2022-03-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
MLGY googlar man på det kommer man till skolan. Är MLGY förkortning på skolan? Varför har han det i sitt namn på pinterest? Märkligt
Malmö Latin GYmnasiun.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Nja, han har ju lagt upp lite sånt här, citerar SD, så en undersökningsledare skulle klart ta med det som ett tänkbart motiv

https://www.pinterest.se/pin/649292471262191344/

Samtidigt har han lagt upp denna, så det blir kanske lite svårtolkat var han står egentligen.

https://www.pinterest.se/pin/649292471262191255/

Incell verkar närmare sanningen än rasist, men det kan ju naturligtvis även vara rent personligt hat mot någon upplevd oförrätt. Helt klart verkar han inte ha mått tipptopp med tanke på hans text på instagram, "The awakened suicide".
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Jag tror pedofili är väldigt utbrett här i Väst. Och då menar jag inte de som haffas på dumpen.se
Frankrike, Polen, kanada, USA, skakas av stora pedofiliskandaler. Scouter, kyrkor mm.

Givetvis desvärre är det så precis som i resten utav världen. Men att försöka få det till att alla svenskar är pedofiler eller mördare som vissa användare här på flashback försöker få det är så långt ifrån verkligheten som det bara går att komma.

Det finns psykiskt störda människor i alla länder och världsdelar, man ska inte dra alla över en kam bara för ett fåtal psykist störda människor begår skoningslösa brott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyhooletsgo
https://www.sydsvenskan.se/2020-12-03/jattesvart-att-halla-avstand-i-klassrummet
Verkar stå Trelleborgs Karateklubb på hans tröja. Känns ju inte som en ensamvarg om han var aktiv i en förening.
Citera
2022-03-22, 00:15
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x.
Patetiskt och ynkligt att fjuniga pojkar inte förstår att majoriteten av terrorbrott i västvärlden idag är högerextrema och har antingen grovt misogyna eller rasistiska motiv. Högern är efterbliven och klarar tydligen in av förändringar som jämställdhet. Buhuhu måste mörda folk för jag inte kan hantera tanken av att individer av samma kön har sex, eller att man hör lite nya språk på bussen, eller att kvinnor får mer frihet. Skönt att högern snart dör ut en gång för alla, ciao

Fakta bryr sig inte om dina känslor din mästertyckonom.

Vänstern står för nästan alla terrorbrott idag då jag räknar in islamistiska dåd med vänstern. Det vet du också.

Detta är inte ens ett terrordåd din efterblivna stackare. Vet du vad ett terrordåd är?
Citera
2022-03-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej. AAS ger även utan träning märkbara resultat på bara 1-2 år. Och någon överdriven aggressivitet finns inte dokumenterat.

Du pratar om folk som haft underliggande problem som tagit AAS och spårat.
Det har jag också (utan att vara stolt över). Winstrol, Decadurbol, Sustanol, ryssfemmor, you mane it.
Och har gått kurser inom det (då jag var på toppnivå i en sport på 90-talet).
Förhöjd testosteronhalt i kroppen kan vist göra en agressiv och har stort självmordsbenägenhet och deprition dokumenterat.
Citera
2022-03-22, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tremens76
Nog för att straffrabatten är borttagen, men personer under 21 kan fortfarande inte dömas till livstids fängelse. Det som först väntar Fabian efter häktningsproceduren är med största sannolikhet en stor rättspsykiatrisk undersökning. Sen får man se om det landar i fängelse eller slutenvård.
Källa på det? Detta säger emot det: https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/lagradsremiss/2021/07/slopad-straffrabatt-for-unga-myndiga-vid-allvarlig-brottslighet/

"Det ska inte heller krävas särskilda skäl för att döma lag*över*trädare i den ålders*gruppen till fängelse, och samma straff ska kunna dömas ut som för andra myndiga lag*över*trädare, t.ex. fängelse på livstid."
Citera
2022-03-22, 00:16
Medlem
yxikaxi00s avatar
Tänk om F*bian som hängs ut med Instagramkonto och nyhetsartikel är FEL kille? Tänk om? Hans Instagramkonto har redan fått över hundra elaka kommentarer. Dra inte förhastade slutsatser! Och till er som kommenterar hatiskt - hat föder hat. Är det en sån värld DU vill leva i?
Citera
2022-03-22, 00:17
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elvislille
Det har jag också (utan att vara stolt över). Winstrol, Decadurbol, Sustanol, ryssfemmor, you mane it.
Och har gått kurser inom det (då jag var på toppnivå i en sport på 90-talet).
Förhöjd testosteronhalt i kroppen kan vist göra en agressiv och har stort självmordsbenägenhet och deprition dokumenterat.

Ja om man har underliggande problem. Precis som med alkohol eller cannabis.
Citera
2022-03-22, 00:18
Medlem
Var det inte Alexander Bard som sa att vi kommer att se terrordåd i Europa utförda av unga vita män.
Citera
Medlem
Jag ser att det i tråden finns en del spekulationer kring att MGM skulle kunna tillhöra den ökända Cederholm-släkten (Keith Cederholm, "Hallandsås-mördaren" Eddie Cederholm m.fl. "kändisar").

Det är förstås möjligt att det finns släktskap. Men det finns troligen flera olika släkter/familjer med detta namn. Söker man t.ex. på Ratsit ger namnet Cederholm över 1400 träffar. Så man kan absolut inte ta för givet att MGM i detta fall skulle vara släkt med den kriminellt belastade Cederholm-släkten som härjat i nordvästra Skåne.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yxikaxi00
Tänk om F*bian som hängs ut med Instagramkonto och nyhetsartikel är FEL kille? Tänk om? Hans Instagramkonto har redan fått över hundra elaka kommentarer. Dra inte förhastade slutsatser! Och till er som kommenterar hatiskt - hat föder hat. Är det en sån värld DU vill leva i?

Det är garanterat inte fel kille. Underlaget på hans IG visar att han har någon skruv lös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in