2022-03-22, 09:38
Medlem
stom72s avatar
I likhet med fallet med den kvinnliga läkaren med ursprung i MellanÖstern som ska ha mördats med en bebis i famnen så häpnar man här över den totala frånvaron av mobilfilmer som man annars hade trott skulle svämma över tråden i tider då varenda kotte har en videokamera i fickan.
Ingen som filmat något av intresse? mvh
Citera
2022-03-22, 09:41
Medlem
Nisse Gandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Nej, de är inte släkt. Det är bara en del av Cederholmssläkten som är tattare för övrigt, och då ligger tattargenerna på mödernet. Så förutom Keith Cederholms nära släkt är eg inte Cederholm ett namn som tyder på stökighet.

Det har funnits en adlig släkt med namnet Cederholm. Adlad 1714-08-19, introducerad 1719. Utdöd 1750-08-18.
Citera
2022-03-22, 09:42
Medlem
Tanken slog mig, hans pappa har inte haft en relation med någon av kvinnorna? Om grabben ska hämnas åt sin mammas vägar, för att fadern träffat en ny.
Citera
2022-03-22, 09:42
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjezz
Visst kan den väl det, däremot har han också delat ett annat inlägg som är anti-trump. Taggat med roligt och komedi.

Jag kunde inte se något sånt, men kanske missade. Däremot såg jag en taggad artikel med rubriken "Native Swedes Headed Toward Minority Status In Own Country", vilket jag tolkar som mer i linje med vad en PRO-Trumper skulle kunna tänkas anse. Svenskar på den högra ytterkanten (såna som gärna beskriver "svenskar som ett utrotningshotat folk" och liknande) har överlag varit mer positiva gentemot Trump än andra politiska grupper.
Citera
2022-03-22, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du kan lära dig lite själv tror jag nog, psykopati, schizofreni är orden att googla. Finns mycket bra video att se.
Han verkar fixerad vid filmen "troll hunter". https://www.pinterest.se/cederholmmlgy/
Jag gjorde mitt bästa för att sarkasmen skulle lysa igenom men går uppenbarligen inte fram hos vissa.

Att tro att man kan diagnostisera en person efter att ha sett två teckningar denne har ritat är givetvis dumheter.
Citera
2022-03-22, 09:44
Medlem
Dom var lärare sa polisen nu.
Citera
2022-03-22, 09:45
Medlem
Ett spjut som Fabian gjorde i träslöjden årkurs 7. https://slojdportfolio.nu/alster/742695
Citat:
Jag ristade in FC på mitt spjut. Det står för fabian cederholm.
Citera
2022-03-22, 09:46
Bannlyst
Kanske skrivits förut. Han har väl under en längre tid vart sexuellt utnyttjad av lärarinnorna och kanske förnedrar. Till slut stod han inte ut och avslutade det.
Citera
2022-03-22, 09:46
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Är det bekräftat att GM dyrkade hitler och var nazist eller är det önsketänk från vänstern igen?
Citera
2022-03-22, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Asså luktar ju incel lång väg tycker jag. Tycker det framför allt pga två kvinnor dödas.

Incel-begreppet verkar ha blivit lika urvattnat som rasism.

Att folk kallar en 18-åring för incel är en bra markör på detta.
Citera
2022-03-22, 09:48
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Nej, de är inte släkt. Det är bara en del av Cederholmssläkten som är tattare för övrigt, och då ligger tattargenerna på mödernet. Så förutom Keith Cederholms nära släkt är eg inte Cederholm ett namn som tyder på stökighet.

Okej!

Det läskiga är att det inte behöver finnas något riktigt motiv. Incels är inte arga på specifika personer utan samhället i sig. De ser ingen mening med sina liv. Hans IG är en väldigt sorglig historia.

Hur många sådana här grabbar finns det i Sverige egentligen? Det är en mycket farlig utveckling vi ser.
Citera
2022-03-22, 09:49
Medlem
okok1s avatar
Det enda nytt som framkom var att det var 2 lärare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in