2022-03-21, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Therefore.
Lita inte på aftonbladet. Regimn lojala tidningar och tidningar som baserar sig på Flashback trolls information bör man vara högst skeptiska till.

Att de skriver så kan tyda på att de två lärarna hade utländsk bakgrund. Aftonbladet gjorde bedömningen själv att motivet var rasistiskt, men korrigerade det.
Citera
2022-03-21, 23:31
Medlem
https://anonfiles.com/J9XeWaP3xc/Instagram_jpg

Undra om denna texten har något med detta att göra? Planerat dådet länge?
Citera
2022-03-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Är han skyldig till detta så lär han inte vara fri på ett bra jävla tag.

Vad tror ni straffet blir för en 18 åring som har ihjäl 2 personer med yxa?

14-15 års fängelse? Eller?
Med tanke på att straffrabatten är borta borde det bli 18 år eller livstid. Om han nu döms till fängelse.
Citera
2022-03-21, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Det var som fan vad ni vänstertroll runkar på om något tramsigt rasistmotiv. Låt mig gissa, han gjorde detta för han blev inspirerad av Jimmie Åkesson? Lägg ner ”eewh jasisjm”.

Det sa jag väl för fan inte din jävla idiot?

Det finns rasister och det finns terrorister. Alla är lika hävla vidriga såklart. Spelar ingen roll om det är en vänster eller högerextremist.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Från Aftonbladet:
– Jag sitter på tredje våningen och jag har lagt ifrån mig vapnen och jag har mördat två personer, ska han ha sagt enligt Aftonbladets uppgifter.

Så skulle bara en ung svensk kille uttrycka sig. Finns inte en chans att det inte är F*bian
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Det finns vittnesmål från lärare på skolan som säger att han betett sig väldigt konstigt hela vintern och att man varit rädd att något ska hända, säger en källa.

Vad var det jag sa? Tittar man på hans IG så märker man direkt att det är något som inte stämmer

Min gissning är att GM har varit på randen till psykos under en längre tid och idag svartnade ögonen.

Jag tror att det mycket väl kan komma att bli rejäla skandalrubriker om detta.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Tror du får rätt. Men djävligt billigt. Komma ut som 28-åring.
Straffrabatten är borta för 18+

Han kan få livstid
Citera
2022-03-21, 23:33
Medlem
Nestor Xs avatar
Känner en gnutta Breivikvibbar från dagens tragiska attentat mot två lärare i Malmö. Mördaren har nått sitt mål och planeringen har fungerat till hundra procent. Betydde inget för honom att bli gripen efteråt. Kanske det kommer ett manifest där han förklarar och motiverar sitt besinningslösa handlande.
Bör klassas som terrorbrott.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Betett sig väldigt märkligt hela vintern tydligen.

Måste ju finnas klasskamrater eller något som kan säga på vilket sätt han betett sig märkligt?
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Kvinnan på båren ser mörk ut, ser ut som flätat hår också.

Hoppas det inte är idologiska motiv. Då kommer media aldrig att sluta ta upp händelsen. Man vet dock aldrig, i dagens skola promotas en hel massa egendomlig ideologi.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Att de skriver så kan tyda på att de två lärarna hade utländsk bakgrund. Aftonbladet gjorde bedömningen själv att motivet var rasistiskt, men korrigerade det.
Du verkligen vill att det skall vara "rasism".
Citera
Medlem
Ingen som vet vad lärarna heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här