2022-03-22, 03:33
Medlem
Pletheneiss avatar
Varje gång en etnisk svensk begår ett fasansfullt brott som detta lyckas vissa av er på något bisarrt sätt visa mer medlidande för förövaren än offret. Den här mentaliteten är djupt rotad bland er och är skrämmande att bevittna faktiskt.
Citera
2022-03-22, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Du var dummare än jag trodde.

Måste ju vara enklare att lärarna har överfalls larm på sig i sådant fall. Vakten riskerar ju definitivt att inte höra överfallet. Larmet i sig går väl dessutom till nån väktarfirma som sedan i sin tur ska dit och sen ringa polisen. Måste ju gå snabbast att gm ringer själv som i detta fall.

Skolan var ju öppen och han verkar ju varit kopplad till det här spexet som tränade. Är han känd på skolan hade han dessutom kunnat fråga en annan student eller lärare.

Har du vapen på en skola och blir påkommen så blir det skit för dig, det kan jag lova, om inte annat så ser lärarfack och andra elevers föräldrar till att det blir så.

Tror du lärarna trycker på överfallslarmet före rymdkramen?
Nej man kan ha larm som går direkt till polisen och väktare högsta prio, går betydligt fortare än att ringa 112.
Hade man haft ett så avancerat system att taggarna bara fungerade till salar man ska ha tillgång till under skoltid så kanske lärarna haft någon dörr i närheten som dom kunde gömma sig bakom. Om det va efter skoltid så borde hans tagg inte fungera på någon låst dörr.
Tyvärr så tror jag inte riktigt på dig där, lärarfacket ger nog bara rymdkramar och att föräldrar ska kunna göra så att en elev blir avstängd eller hamnar bakom lås och bom har jag svårt att se.
Citera
2022-03-22, 03:37
Medlem
cazzofigas avatar
https://gramhir.com/profile/f*bianvidar/6780870144
*=a
Citera
2022-03-22, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Varje gång en etnisk svensk begår ett fasansfullt brott som detta lyckas vissa av er på något bisarrt sätt visa mer medlidande för förövaren än offret. Den här mentaliteten är djupt rotad bland er och är skrämmande att bevittna faktiskt.
Exempel på någon här som visat mer medlidande för förövaren än offret?

Att diskutera omständigheter är inte att visa medlidande.

Hjärnspöken är mer skrämmande än medlidande, oavsett vem medlidandet avser, därför känner jag medlidande över att du känner dig skrämd.
Citera
2022-03-22, 03:38
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Visst men vore intressant om någon kan ta reda på mammans ålder. Att mörda kvinnor i samma ålder som hans för egen hand avlidna mamma ger vibbar av både Freud och annat...

Freud och de andra psykoanalytikerna var drogare. Det begicks olika typer av övergrepp mot patienter och ofta sexuella då det vanligtvis var kvinnor i beroendeställning som gick till män i auktoritära positioner. Det är snarare männens sexuella fixeringar och symptom på drogrus.

Viss jag kan ha fel och han istället för att ha ögat på någon klasskamrat istället dragits till läraren men jag finner det inte troligt. Skulle de varit älskare och sedan en separation och pang så ska hon mördas och någon annan kommer emellan. En typisk film. Hade läraren varit 24 eller kanske 29 hade jag köpt det mer men nä, låt gubbstrutten Freud ligga kvar begraven.

Alla människor ändras av våra erfarenheter av människor och jag tror att det är mer det platoniska motivet bakom. Men personligt även om högern verkar gilla att kniva människor. Det väldigt intimt och personligt sätt att döda på. Krävs mycket raseri att ta två dessutom. Narcissistiskt raseri kanske mer av att han ansåg att de eller hon, om vi utgår från att en var måltavla, stod i vägen för något han ville.. Definitivt en anklagelse om något. Vad är frågan 🤔
Citera
2022-03-22, 03:40
Medlem
Det är väldigt märkliga bilder MGM FC tecknar.
Bara en massa monster.
Citera
2022-03-22, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Ja. Kanske försökte de två lärarna det nya trendiga passiva lågaffektivt bemötande istället för att försöka försvara sig eller ingripa när någon springer omring med kniv och yxa inne på en skola.
https://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5gaffektivt_bem%C3%B6tande

Den kränkningsfria varianten är sällan effektiv när våldet är tillräckligt högt redan!
Citera
2022-03-22, 03:42
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Du var dummare än jag trodde.

Måste ju vara enklare att lärarna har överfalls larm på sig i sådant fall. Vakten riskerar ju definitivt att inte höra överfallet. Larmet i sig går väl dessutom till nån väktarfirma som sedan i sin tur ska dit och sen ringa polisen. Måste ju gå snabbast att gm ringer själv som i detta fall.

Skolan var ju öppen och han verkar ju varit kopplad till det här spexet som tränade. Är han känd på skolan hade han dessutom kunnat fråga en annan student eller lärare.

Har du vapen på en skola och blir påkommen så blir det skit för dig, det kan jag lova, om inte annat så ser lärarfack och andra elevers föräldrar till att det blir så.
Det är inget som framkommit att han skulle vara kopplad till spexet?
Citera
2022-03-22, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cazzofiga
https://gramhir.com/profile/f*bianvidar/6780870144
*=a
Intressant.

Om detta är GM så har han helt klart problem.
Citera
2022-03-22, 03:47
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det är inget som framkommit att han skulle vara kopplad till spexet?

Det har stått något i tråden att han skulle haft nåt med det att göra ja och eventuellt blivit utesluten. Men visst, det står mycket skräp i tråden.

Jag skulle vilja se den vaktmästare som ordnar så att hans access till skolan tas bort den tiden i samma stund som ett sådant beslut tas.

Fortfarande, han hade oavsett kommit in tillsammans med vilken student eller lärare som helst.
Citera
2022-03-22, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAIVON
Freud och de andra psykoanalytikerna var drogare. Det begicks olika typer av övergrepp mot patienter och ofta sexuella då det vanligtvis var kvinnor i beroendeställning som gick till män i auktoritära positioner. Det är snarare männens sexuella fixeringar och symptom på drogrus.

Viss jag kan ha fel och han istället för att ha ögat på någon klasskamrat istället dragits till läraren men jag finner det inte troligt. Skulle de varit älskare och sedan en separation och pang så ska hon mördas och någon annan kommer emellan. En typisk film. Hade läraren varit 24 eller kanske 29 hade jag köpt det mer men nä, låt gubbstrutten Freud ligga kvar begraven.

Alla människor ändras av våra erfarenheter av människor och jag tror att det är mer det platoniska motivet bakom. Men personligt även om högern verkar gilla att kniva människor. Det väldigt intimt och personligt sätt att döda på. Krävs mycket raseri att ta två dessutom. Narcissistiskt raseri kanske mer av att han ansåg att de eller hon, om vi utgår från att en var måltavla, stod i vägen för något han ville.. Definitivt en anklagelse om något. Vad är frågan 🤔

Nja, man ska kanske ändå inte helt förkasta Freud. Men en sak är att tillvägagångssätt tyder på att han inte var psykopat men man kan aldrig veta...

Exempel på brottslingar som nog var psykopater. Mannen som dödade ett äldre par och styckade dem som självförsvar. Sen ledde han polisen i en vild jakt på en uteliggare som troligen inte fanns.

Eller killen som efter att ha ertappats med sin flickväns huvud i sin lägenhet ändå hävdar han var oskyldig.

En psykopat vill inte straffas, gör saker i det fördolda och gör sen allt för att komma undan. Denne kille var i för sig ung men gjorde det på ett klumpigt sätt och anmälde dessutom sig själv...

Om inte han ser det som att komma undan att dömas till rättspsykiatrisk vård?
Citera
2022-03-22, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Intressant.

Om detta är GM så har han helt klart problem.
Han lägger nästan bara upp bilder på sig själv när han visar sina muskler och så teckningar på muskulösa monster.
Förutom bilden på en hund i strypkoppel, bredvid har han skrivit sitt namn, det ser ut som ett litet barns skrift.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in