd. Anledningen till att det skedde sent på dagen kan ha varit att han inte ville att det skulle finnas så många personer på skolan, eller så var det kanske så enkelt som att han visste att offren skulle vara just där just då.
Citera
2022-03-22, 10:06
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Jag tror vi kommer se fler sådana här vansinnesdåd i framtiden om feminismen får fortsatt makt i Sverige, och när psykvården fortsätter skriva ut piller till höger och vänster som påverkar signalsubstanserna som kan få instabila människor att bli ännu mer svartvita i sitt tankesätt.

Garanterat. Det kan knappast vara en slump att dessa typer av grabbar har uppstått i samband med feminismens framfart.

Det kommer att bli en mycket obehaglig väckarklocka för kulturmarxististerna i västvärlden
Citera
Medlem
MessiahMintss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det har man säkert. Psykiatrin fungerar inte alls. Har flera gånger i min yrkesutövning alarmerat till dem men de gör inget alls. Möjligtvis skriver de ut medicin.

Går du till VC med tankar på att göra dig eller andra illa så måste du ändå ha en beställningslista och rodda vilken hjälp du behöver själv. Ingen inom den offentliga vården (ok, har träffat ett par hjältar genom åren, men undandag) skulle lyfta ett finger för att hjälpa dig att få rätt vård.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackeyedgirl
Detta visar att vita män kan komma in med vapen i skolan utan att ngn misstänker de.
Invandrare kan inte för de förföljs mycket..

Trots att högervåldet står för 90 procent i Europa...de förföljer invandrare..den minsta gruppen..istället förfölja de vita männen..som Breivik..

?
Är du mindreårig och bryter mot FB:s regler eller är du bara tappad flertalet gånger?
Inget av det du skriver är sant, och det finns statistik som visar detta.
När det kommer till Breivik så lär de vise tvista för han är som absolut minst galen. Lyckligtvis sitter han i förvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Som vid alla andra liknande dåd så lär GM ha gått på SSRI.

Man ska inte underskatta den "medicinens" effekter

https://www.psychreg.org/antidepressants-ssri-mass-shootings/

Finns massvis med fler källor om ni orkar leta.

Guilt by association...
Det är även vanligt att de är män, att de är utstötta, att de har psykiska problem, att de surfar mycket på nätet och att de äter potatis.

Pick your choice.
Citera
2022-03-22, 10:07
Medlem
Sånt här förekom aldrig när jag gick i skolan när jag var ung.

Vad har hänt med Sverige ?

Ungdomar som borde haft bra förutsättningar, - flippar ut och mördar....

Jag tänker ju direkt att en del insjuknar i schizofreni, gör elaka befallande röster, i tonåren, och kanske inte fått rätt hjälp som kontakt med psykiatrin och behandling ? Men som sagt, det vet vi inte här än.
Citera
2022-03-22, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Kan i så fall också handla om etniska svenska män. Eller vänta... det är ju den enda gruppen som det är lagligt att hata.
Fel av mig. Förlåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in