2022-03-21, 23:57
Medlem
Groggnaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Troll som spammar hans insta. Dom skriver ju helt osammanhängande grejer. Mathias, Abbe, nån Norre osv. Det är bara svammel.

Ja jag drar också den slutsatsen och avfärdar det som ett gäng 15-åringar som gaddat ihop sig med fake-konton o försöker roa sig.
Citera
2022-03-21, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Litispendens
Nja, finns en pinterest av troligtvis honom för två år sen där han bland annat lagt upp bilder på en europeisk karta om islamifiering. Kolla mitt tidigare inlägg.

Inte extremt i klass med Breivik men absolut åt högerhållet.

Kan du länka hans Pinterest?
Citera
2022-03-21, 23:58
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Härskartekniker ja för att du kommer och sprider rykten med helt långsökt och saklös spekulation så bara var tyst med dig istället.
Absolut inte, det är antagligen en hämnd för mobbing skulle jag gissa och jag har rätt i nästan allt jag spekulerar i.
Citera
Medlem
Synd att skolan inte gjorde något åt saken när de kände att något inte stämde rätt till med GM innan han begick brottet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Mobbad av lärare?
Förekommer det att lärare kränker/fryser ut elever?

Det förekommer säkert, men när jag säger hans värld så menar jag i hans psykos. Då kan en blick få honom att tro att det är ute efter honom eller vad som helst. Men som sagt, oavsett vad han har för "motiv", vare sig det är politiskt motiverat, eller att han haft konflikt med dem eller vad det än är, så går man inte och hugger ihjäl 2 personer med en hammare. Uppenbarligen svåra psykiska problem är enda förklaringen, och hur han motiverar det spelar mindre roll.
Citera
2022-03-21, 23:59
Medlem
Hur troligt att folk i samma klass som "Fab-Fabbe" vetat om att det kan ske? Dvs att attacken var någonting man satt och väntade på, men innerst inne aldrig trodde skulle bli av.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Stor skillnad på armarna sedan bild oktober 2020
Dom armarna kan man bygga på nån månad
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Mobbad av lärare?
Förekommer det att lärare kränker/fryser ut elever?

Ja, behandlar olika/orättvist. I Malmö med omnejd brukar man dalta med tjejer och pissa på killarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Tre har hittills förts till sjukhus med svåra skador enligt TV4:s livesändning.

Hur många blev skadade egentligen?
Citera
2022-03-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Det där är inte "jättemycket" muskler. Skämtar ni?

Verkar dessutom vara kort vilket förenklar muskelbyggande.

Man kan gå på anabola utan att utvecklas speciellt mycket muskulärt.
Det syns ju tydligt hur mycket han spänner sig och tror han blivit muskulär, men tittar man på hans klipp på intagram, så lyfterhan viktena helt fel och bara en gång.
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjollahopp85
Tillhör han denna familjen?
https://blog.zaramis.se/2010/08/29/cederholm-en-skansk-familj-pa-skuggsidan/

Sjuka brott i den släkten.
Keith Cederholm, senare Keith Weissbrodt, född 1 september 1958 i Eskilstuna, död 28 augusti 2010, var en svensk brottsling som blev känd för att han mot sitt nekande dömdes till tio års fängelse 1982 för att ha anlagt en brand på en motorgård i Malmö samt för delaktighet i misshandel, det så kallade Raggarmordet.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Keith_Cederholm

Han är ganska lik MGM i ansiktet.
Citera
Medlem
TheTricksters avatar
Hans mamma begick av allt att döma självmord genom att ställa sig framför tåget. Enligt vittnen ska Fabian ha betett sig ”riktigt underligt” under vintern. Det är verkligen uselt att psykiatrin inte har lyckats fånga upp honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in