2022-03-22, 00:44
Medlem
SAIVONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Islamisterna är i farten och kommenterar hans senaste inlägg:
https://www.instagram.com/p/CbA_pLDt1fM/

Fint och vårdat språk från våra framtida läkare, advokater och annat.
De som ska bygga det här landet.
Bägge sidor är lika urballade med det svenska språket.

Men det med steroider, stämmer det verkligen? Han har en helt vanlig kropp för sin ålder.
Citera
Medlem
"17-årige Hani hade modersmålsundervisning på skolan under eftermiddagen. När han skulle gå på toaletten under lektionen hörde han ett högt skrik från våningen ovanför, berättar han.

– När jag hörde skriket fick jag en känsla som sa till mig: Gå inte upp."

Det fanns alltså invandrare på skolan
Citera
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Fast detta påminner inte om ett terror dåd. Dödandet verkar inte ha varit uskiljningslöst uran riktat och utvalt. När det var över har han dessutom själv ringt polisen. Denna killen hade en målsättning och när den var uppfylld var han nöjd.
Exakt så, du har huvudet på skaft. Det känns absolut som en målsättning. Men då måste relationen lärarinna - elev ev fd elev bekräftas.
Citera
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Här inne beter sig endast ett fåtal som folk normalt sett, vilket gör det oväntat för mig.

Detta är Flashback, det bygger liksom på "skvallerpussy". Hade förstått din invändning om det gäller Facebook eller så, även om namnen måste finnas i massa konversationer där, bara knepigt att bena ut var.

Dessutom är detta ett diskussionsforum, vad vi pratar om här avgörs ofta av etnicitet, kön etc. Det är mat för forumet. Detta till skillnad från Facebook som snarare blir inriktat på kondoleanser och varför?-utrop.

Med lite tur är det kanske det som skiljer ungdomarna från packet som håller till här. Att de har bättre saker för sig än att hänga ut folk och mata det skvallerhungriga avskrapet. (Inte för att jag tror att de gör det av idealistiska skäl.)
Citera
2022-03-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ahhahaha... De ytterst få gångerna en svensk utför ett mord på någon med en nyans av brun i huden så är det direkt "rasistiskt motiv". Det finns ingen annan förklaring.... Märkligt det där. Vad är motiven till det motsatta?

Utanförskap och för lite fritidsgårdar förstår du väl.

Spännande att höra motivet bakom attacken men tydligen har hans mamma tagit sitt liv, hur är rutinen för socialtjänsten när det händer?
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAntiVaxxer
Tydligen skulle skolans spex ha visning om 3 dagar. Relaterat?

https://www.latinspexet.com/årets-spex

De har fortfarande inte tagit bort tickern, vilket de antagligen gör om de två offren var relaterade till detta
Citera
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraximus
Just skolattacker i väst brukar väl ha en vit GM allt som oftast? Detta är ju något som vi vita tyvärr får höra ofta för det är sant.

Det är i och för sig inte så lustigt då vi faktiskt går i skolan.

Stackars gärningsman och offren.
Citera
2022-03-22, 00:46
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foricarus
Han delar bokstavligen denna på sin Pinterest som citerar Sverigedemokraternas partisekreterare: https://www.pinterest.se/pin/649292471262191344/

Bevis för att han är GM hittar du här:

F*bians hus: https://anonfiles.com/PfB1X7P9xb/hus_png
Avspärrningen av GMs hus (från Sydsvenskan): https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/92f8eee3-a3eb-4f9e-aa5f-daf8b680c181.jpeg

Schack matt sa du...?
Nej. Han är vänsterpartist. Schack matt.
Citera
2022-03-22, 00:46
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Utanförskap och för lite fritidsgårdar förstår du väl.

Spännande att höra motivet bakom attacken men tydligen har hans mamma tagit sitt liv, hur är rutinen för socialtjänsten när det händer?
Inte ett skit i Malmö, socialtjänsten där är extremt överbelastad, med en extrem personalomsättning som antagligen inte finns någonstans i hela Sverige och eventuellt inte i hela Europa. Genom kontakter har jag insyn hur illa det är ställt.
Citera
2022-03-22, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Ahhahaha... De ytterst få gångerna en svensk utför ett mord på någon med en nyans av brun i huden så är det direkt "rasistiskt motiv". Det finns ingen annan förklaring.... Märkligt det där. Vad är motiven till det motsatta?

Varför skrattar du? Det är fullt möjligt att det finns ett Rasistiskt motiv? Han har postat sitt förakt mot islamiseringen i Europa på sitt IG-konto. Nog fan finns det spår som talar för att det kan vara ett islamofobiskt dåd?

Om du nu inte är rasist själv så tycker jag inte att du behöver känna dig stött.
Citera
2022-03-22, 00:48
Medlem
WhereIsRussias avatar
Hans insta ser ju helt normal ut förutom teckningarna men de kvalificerar knappast som ett manifest. Nåt måste hänt de senaste 48 timmarna för att han ska spåra ur som i helvete
Citera
2022-03-22, 00:48
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAGAWAGA
Oja utan någon tvekan på det . Men man undrar ju fortfarande om det kan ha varit en bidragande faktor, är ju inte ''normalt'' att marka 170kg som 18-åring i hans storlek om man inte har tränat tyngdlyftning vilket jag inte tror han har gjort.

Har du sett honom marka 170? Hur stor är han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in